eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących



Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056022 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591-593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa - jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1274650-9cf3-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Materiały eksploatacyjno-techniczne i wyroby jednorazowego użytku 9wkłady barwiące do urządzeń drukujących i kserujących)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032740/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/TP1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 361059,96 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, tj. tonerów i tuszy, bębnów światłoczułych, pasów transferowych, itp. (Część 1 – materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych).[2] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [3] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [4] Zamawiający nie uznaje wyrobów regenerowanych. Dostarczone materiały i produkty muszą być fabrycznie nowe, nie poddane żadnym modyfikacjom, kompletne, wolne od wad technicznych i prawnych, pochodzące z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty nieużywane, wykonane z nowych elementów i mechanizmów, które są odpowiedzialne za sprawne działanie i jakość wydruku (te elementy to np. czujniki, bębny światłoczułe, listwy zbierające, wałki i zębatki robocze, uszczelki, moduły dysz, moduły-chipy sygnalizujące stopień zużycia materiału eksploatacyjnego czy termin ważności itp.). [5] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar wysokiej jakości, zapewniający kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [6] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. Zamawiający nie dopuszcza dostawy materiałów eksploatacyjnych w opakowaniach zbiorczych, tzw. dwupakach i wielopakach.[7] Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych (w szczególności tuszy i tonerów) posiadających pojemności startowe.[8] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania zewnętrzne powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, np. hologramy.Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[9] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji. Okres przydatności do użycia każdego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. [10] Zamawiający zastrzega, iż w przypadku nieprawidłowego działania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1-7 dni roboczych (w zależności od czasu zadeklarowanego przez Wykonawcę, stanowiącego kryterium oceny oferty). Wymianie podlega cała partia dostawy towaru o tych samych numerach produkcyjnych.[11] Jeżeli użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych spowoduje uszkodzenie urządzeń Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy sprzętu, wykonanej przez autoryzowany serwis. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność finansową za uszkodzenia sprzętu, spowodowane używaniem dostarczonych materiałów przez okres 24 miesięcy od dnia dostawy.[12] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[13] Wymagania Zamawiającego związane z dostawą towaru objętego częścią 1:[13.1.] Dostawa towaru objętego zamówieniem podstawowym odbędzie się jednorazowo w ciągu 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy. [13.2.] Przedmiot zamówienia wynikający z prawa opcji zostanie dostarczony w ciągu 25 dni roboczych licząc od dnia zamówienia złożonego przez Zamawiającego. [13.3.] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [13.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, który zlokalizowany jest pod adresem: 98-113 Buczek, Gucin 58a. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [13.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.5.) Wartość części: 351848,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (Część 2 – taśmy barwiące do drukarki kart ZEBRA ZXP1). [2] Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w danej części postępowania. [3] Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ. [4] Zamawiający nie uznaje wyrobów regenerowanych. Dostarczone materiały i produkty muszą być fabrycznie nowe, nie poddane żadnym modyfikacjom, kompletne, wolne od wad technicznych i prawnych, pochodzące z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty nieużywane, wykonane z nowych elementów i mechanizmów, które są odpowiedzialne za sprawne działanie i jakość wydruku (te elementy to np. czujniki, bębny światłoczułe, listwy zbierające, wałki i zębatki robocze, uszczelki, moduły dysz, moduły-chipy sygnalizujące stopień zużycia materiału eksploatacyjnego czy termin ważności itp.). [5] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar wysokiej jakości, zapewniający kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego i magazynowany w odpowiednich warunkach (zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne podczas przechowywania w warunkach magazynowych). [6] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. Zamawiający nie dopuszcza dostawy materiałów eksploatacyjnych w opakowaniach zbiorczych, tzw. dwupakach i wielopakach.[7] Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację oznaczeń producenta. Opakowania zewnętrzne powinny zawierać nazwę i/lub logo producenta, opis zawartości, numer katalogowy, typ/symbol, termin przydatności do użycia, zabezpieczenia stosowane przez producentów, np. hologramy.Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.[8] Wykonawca dostarczy towar pochodzący z bieżącej produkcji. Okres przydatności do użycia każdego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. [9] Zamawiający zastrzega, iż w przypadku nieprawidłowego działania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru w ciągu max. 7 dni roboczych. Wymianie podlega cała partia dostawy towaru o tych samych numerach produkcyjnych.[10] Jeżeli użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych spowoduje uszkodzenie urządzeń Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy sprzętu, wykonanej przez autoryzowany serwis. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność finansową za uszkodzenia sprzętu, spowodowane używaniem dostarczonych materiałów przez okres 24 miesięcy od dnia dostawy.[11] W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.[12] Wymagania Zamawiającego związane z dostawą towaru objętego częścią 2:[12.1.] Dostawa towaru objętego częścią 2 postępowania odbędzie się jednorazowo w ciągu 1-25 dni roboczych od dnia podpisania umowy (w zależności od deklaracji założonej przez Wykonawcę, będącej kryterium oceny ofert). [12.2.] W części 2 Zamawiający nie przewiduje korzystania z prawa opcji.[12.3.] Koszt transportu towaru do siedziby Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. [12.4.] Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego, który zlokalizowany jest pod adresem 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95. Magazynierzy przyjmują towar w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 8.00 – 14.00. W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. [12.5.] Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192300-4 - Taśmy barwiące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192320-0 - Taśmy do drukarek

4.5.5.) Wartość części: 9211,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94902,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263259,55

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212036,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Kowalczyk, ul. Wojska Polskiego 10, 43-190 Mikołów (KOMATECH s.c.)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Marszałek, ul. Wojska Polskiego 8, 43-190 Mikołów (KOMATECH s.c.)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6351831215

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296472,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7140,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9650,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7140,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TonaTuszu.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272818071

7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7140,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.