eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaUtworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056859 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d4c925a-7741-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Utworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Poprawa jakości środowiska poprzez rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Kolbuszowa" Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011014/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OBIEKTY INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ – zgodnie z Projektem Wykonawczym – Branża drogowa ZAKRES KWALIFIKOWANY1. Budowę ciągów komunikacyjnych i placów utwardzonych, w tym:1) Budowa alejek spacerowych z betonu dekoracyjnego - 1.880,25 m2 2) Budowa placów z betonu dekoracyjnego – 897,2 m2 3) Budowa alejki reprezentacyjnej o nawierzchni mineralnej (obszar 1 na mapie) – 776 m2 2. Konserwacja rowu melioracyjnego - dz. nr 32 - 0,152 km,3. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wym. 80 x 120 cm - 1szt.,OBIEKTY INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ – zgodnie z Projektem Wykonawczym – Branża drogowa ZAKRES NIEKWALIFIKOWANY1. Budowę ciągów komunikacyjnych i placów utwardzonych, w tym:1) Budowa alejek spacerowych z betonu dekoracyjnego - odcinek nad rowem na dz. nr 32 – 11,75 m2 ,2) Budowa placów z betonu dekoracyjnego na dz. nr 32 – 22,80 m2,3) Budowa alejki reprezentacyjnej o nawierzchni mineralnej (obszar 3a na mapie) - Wykonanie placu nawierzchni mineralnej – 353 m2,2. Przebudowa rowu melioracyjnego - dz. nr 32 - 10,5 mb 3. Ogrodzenie terenu inwestycji z siatki na słupkach drewnianych - 630 m ZAMÓWIENIE NIE OBEJMUJE:- Ścieżki i kładki rekreacyjno–dydaktycznej,- Kurtyny wodnej,- Elementów sportowo – rekreacyjnych,UWAGI:1. Na obszarze planowanej inwestycji występują drzewa w ilości 100 szt. (gatunku Dąb), nasadzone w 2018 roku w ramach inicjatywy „100 dębów z okazji 100-lecia Niepodległości”.Sadzonki te zostały zinwentaryzowane oraz naniesione na mapę załączoną do Projektu Wykonawczego Parku Niepodległości - Branża Zieleń.Wykonawca planując prace powinien uwzględnić lokalizację istniejących drzew w celu dochowania szczególnej dbałości o uniknięcie uszkodzeń nasadzonych dębów. 2. Zakres robót wymienionych w punkcie I. objęty jest projektem Wykonawczym pn. „Projekt Wykonawczy Branża drogowa”. Przedmiotowy projekt wykonawczy obejmuje zakres rzeczowy większy niż zakres objęty zamówieniem. Zakres rzeczowy objęty Zamówieniem został wskazany w punkcie I oraz w Przedmiarze robót.II. WYKONANIE ZBIORNIKA WODNEGO zgodnie z Projektem Wykonawczym pn. Budowa zbiornika wodnego –szczelnego dla zadania pn. „Park Niepodległości w Kolbuszowej” ZAKRES KWALIFIKOWANYZakres obejmuje wykonanie Zbiornika wodnego, betonowego o pow. 139,0 m2 – wraz z warstwami wyściełającymi oraz nasadzeniami roślinności.III. BRANŻA SANITARNA – zgodnie z Projektem Budowlanym „BUDOWA SIECI WODNO–KANALIZACYJNYCH” ZAKRES NIEKWALIFIKOWANYZakres robót obejmuje:1. Budowa sieci wodociągowejBudowa odcinka sieci wodociągowej o łącznej długości 501,50 m z rur:PE100 SDR 11 (PN10) 32x3,0 – 35,10 mPE100 SDR 11 (PN10) 40x3,7 – 406,30 mPE100 SDR 11 (PN10) 50x5,4 – 60,10 m2. Budowa sieć kanalizacji sanitarnejBudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U Ø160 (SN8) lite o łącznej długości 289,80 mUwaga:Rozwiązania techniczne szczegółowo uzgodnić z użytkownikiem urządzeń infrastruktury przed przystąpieniem do robót.IV. BRANŻA ELEKTRYCZNA I TELETECHNICZNA ZAKRES NIEKWALIFIKOWANY1. Wykonanie sieci energetycznej do zasilania elementów wyposażenia parku, oraz oświetlenia terenu Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem obejmuje:1) Montaż 2 szaf zasilających bez wyposażenia oraz przestawienie istniejącej szafy złączowo-pomiarowej2) Ułożenie całości kabli ziemnych, niezbędnych do zasilania urządzeń parku oraz oświetlenia3) Montaż studni rozdzielczej STU-1 szt. 1 wraz z uziemieniem4) Montaż bolców pod przyszłe oprawy słupkowe w alejkach parku S1 - S37 wg opisu w PW5) Montaż samych fundamentów prefabrykowanych pod maszty do mocowania kamer M1 – M3 i opraw O1 – O3 – szt. 36) Montaż 3 szafek SOK z wyposażeniem dla podłączenia oświetlenia kładek dla pieszych K1 – K37) Montaż złącza kablowego przy toaletach kontenerowych TK1 – TK2 – szt. 28) Montaż rozdzielni R1 z wyposażeniemUWAGA: Ponieważ bieżący etap zakłada tylko montaż podstaw (bolców) pod oprawy słupkowe, należy tak dobrać te podstawy (bolce), by można było na nich zamontować (w następnym etapie) słupki oświetleniowe spełniające kryteria zawarte w PW. Na etapie uzgadniania z Inwestorem materiałów do wbudowania, w części inwestycji objętej tym przetargiem, należy podać typ opraw słupkowych, do których są zaproponowane słupki oświetleniowe (spełniające kryteria zawarte w PW).2. Ułożenie sieci teletechnicznej monitoringu wizyjnego Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem obejmuje:1) Montaż szafy teletechnicznej bez wyposażenia 2) Ułożenie kanalizacji teletechnicznej jednootworowej Ø 110 mm - 819 m. wraz ze studzienkami teletechnicznymi - szt. 103) Ułożenie kanalizacji teletechnicznej jednootworowej Ø 40 mm od ST5 do M2 i Ł – 21 m 4) Istniejący rurociąg kablowy RHDPE Ø 40 mm należy wprowadzić do szafy teletechnicznej.5) Należy ująć w kalkulacji kosztów Inwestycji, objętej tym przetargiem, koszt wykonania mufy światłowodowej w studzience teletechnicznej, z której jest wyprowadzona kanalizacja teletechniczna rurą HDPE Ø40 i do której będzie wprowadzony światłowód doprowadzający sygnał do szafy teletechnicznej. Światłowód, na którym należy wykonać mufę to światłowód jednomodowy o 12 włóknach.UWAGA: Brak tych pozycji w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45247270-3 - Budowa zbiorników

