eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 77456 25 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia?searchText=Opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8854663b-7cff-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031995/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/3/ORG/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Trzy fabrycznie nowe, homologowane kołowe ciągniki rolnicze, tego samego typu i modelu, o masie własnej w zakresie 1000 ÷ 1700 kg, z napędem na 4 koła, napędzane silnikiem spalinowym o mocy znamionowej w zakresie 25 ÷ 35 kW, wyposażone w klimatyzowane kabiny operatora.
2. Osprzęt kompatybilny z ww. ciągnikami:
a) ładowacz czołowy z łyżką do materiałów sypkich i systemem szybkiego mocowania łyżki oraz przeciwwagą, zamontowany do jednego z ww. ciągników -1 szt.
b) aerator pasywny z tylnym wałem ugniatającym -1 szt.
c) pług do odśnieżania -2 szt.
d) zamiatarka walcowa z napędem hydraulicznym -2 szt.
e) glebogryzarka -1 szt.
f) kosiarka bijakowa -2 szt.
g) piaskarka komunalna -2 szt.
h) kosiarka międzyosiowa -2 szt.
i) dmuchawa ciągnikowa -2 szt.
j) przyczepa ciągnikowa homologowana -2 szt.

3. Ciągniki i przyczepy muszą posiadać wyposażenie wymagane aktualnymi przepisami, umożliwiające dopuszczenie do ruchu oraz dokumenty niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdów.
4. Oferowane ciągniki rolnicze nie mogą być prototypami i muszą pochodzić z produkcji seryjnej z zastosowaniem głównych podzespołów, w szczególności silnika napędowego i homologowanej kabiny, tej samej marki co ciągniki.
5. Dostarczone ciągniki rolnicze i wszystkie ww. urządzenia muszą być wykonane wyłącznie z nowych części, w sposób zgodny z przepisami dopuszczającymi do stosowania w Unii Europejskiej, potwierdzony deklaracją zgodności WE i oznaczeniem CE (Conformité Européenne) na wyrobie oraz muszą być przystosowane do eksploatacji w warunkach klimatycznych Polski, w tym do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym i wentylowanym.
6. Nie dopuszcza się pojazdów oraz osprzętu wykorzystywanego do celów demonstracyjnych.
7. Wymagany rok produkcji nie wcześniejszy niż 2021.
8. Okres gwarancji na ciągniki:
- 60 miesięcy lub 5000 godzin pracy od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.
9. Okres gwarancji na wszystkie urządzenia, stanowiące osprzęt ciągników, wymienione w pkt.3.2 ppkt.2 lit a-j):
- 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego.
10. Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni w przypadku skomplikowanej awarii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16100000-6 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984077,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984077,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984077,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAROL Mariola Gruner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910136008

7.3.3) Ulica: OLESKA 141 B

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-231

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984077,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.