Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00662046/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
- 2024/BZP 00678478/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96ddecbc-09a9-4971-af60-54bcede7c50d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ddecbc-09a9-4971-af60-54bcede7c50d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074941/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa budynku Muzeum Kultury Materialnej w Rybołach w ramach dofinansowania ze środków INTERREG Litwa - Polska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Remont budynku Muzeum Kultury Materialnej w Baćkauszczynie” realizowane w ramach programu „Sustainable Culture for Sustainable Tourism" w ramach Interreg VI-A Lithuania- Poland 2021-2027, jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662046
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1298093,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej, po przez termomodernizację części drewniane budynku, wraz z wymianą stolarki okiennej i wyminę poszycia dachowego oraz remontem pomieszczeń w całym obiekcie, z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz niezbędną infrastrukturą techniczną. Obiekt zlokalizowany jest w Rybołach, działka nr geod. 490, gmina Zabłudów, powiat białostocki, województwo Podlaskie.
Przedmiotowy budynek, podlegający zmianie sposobu użytkowania składa się z części drewnianej, parterowej z poddaszem użytkowym oraz z części dobudowanej w późniejszym okresie, murowanej, parterowej.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności
1) W ramach zadania nad częścią murowaną należy odpowiednio zaizolować strop, tj. położyć dodatkową warstwę papy termozgrzewalnej na całej powierzchni dachu.
2) Wejście do budynku należy dostosować do obowiązujących przepisów poprzez wykonanie nowych schodów i pochylni dla osób z niepełnosprawnościami.
3) Roboty remontowe w części murowanej obejmują swoim zakresem m.in. wykonanie toalet, remont holu wejściowego i pozostałych pomieszczeń.
4) W zakresie części drewnianej należy wykonać ocieplenie obiektu, elewacje budynku wykończyć szalówką drewnianą, zgodnie z dokumentacją projektową.
5) Nad częścią drewnianą budynku należy wymienić pokrycie dachowe, uwzględniając m.in. rozbiórkę kominów, obróbki blacharskie, odpowiednią izolację poddasza.
6) Wymiana stolarki okiennej w części drewnianej na okna odpowiadające obowiązującym przepisom i normom oraz zgodnych z pozwoleniem na budową, uzgodnionym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Białymstoku.
7) W zakresie remontu wewnętrznego części drewnianej należy uwzględnić m.in. wymianę instalacji elektrycznej, uzupełnienie ubytków w ścianach, malowanie ścian.
8) W całym obiekcie należy przewidzieć wymianę instalacji elektrycznej.
9) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z dokumentacją projektową.
10) W części drewnianej i murowanej należy przewidzieć demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej oraz prace związane z remontem/ wymianą instalacji sanitarnej.
11) Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zapewnić następujące wyposażenie obiektu:
1. Krzesło składane - 20 szt.
2. Stół składany konferencyjny ( 200 x 80) -3 szt.
3. Witryna (120x30x202) - 2 szt.
4. Regał, biały (80x30x202) - 3 szt.
5. Stolik konsolowy/ konsola (100 x 80 x 30 lub 30 x 74 x 79 lub 100x30,5x75 ) - 1 szt.
Przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia. Wykorzystanie przedmiarów przedłożonych przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Wykonawca musi wziąć pod uwagę wszelkie wymagania i zobowiązania bez względu na to, czy zostały one określone czy zasugerowane w przedmiarze. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zamówienia, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być przeprowadzone na koszt Wykonawcy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary oraz załączniki formalno – prawne, zwane dalej „dokumentacją”, stanowiące załącznik 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1285350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1833438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1285350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RBEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662175217
7.3.3) Ulica: Nadawki 1B/29
7.3.4) Miejscowość: Wasilków
7.3.5) Kod pocztowy: 16-010
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1285350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.