eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojadłaBudowa drogi gminnej nr 000518F ul. Kościelna w Bojadłach



Ogłoszenie z dnia 2025-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Kościelna w Bojadłach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJADŁA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sulechowska 35

1.5.2.) Miejscowość: Bojadła

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-130

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/3297600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bojadla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojadla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-900c5045-f713-4c92-a90f-054b5a33e027

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Kościelna w Bojadłach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-900c5045-f713-4c92-a90f-054b5a33e027

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zadanie inwestycyjne jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich z programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1214328,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Kościelna w Bojadłach.
Przedmiotem zamówienia publicznego, jest budowa publicznej drogi gminnej, w zakresie jezdni i poboczny oraz zjazdów, w połączeniu z istniejącym układem drogowym. Droga zlokalizowana jest w miejscowości Bojadła, ul. Kościelna, jednostka ewidencyjna: gmina 080902_2 Bojadła, obręb ewidencyjny: 0002 Bojadła, działki ewidencyjne: 1531,857/1,887/1,889,888/1.
Zakres zadania obejmuje budowę drogi o nawierzchni asfaltowej i z kostki betonowej, poboczy gruntowych, chodników i zjazdów z kostki betonowej oraz odwiert projektowanych studni chłonnych do zrzutu części wód opadowych.
ul. Kościelna położona jest w części zabudowanej wsi Bojadła, stanowi połączenie drogi powiatowej nr wojewódzkiej nr 1024F oraz sieci dróg gminnych w strefie tej zabudowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany - zagospodarowana terenu, projekt techniczny, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR) opracowane przez Biuro Obsługi Inwestycji BGWprojekt z siedzibą w Sulechowie przy ul. Handlowej 26, stanowiące integralną część specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Roboty będą realizowane na podstawie decyzji nr 591/2024 Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze z dnia 11.12.2024 r. udzielającej pozwolenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1493623,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1923918,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1493623,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1493623,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.