eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Terenowa realizacja badania jakościowego pt. "Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze odzysku materiałowego surowców" (badanie sektorowe)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056026 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Terenowa realizacja badania jakościowego pt. „Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze odzysku materiałowego surowców” (badanie sektorowe)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Terenowa realizacja badania jakościowego pt. „Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze odzysku materiałowego surowców” (badanie sektorowe)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6cf6103-b493-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej: zamówienia@ibe.edu.pl. 7. Złożenie dokumentów na nośniku danych (np.CD,pendrive) jest niedopuszczalne. 8. Wykonawca składa ofertę, dalej „oferta” za pośrednictwemFormularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego naePUAP i udostępnionego również naMiniportalu. Mechanizm szyfrowania jest udostępniony dla wykonawców na Miniportalu. Dokumenty ioświadczenia winny być podpisane za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisuzaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikającychzrozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnień wynikającychzrozporządzenia RODO znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IBE/12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 98272,49 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu terenowej realizacji jakościowego badania „Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze odzysku materiałowego surowców (w dalszej części: „badanie”). Badanie ma charakter eksploracyjny, dotyczy sektora odzysku materiałowego surowców w Polsce i ma wspomóc prace dążące do opracowania sektorowej ramy kwalifikacji w tym sektorze.W przyjętym ujęciu badawczym sektor odzysku materiałowego surowców obejmuje przetwarzanie odpadów, w tym ich unieszkodliwianie, oraz nadzór nad tymi działaniami; z wyłączeniem: transportu i magazynowania odpadów, oraz odzysku energii. Odzysk materiałowy surowców stanowi część gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ).Głównym celem badania jest analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze odzysku materiałowego surowców. Cele szczegółowe badania dla sektora odzysku materiałowego surowców to:1. Identyfikacja zawodów, stanowisk i kwalifikacji, 2. Identyfikacja realizowanych procesów, zadań i czynności oraz wykorzystywanych kompetencji (wiedzy, umiejętności, kompetencji społecznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: indywidualny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja szczegółowego harmonogramu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 7

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja kwestionariusza rekrutacyjnego do wywiadów IDI

4.3.6.) Waga: 17

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja listy podmiotów do wywiadów mini-FGI dla sektora odzysku materiałowego surowców

4.3.6.) Waga: 24,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja fragmentu scenariusza do wywiadu mini-FGI

4.3.6.) Waga: 22,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).3) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 1 do SIWZ).4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:A. w odniesieniu do posiadania wiedzy i doświadczenia tj.; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ‎ciągłych wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) co najmniej trzech zamówień o wartości 80.000,00 złotych brutto każde, realizowanych z wykorzystaniem jakościowych technik badawczych i dotyczących tematyki społecznej, (chodzi o badanie dotyczące prawidłowości w życiu społecznym, wyklucza się badania o charakterze marketingowym, tj. ukierunkowane na decyzje produktowe i marketingowe oraz strategię firmy).B. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Wykonawca wykaże się posiadaniem zespołu badawczego, którego członkowie będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, składającego się z co najmniej 7 osób, spełniających poniższe wymagania:a) jedna osoba, pełniąca funkcję kierownika badania, który ma doświadczenie w koordynowaniu badań jakościowych o tematyce społecznej realizowanych w przedsiębiorstwach, w których respondentami byli pracownicy i/lub kadra zarządzająca, i który:● pełnił funkcję kierownika badania w co najmniej 3 badaniach jakościowych o tematyce społecznej, o wartości każdego zamówienia powyżej 50.000,00 złotych brutto;● pełnił funkcję kierownika badania w co najmniej 1 badaniu jakościowym o tematyce społecznej, którego próba badawcza przekraczała 20 wywiadów IDI;b) minimum 1 Moderator wywiadów FGI i mini-FGI, który zrealizował co najmniej 7 wywiadów FGI i/lub mini-FGI w badaniach o tematyce społecznej, w tym również z przedstawicielami instytucji otoczenia biznesu i/lub nauczycielami oraz spełnia warunki określone dla moderatora wywiadów IDI;c) minimum 6 Moderatorów wywiadów IDI, z których każdy zrealizował co najmniej 20 wywiadów IDI w badaniach o tematyce społecznej z pracownikami i/lub kierownikami zatrudnionymi w przedsiębiorstwach. Funkcja kierownika badania nie może być łączona z inną funkcją.Wszystkie wymagania określono szczegółowo w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału, o których mowa w § 7 oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w § 6), wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg. załącznika nr 1 oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika nr 2.1) Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. 3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia wymaganych podmiotowych środków dowodowych, tj . 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZwraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie były wykonywane, o którym mowa wcześniej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.5) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.Wszystkie wymagania określono szczegółowo w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w SWZ.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299)3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem: Terenowa realizacja badania jakościowego pt. „Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze odzysku materiałowego surowców” (badanie sektorowe). Znak sprawy: IBE/12/2021.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Dla skuteczności wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz niezbędnym jest przekazania przed terminem składania ofert, za pośrednictwem Miniportalu/EPUAP-u, oryginału wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta/poręczyciela.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Brak szczególnych wymagań.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

11. ZAMAWIAJĄCY może wypłacić WYKONAWCY zaliczkę po podpisaniu Umowy w wysokości odpowiadającej 30% wartości Umowy, nie większej jednak niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) brutto. Zaliczka wypłacana jest na pisemny wniosek Wykonawcy, w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku.12. W celu otrzymania zaliczki w części, o której mowa w ust. 11, Wykonawca składa Zamawiającemu wniosek o jej wypłatę. Wniosek powinien mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. Na podstawie wniosku Zamawiający dokonuje wypłaty zaliczki w terminie do 7 dni od dnia złożenia w/w wniosku i gwarancji.13. Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę zaliczkową i dostarcza ją niezwłocznie do siedziby Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia zapłaty. 14. Wypłata zaliczki następuje na poniższy rachunek bankowy Wykonawcy:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………15. Zaliczka rozliczana jest razem z II ratą płatności, o której mowa w §3 ust. 2 pkt. 2) Umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;2) konieczność wprowadzenia zmian ( w szczególności w zakresie wydłużenia terminu jej realizacji) będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego wskazanego § 11 Umowy, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; W takim wypadku zakres zmian będzie (w szczególności wydłużenie terminu realizacji) będzie tożsamy ze zmianami wprowadzonych ww. umowach.3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego wskazanego w § 11 Umowy lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.4) Wystąpi konieczność zmiany typów lub liczby respondentów o którym mowa w tabelach 3 – 5 OPZ, o ile nie wypłynie to jakość i rzetelność badania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Górczewska 8, 01-180 Warszawa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7) Oferta merytoryczna, składająca się z:- na użytek oceny oferty przez pryzmat kryteriów wskazanych w §16a) Propozycji szczegółowego harmonogramu realizacji zamówieniab) Propozycji kwestionariusza rekrutacyjnego do wywiadów IDIc) Propozycji listy podmiotów do wywiadów mini-FGI dla sektora odzysku materiałowego surowcówd) Propozycji fragmentu scenariusza do wywiadu mini-FGIOpracowania winny uwzględniać elementy wskazane przy opisie kryteriów w §16. Opracowania (projekty) wskazane w pkt 7 są niezbędne do merytorycznej oceny oferty zgodnie z kryteriami wskazanymi w § 16. Brak takich opracowań stanowi o niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia i spowoduje, z uwzględnieniem możliwości zawartych w art. 223 ustawy, odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.