Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00048536/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00054926/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00058199/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00086000/01 - Wynik z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Sierpcu i Sądu Rejonowego w Gostyninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Płocku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570654
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Narutowicza 4
1.4.2.) Miejscowość: Płock
1.4.3.) Kod pocztowy: 09-404
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.4.7.) Numer telefonu: 24 269 72 19
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@plock.so.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.so.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056250
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00048536/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Dokumenty przedmiotowe składane wraz z ofertą:
W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym, tj. certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, ISO 19752, ISO 19798, ISO 24711, ISO 24712 lub równoważne. Zamawiający wymaga aby dokumenty były wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, niezależny od producenta oferowanego materiału i Wykonawcy składającego ofertę, importera lub dystrybutora produktu równoważnego, bądź wydane przez producenta urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych.
Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
Po zmianie:
Dokumenty przedmiotowe składane wraz z ofertą:
W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym, tj. certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, ISO 19752, ISO 19798, ISO 24711, ISO 24712 lub równoważne. Zamawiający wymaga aby dokumenty były wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, niezależny od producenta oferowanego materiału i Wykonawcy składającego ofertę, importera lub dystrybutora produktu równoważnego, bądź wydane przez producenta urządzeń będących w posiadaniu Zamawiającego, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych. Powyższy wymóg nie dotyczy folii i etykiet wskazanych w pozycjach 27, 28, 35, 36, 39, 40, 41, 76, 77, 78 i 79 opisu przedmiotu zamówienia – część II ( zał. nr 1 do SWZ).
Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-16 10:00
Po zmianie:
2022-02-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-16 10:15
Po zmianie:
2022-02-17 10:15
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2026 r. dla Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki im. Franciszki i Stefana Themersonów
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta Płocka-tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla 8 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Posiłki w formie obiadów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2026r.
- Posiłki w formie obiadów z dowozem dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2026 r.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Zakup sprzętu multimedialnego i TIK"
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- DOSTAWA I ODBIÓR TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





