Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513255/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji oraz napraw awaryjnych dźwigów zainstalowanych w budynkach Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Hirszfelda 12
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-413
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@dcopih.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcopih.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dcopih.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji oraz napraw awaryjnych dźwigów zainstalowanych w budynkach Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff537023-89dd-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00182090/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Serwis dźwigów dla DCOPiH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/107/23/ET/IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu konserwacji i napraw awaryjnych dźwigów zainstalowanych w budynkach Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii
w następujących lokalizacjach:
1) Plac Hirszfelda 12, Wrocław – budynek A, A-1, B, F, H, BU
2) Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław
3) Fieldorfa 6, 54-049 Wrocław
4) Dunikowskiego 2-8, 55-120 Oborniki Śląskie
5) Trzebnicka 3, 55-120 Oborniki Śląskie
6) Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica
7) Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący Wykaz Dźwigów oraz Dokumentację Techniczno-Roboczą (DTR) poszczególnych urządzeń, w lokalizacjach zamawiającego wymienionych w pkt 3.1 SWZ, stanowi Załącznik nr 1 A – Opis przedmiotu zamówienia - Wykaz Dźwigów oraz Załącznik nr 1C – Formularz asortymentowo-cenowy.
3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 B – Opis przedmiotu zamówienia – Wykaz Czynności, stanowiący integralną część umowy, obejmujący następujący zakres:
1) Część 1 - wykaz czynności konserwacyjnych dźwigów z napędem elektrycznym
2) Cześć 2 - wykaz czynności konserwacyjnych dźwigów z napędem hydraulicznym
3) Część 3 - wykonanie napraw awaryjnych dźwigów
3.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący Załącznikiem nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198669,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198669,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198669,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIFT-SYSTEM S.C. D.TARKA, A.TARKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961505751
7.3.3) Ulica: Wilkowice 1A
7.3.4) Miejscowość: Żórawina
7.3.5) Kod pocztowy: 55-020
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198669,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Kwidzyńskiej 4H we Wrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania nr 07330 pn. "Budowa oświetlenia drogowego w ul. Ignacego Mościckiego"
- Dostawa kryształów nieliniowych do budowy stanowiska pn. "Spektrometr dwugrzebieniowy na zakres średniej podczerwieni na bazie laserów Cr:ZnS/Se" dla Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
- Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
- Dostawa gotowych mebli do Centrum Obsługi Cudzoziemców mieszczącego się w budynku Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ulicy Uniwersyteckiej 22/26 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie (wymiana) drzwi windowych do wymogów ochrony przeciwpożarowej w budynku Prokuratury Krajowej w Warszawie.
- DOSTAWA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU A WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów i pogotowia dźwigowego 24h/dobę, 7 dni w tygodniu w obiektach UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych w okresie 36 miesięcy
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" montażu urządzeń transportu bliskiego: dwóch kompletów platform przyschodowych dla osób z niepełnosprawnościami oraz balustrady zabezpieczającej
- Dostosowanie budynku LUW w Lublinie ul. Lubomelska 1-3 do wymogów ppoż. etap X - dostawa i montaż dźwigu dla służ ratowniczych
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.