4.5.5.) Wartość części: 1395900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BRANŻA ZIELEŃ - zgodnie z Projektem Wykonawczym Parku Niepodległości - Branża Zieleń ZAKRES KWALIFIKOWANY:1. Sadzenie drzew (100 szt.) i krzewów ozdobnych (319 szt.), 2. Założenie rabat bylinowych z traw ozdobnych (5 596 szt.),3. Założenie ogrodu żwirowego o pow. 150,0 m2 - zgodnie z Zestawieniem projektowanych elementów zieleni,4. Umocnienie rowu melioracyjnego faszyną5. Założenie łąki kwietnej o pow. 7 672,00 m2,6. Założenie trawników rekreacyjnych o pow. 5851,00 m2, 7. Nasadzenie traw oraz turzyc – rabaty w ogrodzie żwirowym i rowie melioracyjnym (16883 szt.).ZAKRES NIEKWALIFIKOWANY:a. Instrukcja Pielęgnacji i Konserwacji Elementów Zieleni Urządzonej na terenie Parku Niepodległości b. Prace pielęgnacyjne – pielęgnacja roślin na terenie Parku Niepodległości w Kolbuszowej w okresie realizacji umowy, niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.Wymagany okres gwarancyjny, jaki Wykonawca jest zobowiązany udzielić to min. 3 lata. W tym okresie wymagane jest przeprowadzanie przeglądów oraz serwisów gwarancyjnych trzy razy w sezonie tzn. na wiosnę, w trakcie sezonu wegetacyjnego oraz przed okresem zimowym. Z każdego przeglądu oraz serwisu należy sporządzić protokół. Wykonawcę obowiązuje również rękojmia z tytułu należytego wykonania zadania.UWAGI:1. Na obszarze planowanej inwestycji występują drzewa w ilości 100 szt. (gatunku Dąb), nasadzone w 2018 roku w ramach inicjatywy „100 dębów z okazji 100-lecia Niepodległości”.Sadzonki te zostały zinwentaryzowane oraz naniesione na mapę załączoną do Projektu Wykonawczego Parku Niepodległości - Branża Zieleń.Wykonawca planując prace powinien uwzględnić lokalizację istniejących drzew w celu dochowania szczególnej dbałości o uniknięcie uszkodzeń nasadzonych dębów. 2. Lokalizację zieleni należy uzgodnić z Zamawiającym.3. Wszystkie rośliny przeznaczone do nasadzeń powinny posiadać paszport. 4. Odmiany wszystkich roślin należy uzgodnić z Zamawiającym.5. Prace powinny być prowadzone z uwzględnieniem wskazówek wynikających z Kodeksu dobrych praktyk „Ogrodnictwo wobec roślin inwazyjnych obcego pochodzenia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 844305,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1395900,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1437132,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1395900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana REMBISZ Ryszard Rembisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814-102-22-78

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1395900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844305,98

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1372680,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 844305,98

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZieleńKwadrat Bartłomiej Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-203-30-17

7.3.4) Miejscowość: Zakrzów

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 844305,98

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.