Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015580/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
- 2022/BZP 00079904/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055998 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji dwóch gminnych budynków mieszkalnych administrowanych przez ZGM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 695 741 735
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgm.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgm_gorzow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termomodernizacji dwóch gminnych budynków mieszkalnych administrowanych przez ZGM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e258202-8184-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015580/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330625,43 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku zlokalizowanego przy ul. Mieszka I 24 w Gorzowie Wlkp. obejmującej w szczególności wykonanie prac:• Termomodernizacyjnych, polegających na przygotowaniu starego podłoża wraz z gruntowaniem pod przyklejenie płyt styropianowych, ociepleniu ścian płytami styropianowymi, ociepleniu ościeży, wymianie okien piwnicznych, dwukrotnym malowaniu,• Docieplenia dachu, polegającego na rozbiórce papy, wymianie odeskowania, położeniu styropapy, wymianie rynien i rur spustowych,• Izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic przy gruncie polegającej na wykonaniu wykopów, przygotowaniu podłoża pod docieplenie, przemurowaniu pęknięć, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych, ociepleniu ścian płytami styropianowymi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 190267,1 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku zlokalizowanego przy ul. Jagiełły 13 w Gorzowie Wlkp. obejmującej w szczególności wykonanie prac polegających na dociepleniu elewacji tylnej i szczytowej oraz remoncie elewacji frontowej przy uwzględnieniu podziału na:• Wykonanie docieplenia ścian tylnych od strony podwórka oraz docieplenie elewacji ścian szczytowych, z wykonaniem tynków mineralnych malowanych farbą silikonową oraz tynków na bazie żywicy syntetycznej z wymianą obróbek blacharskich i robotami towarzyszącymi, oraz:• Wykonacie remontu elewacji frontowej poprzez zbicie odparzonych tynków, oczyszczaniem mechanicznym i odgrzybianiem, wykonanie nowych tynków wraz z wymianą podbitki dachowej, wykonaniem iniekcji ciśnieniowej oraz wymianą drzwi wejściowych do budynku na nowe drewniane z robotami towarzyszącymi.UWAGA! Budynek przy ul. Jagiełły 13 znajduje się w obszarze wpisanym do rejestru zabytków tj. Historycznego Układu Urbanistycznego tzw. Nowego Miasta nr – L-224/A z dnia 04-09-2006r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 140358,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156543,76
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193418,12
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156543,76
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany ZRB SOWBUD Henryk Sowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991007631
7.3.3) Ulica: Pielice 5
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Kraj.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZRB "SOWBUD" Zakład Remontowo Budowlany HENRYK SOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZRB "SOWBUD" Zakład Remontowo Budowlany HENRYK SOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156543,76
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127983,67
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127983,67
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127983,67
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany TADBUD Józef Żybura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990007511
7.3.3) Ulica: Lotniskowa 8
7.3.4) Miejscowość: Chwalęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-415
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "TADBUD" - JÓZEF ŻYBURA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "TADBUD" - JÓZEF ŻYBURA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127983,67
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie INNEKO RCS Sp. z o.o.
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostarczenia i wydawania na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 posiłku jednodaniowego w roku szkolnym 2025/2026"
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków jednodaniowych dla uczniów SP2 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Świadczenie usług cateringowych tj. przygotowanie i dostawa posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w roku szkolnym 2025/2026"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Wymiana i naprawa podłóg w budynku Sądu przy ulicy Sądowa 6
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 8a, 10a, 12a we Wrocławiu.
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku mieszkalnego w leśnictwie Woziwoda
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.