Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017616/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056034 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzebyTeatru Wielkiego – Opery Narodowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki - Opera Narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013055028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 22 69 20 200
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 22 82 60 423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@teatrwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrwielki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatrwielki.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa instytucja artystyczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzebyTeatru Wielkiego – Opery Narodowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e73f445-74fd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016328/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego – Opery Narodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017616/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 235000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57250,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania, usługa drukowania plakatów w następujących formatach: 68 x 98, 118,5 x 175 oraz 32 x 45 wraz z ich transportem do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terytorium Warszawy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy”. Zakres i sposób realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71352,3
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139724,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71352,3
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OLEJNIK Piotr Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271026043
7.3.3) Ulica: ul. E. Szwankowskiego 2/3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Druk offsetowy plakatów.POLIGRAFIA KŁYSZEWSKI JUSTYN I POŁOSAK ANDRZEJ SPÓŁKA JAWNA
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71352,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
| 2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW Filii w Płocku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk, pakowanie i dystrybucja poczty bezadresowej dla mieszkańców Krakowa
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury: "Nowe gospodarstwa edukacyjne na mapie Opolszczyzny".... KSOW+
- Świadczenie usługi outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania, skanowania dokumentów oraz utrzymania przez okres 24 miesięcy kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





