eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek projektu ,,Postaw na siebie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056463 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek projektu ,,Postaw na siebie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 16

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25-756-40-26

1.5.8.) Numer faksu: 25-756-40-26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-minskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-minskmaz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek projektu ,,Postaw na siebie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dc3468b-b491-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt ,,Postaw na siebie” z terenu powiatu mińskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Oś priorytetowa IX wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcprmm.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu: https://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-minskmaz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wiadomości przekazywane drogą elektroniczną powinny w sposób jednoznaczny wskazywać nr postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu: https://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-minskmaz.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”. Wykonawca winien zaszyfrować ofertę i przesłać do Zamawiającego zgodnie z regulaminem korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania tych dokumentów (innych niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.8. Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@pcpr-minskmaz.pl. 10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 12. Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanego dalej RODO, informuję, że:l) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim, ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki. 2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych są następujące: renata@pcpr-minskmaz.pl 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. I lit. b i c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia w ramach projektu „Postaw na siebie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”.4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy: ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępnie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.), właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego.5) Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez okres przechowywania dokumentacji postępowania lub umowy zgodnie z właściwą kategorią archiwalną.6) Podanie danych osobowych jest niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umów i ich dalszej realizacji. Niepodanie danych osobowych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie złożonej oferty i zawarcie umów.7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) Osobie, której dane dotyczą przysługuje:- na podstawie art, 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 9) Nie przysługuje osobie, której dane dotyczą:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10) Dane osobowe na podstawie przepisów prawa mogą zostać udostępnione Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Mazowieckiego (Zarządowi Województwa Mazowieckiego),nadzorującej postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń w ramach projektu „Postaw na siebie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EFS.252.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 75348 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs wizaż i stylizacja paznokci (min.160 godzin przy czym 1 godz. =45 min. zajęć i 15 min. Przerwy, długość przerw może być ustalany w sposób elastyczny) dla 5 osób. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Program kursu powinien obejmować zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne niezbędne do pracy w zawodzie. Kurs obejmować 120 godzin wizażu oraz 40 godzin stylizacji paznokci.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt. W przypadku, gdy do postępowania złożona zostanie tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, otrzyma ona maksymalną liczbę punktów, równą 100 pkt.W przypadku, gdy do postępowania złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu, punkty przyznane danej ofercie zostaną obliczone wg poniższego wzoru: OLP = C + D gdzie:C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”.D – ilość punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.c. Zasady przydzielania punktów za poszczególne kryteria są następujące:A. Kryterium: Cena - C. Punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę ofertową, przyznając jej maksymalną ilość punktów, tj. 60 pkt.Punkty dla pozostałych ofert oblicza się według wzoru:cena najniższa/cena badanej oferty x 60 pkt = C (ilość punktów dla danej oferty) B. Kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- D. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium doświadczenie wynosi 40. Przez doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia rozumie się należyte wykonanie usług mających za przedmiot usługi szkoleniowej o tematyce zgodnej z programem szkolenia wyrażone liczbą wykonanych szkoleń potwierdzonych dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje/poświadczenia sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługa została wykonana (pod uwagę brane będą szkolenia wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie).Za każde przeprowadzone szkolenie o tematyce zgodnej z programem szkolenia, potwierdzone referencjami/poświadczeniami należytego wykonania przez podmiot na rzecz którego usługa została wykonana Zamawiający przyzna 1 punkt, jednak nie więcej niż 40 punktów za przeprowadzenie 40 lub więcej szkoleń.Punkty przyznane osobom wyznaczonym do realizacji zamówienia zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób wskazanych do realizacji szkolenia.Obliczenie liczby uzyskanych punktów nastąpi według wzoru:suma pkt uzyskanych przez kadrę wskazaną w ofercie/liczba ocenianych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia = ilość punktów dla danej oferty.W celu udokumentowania posiadanego doświadczenia zawodowego osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca dołącza do oferty:1) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia zawierający w szczególności:a) imię i nazwisko,b) informację o zrealizowanych przez osobę szkoleniach o tematyce zgodnej z programem szkolenia, c) termin realizacji szkolenia, d) nazwę zleceniodawcy/pracodawcy. 