Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478889/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Skomack Wielki osada, gmina Stare Juchy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Juchy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 4
1.5.2.) Miejscowość: Stare Juchy
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (87) 619 90 53
1.5.8.) Numer faksu: (87) 619 90 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@stare-juchy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://stare-juchy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Skomack Wielki osada, gmina Stare Juchy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d6009b-7534-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478889
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.7.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 582605,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia polega na budowie budynku świetlicy wiejskiej. Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, na rzucie prostokątnym, w technologii tradycyjnej. Budynek prostopadłościenny, kryty dwuspadowym dachem o kącie nachylenia połaci 30º, z wykuszem, krytym dachem płaskim, mieszczącym wiatrołap. Wejście do budynku zaplanowano od strony północno – wschodniej. Od frontu
zaprojektowano utwardzony chodnik, utwardzoną drogę wewnętrzną, 5 miejsc postojowych dla samochodów osobowych oraz obudowane miejsce do gromadzenia odpadów stałych, od strony południowo -zachodniej zaprojektowano utwardzony taras. Pozostały teren stanowi zieleń niska, będąca powierzchnią biologicznie czynną.
Program funkcjonalny budynku przewiduje: wiatrołap, pomieszczenie świetlicy, sanitariaty, pomieszczenie techniczne oraz pomieszczenie socjalne. Sala przewidziana jest na maksymalnie 49 osób. W obiekcie nie przewiduje się stanowisk pracy, świetlica nie posiada stałego pracownika, na co dzień jest zamknięta i udostępniana jedynie na czas zorganizowanych zajęć dla lokalnej społeczności.
W ramach zagospodarowania terenu zaprojektowano utwardzony chodnik, utwardzoną drogę wewnętrzną, 5 miejsc postojowych dla samochodów osobowych oraz obudowane miejsce do gromadzenia odpadów stałych, od strony południowo -zachodniej zaprojektowano utwardzony taras. Pozostały teren stanowi zieleń niska, będąca powierzchnią biologicznie czynną. W granicach działki objętej opracowaniem znajduje się istniejące boisko oraz siłownia terenowa – bez zmian,.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ – Dokumentacja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 742024,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 742024,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa ,,OLMA-BUD” Zbigniew Sebuń, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8480009731
7.3.4) Miejscowość: Chojniak
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OLMA - BUD" ZBIGNIEW SEBUŃ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OLMA - BUD" ZBIGNIEW SEBUŃ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 742024,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





