eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056860 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 06 00

1.5.8.) Numer faksu: 33 499 06 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/263dcdea-4935-4dc1-b4c4-19a10e5298f4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31df76c7-6984-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000778/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006277/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-JG/9/2021/ADM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4907407,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 291719,83 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje:1) lokal przy ul. Prof. dr Mieczysława Michałowicza 45/8: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 22,89 m2, przeznaczonego na lokal socjalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych,b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznychktóre stanowią łącznie załącznik nr 2.1a do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,2) lokal przy ul. Robotniczej 2/4: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 38,47 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i gazowych,b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,które stanowią łącznie załącznik nr 2.1b do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,3) lokal przy ul. NMP Królowej Polski 20/1: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 42,59 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i gazowych stanowiącym załącznik nr 2.1c do Specyfikacji,b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 14 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy.z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 8 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 14 do Specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 87788,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje::1) lokal przy ul. Towarowej 20/26: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 49,30 m2, przeznaczonego na lokal socjalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i gazowych,b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych, obejmującym również dostawę kuchenki elektrycznej dwupalnikowej, które stanowią łącznie załącznik nr 2.2a do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,2) lokal przy ul. Żywieckiej 119/48: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 46,54 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i gazowych stanowiącym załącznik nr 2.2b do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy, 3) lokal przy ul. Cieszyńskiej 33/1: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 71,30 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych i gazowych stanowiącym załącznik nr 2.2c do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 14 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 8 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 14 do Specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 96809,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 obejmuje:1) lokal przy ul. Zygmunta Krasińskiego 23/2: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 61,84 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych stanowiącym załącznik nr 2.3a do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,2) lokal przy ul. Młodości 8/21: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 35,40 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych stanowiącym załącznik nr 2.3b do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,3) lokal przy ul. Juliusza Słowackiego 6/1: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 98,34 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych wodno – kanalizacyjnych i elektrycznych stanowiącym załącznik nr 2.3c do Specyfikacji, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,4) remont lokalu przy ul. Wzgórze 20/11: remont pustostanu o powierzchni użytkowej 88,39 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym: a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych,b) przedmiarem robót kominowych i instalacyjnych centralnego ogrzewania,które stanowią łącznie załącznik nr 2.3d do Specyfikacji, c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 107121,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96506,28

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96506,28

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69506,28

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "M-TECH" Marcin Kiszka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jan Papierz Instalatorstwo Sanitarne WOD-KAN. GAZ. C.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241564233

7.3.3) Ulica: Mazańcowice 767

7.3.4) Miejscowość: Mazańcowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-391

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96506,28

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103796,13

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103796,13

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103796,13

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "M-TECH" Marcin Kiszka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jan Papierz Instalatorstwo Sanitarne WOD-KAN. GAZ. C.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241564233

7.3.3) Ulica: Mazańcowice 767

7.3.4) Miejscowość: Mazańcowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-391

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103796,12

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92797,10

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92797,10

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92797,10

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "M-TECH" Marcin Kiszka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jan Papierz Instalatorstwo Sanitarne WOD-KAN. GAZ. C.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241564233

7.3.3) Ulica: Mazańcowice 767

7.3.4) Miejscowość: Mazańcowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-391

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92797,70

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.