2) dowody określające czy te szkolenia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje/poświadczenia sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługa została wykonana.Jeżeli z treści dowodów nie wynika bezpośrednio imię i nazwisko osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia dodatkowo należy dołączyć dokument potwierdzający przeprowadzenie szkolenia przez osobę wskazaną w ofercie. Zamawiający w tym kryterium przyzna punkty tylko za przeprowadzone szkolenia potwierdzone dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje/poświadczenia sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługa została wykonana.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt. W przypadku, gdy do postępowania złożona zostanie tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, otrzyma ona maksymalną liczbę punktów, równą 100 pkt.W przypadku, gdy do postępowania złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu, punkty przyznane danej ofercie zostaną obliczone wg poniższego wzoru: OLP = C + D gdzie:C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”.D – ilość punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.c. Zasady przydzielania punktów za poszczególne kryteria są następujące:A. Kryterium: Cena - C. Punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę ofertową, przyznając jej maksymalną ilość punktów, tj. 60 pkt.Punkty dla pozostałych ofert oblicza się według wzoru:cena najniższa/cena badanej oferty x 60 pkt = C (ilość punktów dla danej oferty) B. Kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- D. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium doświadczenie wynosi 40. Przez doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia rozumie się należyte wykonanie usług mających za przedmiot usługi szkoleniowej o tematyce zgodnej z programem szkolenia wyrażone liczbą wykonanych szkoleń potwierdzonych dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje/poświadczenia sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługa została wykonana (pod uwagę brane będą szkolenia wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie).Za każde przeprowadzone szkolenie o tematyce zgodnej z programem szkolenia, potwierdzone referencjami/poświadczeniami należytego wykonania przez podmiot na rzecz którego usługa została wykonana Zamawiający przyzna 1 punkt, jednak nie więcej niż 40 punktów za przeprowadzenie 40 lub więcej szkoleń.Punkty przyznane osobom wyznaczonym do realizacji zamówienia zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób wskazanych do realizacji szkolenia.Obliczenie liczby uzyskanych punktów nastąpi według wzoru:suma pkt uzyskanych przez kadrę wskazaną w ofercie/liczba ocenianych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia = ilość punktów dla danej oferty.W celu udokumentowania posiadanego doświadczenia zawodowego osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca dołącza do oferty:1) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia zawierający w szczególności:a) imię i nazwisko,b) informację o zrealizowanych przez osobę szkoleniach o tematyce zgodnej z programem szkolenia, c) termin realizacji szkolenia, d) nazwę zleceniodawcy/pracodawcy. 2) dowody określające czy te szkolenia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje/poświadczenia sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługa została wykonana.Jeżeli z treści dowodów nie wynika bezpośrednio imię i nazwisko osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia dodatkowo należy dołączyć dokument potwierdzający przeprowadzenie szkolenia przez osobę wskazaną w ofercie. Zamawiający w tym kryterium przyzna punkty tylko za przeprowadzone szkolenia potwierdzone dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje/poświadczenia sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługa została wykonana.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs fryzjerski ( min. 120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny ) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem (min. 80 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs SEP grupa G1 rodzaj E ( min.30 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym/weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Kurs powinien kończyć się egzaminem państwowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III (134 godzin przy czym 1 godz. = 45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Celem kursu jest zdobycie uprawnień w zakresie obsługi koparko-ładowarki kl. III oraz wpisanie do centralnego rejestru osób uprawnionych, a także teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników/uczestniczki do pracy w charakterze operatora ww. sprzętu. Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne i być zgodny z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 583). Kurs powinien zakończyć się egzaminem przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz wydaniem zaświadczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 18.08.2017 r.. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu). Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. Koszt egzaminu ponosi Wykonawca

