eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaŚwiadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057046 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Trzebnica - Ergo Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021793317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ergo.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ergo.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ergo.trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wykonywania zadań własnych gminy, służących głównie zaspokojeniu potrzeb wspólnoty samorządowej, z zakresu użyteczności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7595e30-a1b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036236/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZGK.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 499837 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 z punktu odbioru znajdującego się na terenie Trzebnicy woj. dolnośląskie, a także ich transport oraz przekazanie ich do instalacji, celem zagospodarowania w procesie odzysku R. Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę. 2. Szacunkowa ilość odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 przewidziana do odbioru i zagospodarowania przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia, tj. w okresie 12 m-cy licząc od dnia podpisania umowy wynosi ok. 770 Mg. 3. Zamawiający informuje, że podana powyżej łączna ilość odpadów jest ilością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia oraz umożliwiającą porównanie i ocenę ofert, i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego stosownie do rzeczywistej ilości i rodzaju odpadów wytworzonych oraz przekazanych przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Trzebnica.4. Wykonawca realizować będzie usługę odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych sukcesywnie, na wcześniejsze zgłoszenie Zamawiającego, celem zagwarantowania bieżącego odbioru odpadów. Zgłoszenie Zamawiającego będzie następować poprzez wiadomość e-mail na adres: …………………………………………. Wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego nie może przekroczyć 72 godzin od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia drogą e-mail, licząc dni robocze.5. Zamawiający nie dopuszcza rozdrobnienia odpadów na terenie Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z rozdrobnieniem odpadów ponosi Wykonawca i winien je uwzględnić w cenie ofertowej.6. Odpady winny być odbierane przez Wykonawcę przy użyciu samochodów sprawnych technicznie, przystosowanych do odbioru i transportu odpadów, odpowiednio oznakowanych oraz umożliwiających zabezpieczenie odpadów podczas transportu.a. Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę winny umożliwić swobodny pomiar wagi na wadze Zamawiającego zlokalizowanej na terenie składowiska w Marcinowie. W razie braku możliwość ze względów technicznych pomiaru wagi na wadze Zamawiającego, przyjmuje się pomiar wagi u Wykonawcy.b. Załadunek odpadów Leży po stronie Wykonawcy.7. Procedura odbioru odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: a. Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu informację odnośnie pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia usług transportu, zawierającą rodzaj pojazdu, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy. W przypadku zmiany środków transportu lub wprowadzenia dodatkowych pojazdów, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo powiadomić wcześniej Zamawiającego o powyższym, dokonując stosowanej aktualizacji awizacji. Nowy środek transportu musi spełniać wymagania SWZ.b. Każdorazowy odbiór odpadów i przyjęcie ich do instalacji celem zagospodarowania zostanie potwierdzony kartą przekazania odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, tj. w elektronicznym systemie ewidencji odpadów za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz.797 ze zm.) c. Każde ważenie odbieranych odpadów odbywające się na wadze Zamawiającego lub Wykonawcy, potwierdzone zostanie kwitem wagowym oraz kartą przekazania odpadu komunalnego. d. Dokumenty, o których mowa w lit. b) i c) powyżej stanowić będą podstawę do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. e. Wykonawca, po każdym miesiącu wykonania usługi zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie o sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem wraz ze wskazaniem instalacji (nazwy i adresu), w której przedmiotowe odpady zostały podane procesowi odzysku R. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia odbioru odpadów z punktu znajdującego się ok. 6 km na północ od m. Trzebnica.9. Zamawiający wskazuje minimalną wielkość zakresu zamówienia jako 385 Mg odpadów, w trakcie 12 m-cy realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 536382

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748440

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 536382

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chemeko-System Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowania Odpadów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971612750

7.3.3) Ulica: Jerzmanowska 6a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-519

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 536382,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.