eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › " Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie- zakup i dostawa sprzętu ICT"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056538 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
” Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie- zakup i dostawa sprzętu ICT”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292030693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOSZAROWA 7

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158642539

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsstaszow@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsstaszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zsstaszow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

” Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie- zakup i dostawa sprzętu ICT”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a363acb8-8174-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009643/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i Dostawa Sprzętu ICT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

: REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UMOWA NR: RPSW.08.05.01-26-0046/19-01

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015383/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147136,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT do szkół prowadzonych przez Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie w ramach projektu”Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie: RPSW.08.05.00 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego Numer i nazwa Poddziałania: RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowekomputer stacjonarny z monitorem i systemem operacyjnym (dla zawodu technik informatyk)-20 szt,monitor interaktywny LED 65" z androidem-1 szt,drukarka 3D-2 sztmateriały, części eksploatacyjne do drukarki 3 D-1 sztspawarka światłowodowa-1 sztkomputer stacjonarny z monitorem i systemem operacyjnym (dla zawodu technik budownictwa)-20 szt,projektor multimedialny-1,ekran projekcyjny-1 wizualizer-1a)Zamawiający wymaga, aby wszystkie sprzęty ICT były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Oprogramowanie winno być nowe, nie instalowane wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowanie procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania a także możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności.b)W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty/sprzęt są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt.c) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, skonfigurowania zamówionego sprzętu.d) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcją w jęz. polskime)W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. f)Gwarancja:-Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt 24 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.g)Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowieh)Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy.i)Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od wykonawcy szczegółowego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodzą w skład zamówienia.j)Zamawiający żąda zastosowania stawki VAT 0 % w przypadku wyceny: monitorów, komputerów stacjonarnych, drukarki 3DZgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług ( tj. Dz. U. 2020 poz. 1106) do dostaw sprzętu komputerowego (jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek, skanerów, urządzeń komputerowych do pism Braille'a (dla osób niewidomych i niedowidzących), urządzeń do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy) dla placówek oświatowych stosuje się stawkę podatku w wysokości 0%, pod warunkiem posiadania przez dokonującego dostawy stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami oraz przekazania kopii dokumentów, tj. powyższego potwierdzonego zamówienia, do właściwego urzędu skarbowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego stosowny dokument po podpisaniu umowy –zał. nr 6 który będzie informował, iż dostarczany sprzęt kierowany jest do placówek oświatowych .k) Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu występuje tzw. Mechanizm podzielonej płatności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38621000-4 - Aparatura światłowodowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 16.04.20 r. Zamawiający dokonał wyboru Wykonawcy na realizacją zamówienia publicznego na dostawę sprzętu ICT dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie. W dniu 16.04.2021 r. Zamawiający umieścił informację o wyniku postępowania na stronie internetowej na której zamieszczono SWZ. Równocześnie do wszystkich Wykonawców rozesłano informację o wyniku postępowanie rozszerzaną o informację o ofertach odrzuconych wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Jedną z odrzuconych ofert, była oferta Firmy która zaoferowała najniższą cenę. Powodem odrzucenia oferty był brak odpowiedzi na wezwania w zakresie wyjaśnienia czy oferta nie zawierała rażąco niskiej ceny. Po upływie terminu wyznaczonego na złożenie odwołania, przedmiotowe przedsiębiorstwo przesłało do Zamawiającego Informację o czynnościach niezgodnych z przepisami ustawy. Jak wynika z niniejszej informacji (oraz załączonego do niej dowodu), Wykonawca posiada potwierdzenie przesłania wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny w wyznaczonym termie. Zgodnie z informacją zawartą powyżej Informacja o czynnościach niezgodnych z przepisami ustawy wpłynęła do Zamawiającego po okresie wyznaczonym do wniesienia odwołania jednak, Wykonawca wnosi, że nie otrzymał wysłanej w dniu 16.04.2021 r. informacji o wyniku postępowania. Powyższe wskazywać może na awarie systemu w konsekwencji czego uznać należy, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego” Zamawiający unieważnienia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102277,58

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116665,00

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.