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs magazyniera z obsługą wózka widłowego oraz egzaminem UDT dla 1 osoby ,nie posiadających doświadczenia zawodowego. (120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Wykonawca ponosi koszty egzaminu zewnętrznego (UDT).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej (245 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą. Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia. Kurs obejmuje blok ogólnoprawny, blok ochrony osób, blok ochrony mienia, blok wyszkolenia strzeleckiego, blok samoobrony, blok technik interwencyjnych. Zakres tematyczny i godzinowy musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.12.2013 r. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił materiały szkoleniowe dla uczestników/uczestniczek kursu. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia do wpisu na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs spawacz metodą TIG min. 110 godzin (przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Kurs powinien kończyć się egzaminem teoretycznym i praktycznym (wliczony w ogólnym koszcie kursu). Po ukończeniu uczestnik otrzymuje książeczkę spawacza wraz z wpisem o przeprowadzonym kursie i uzyskanych uprawnieniach oraz świadectwo spawacza. Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z licencją Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zorganizował i opłacił dla uczestników/uczestniczki kursu badania lekarskie (w celu uzyskania zaświadczenia lekarskiego wystawionego przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu). Koszt badań Wykonawca wlicza do ogólnego kosztu kursu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs: grafiki komputerowej ( min. 120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny ) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Kurs powinien obejmować poznanie następujących programów: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw, InDesign.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs fotograficzny min. 60 godzin (przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs sanitariusza szpitalnego minimum 240 godzin, w tym 80 godz. zajęć teoretycznych i 160 godz. zajęć praktycznych dla 1 osoby. Kurs pozwala kandydatom zapoznać się ze specyfiką pracy i procedurami medycznymi. Część teoretyczna obejmuje zajęcia z udzielania pierwszej pomocy, profilaktykę zakażeń szpitalnych oraz ogólne wiadomości z fizjologii i anatomii człowieka oraz naukę opieki nad chorymi w szpitalu. Zajęcia praktyczne najczęściej zależą od preferencji i zapotrzebowania szpitala. Praktyki mogą odbywać się w placówce z góry wyznaczonej przez organizatora szkolenia albo na zasadzie wolontariatu w wybranej przez kursanta placówce zdrowia (warunkiem zaliczenia praktyk jest wypełniona i podbita karta praktyk).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawa jazdy kat. B 60 godzin (30 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych) dla 11 osób. Godzina szkolenia teoretycznego równa się godzinie zegarowej, czyli 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia praktyczne liczą pełną godzinę zegarową, czyli 60 minut. Dokładny termin rozpoczęcia szkolenia zostanie wyznaczony według zapotrzebowania Zamawiającego. Zajęcia powinny być planowane w terminach dopasowanych do potrzeb uczestnika/uczestniczki projektu, w każdy dzień tygodnia od poniedziałku do niedzieli. Daty i godziny zajęć Wykonawca ustali w porozumieniu z Zamawiającym i uczestnikiem/uczestniczką projektu. Wykonawca opłaci 1 egzamin teoretyczny i praktyczny oraz badania lekarskie, zapewni materiały szkoleniowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Cena -60 pkt oraz Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia -40 pkt Szczegółowy opis część nr 1 oraz SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i prowadzenia szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedłożył:• Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (dotyczy części 1-11),• Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie prowadzenie ośrodka szkolenia kierowców, określoną przepisami i posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzony przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. Zamawiający oceni na podstawie zaświadczenia załączonego przez Wykonawcę. (dotyczy części nr 12)3. sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie. 4. zdolności techniczne lub zawodowe Dysponują w dacie wykonania zamówienia w miejscu jego wykonywania co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce niniejszego szkolenia. Celem wykazania spełnienia warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SWZ.5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg załącznika 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 1) Oświadczenie - wg załącznika nr 2 do ogłoszenia (spełnienie warunków udziału w postępowaniu)2) Oświadczenie - wg załącznika nr 4 do ogłoszenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem dotyczącym podwykonawcy, oraz o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia i projektem umowy, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń zgodny w treści SWZ, oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych RODO- załącznik nr 5, informacja o przynależności do grupy kapitałowej i braki powiązań. Program szkolenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy, umowę można dołączyć do oferty. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.2. Sposób spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ustawy PZP).3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust.2 pkt 2 PZP, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy nastąpić może m.in. w następujących przypadkach:a) przy rezygnacji albo zwiększeniu liczby osób przed rozpoczęciem zadania wynagrodzenie zostanie pomniejszone albo powiększone o iloczyn ilości osób i wynagrodzenia za jedną osobę. W każdym przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego o zmianie ilości osób, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Wykonawcę o zmianie ilości osób. b) w przypadku zmiany terminu realizacji usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy.c) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.d) Dopuszcza się dokonywania zmian treści umowy w zakresie zmiany składu kadry szkoleniowej, przy czym zmiany te nie mogą powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji i doświadczenia zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w momencie podpisania umowy. Dokonane w/w zmiany nie wymagają sporządzania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej o zaistniałych okolicznościach, które spowodowały zmiany osób prowadzących. Zamawiający zastrzega sobie, nie wyrażenie zgody na prowadzenie zajęć przez wskazaną osobę w przypadku, gdy kwalifikacje i doświadczenie takiej osoby będą niższe od proponowanych w ofercie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.