eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH W 2025 R.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH W 2025 R.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH W 2025 R.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8026e630-3f3e-4036-b39f-8ad3f64a4adf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050553

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zasady wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Rozdziale X SWZ. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/21wog i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawy środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2025 r.” nr postępowania 1/SZP/2025;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): J.W.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawy środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2025 r. Część zamówienia nr 1 – Zakup środków higieny kuchennej, zakup naczyń jednorazowych, artykuły cateringowe jednorazowe, dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

4. W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta zostanie oceniona następująco:
L.p. Wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych
Ilość punktów

1. WARIANT I
Po jednej dostawie dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
0 pkt
2. WARIANT II
Po dwie dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
20 pkt
3. WARIANT III
Po trzy dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
30 pkt
4. WARIANT IV
Po cztery dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
40 pkt


UWAGA (dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3, 4):
1) Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
2) Zaznaczenie więcej niż jednego „Przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw dla ilości minimalnych” w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z SWZ.
3) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw dla ilości minimalnych”, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, i w związku z tym otrzyma 0 pkt.
4) Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego
z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.
5) Dostawy do magazynów Zamawiającego będą realizowane;
- od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do13:00,
- w piątek w godzinach od 8:00 do12:00.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawy środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2025 r. Część zamówienia nr 2 – Środki chemiczne higieny kuchennej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

4. W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta zostanie oceniona następująco:
L.p. Wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych
Ilość punktów

1. WARIANT I
Po jednej dostawie dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
0 pkt
2. WARIANT II
Po dwie dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
20 pkt
3. WARIANT III
Po trzy dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
30 pkt
4. WARIANT IV
Po cztery dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
40 pkt


UWAGA (dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3, 4):
1) Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
2) Zaznaczenie więcej niż jednego „Przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw dla ilości minimalnych” w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z SWZ.
3) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw dla ilości minimalnych”, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, i w związku z tym otrzyma 0 pkt.
4) Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego
z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.
5) Dostawy do magazynów Zamawiającego będą realizowane;
- od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do13:00,
- w piątek w godzinach od 8:00 do12:00.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawy środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2025 r. Część zamówienia nr 3 – Środki czyszczące.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 3 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

4. W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta zostanie oceniona następująco:
L.p. Wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych
Ilość punktów

1. WARIANT I
Po jednej dostawie dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
0 pkt
2. WARIANT II
Po dwie dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
20 pkt
3. WARIANT III
Po trzy dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
30 pkt
4. WARIANT IV
Po cztery dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
40 pkt


UWAGA (dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3, 4):
1) Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
2) Zaznaczenie więcej niż jednego „Przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw dla ilości minimalnych” w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z SWZ.
3) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw dla ilości minimalnych”, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, i w związku z tym otrzyma 0 pkt.
4) Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego
z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.
5) Dostawy do magazynów Zamawiającego będą realizowane;
- od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do13:00,
- w piątek w godzinach od 8:00 do12:00.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawy środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2025 r. Część zamówienia nr 4 – Czyściwo.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19620000-8 - Odpady włókiennicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19212000-5 - Tkaniny bawełniane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”

3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej

4. W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta zostanie oceniona następująco:
L.p. Wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych
Ilość punktów

1. WARIANT I
Po jednej dostawie dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
0 pkt
2. WARIANT II
Po dwie dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
20 pkt
3. WARIANT III
Po trzy dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
30 pkt
4. WARIANT IV
Po cztery dostawy dla ilości minimalnych
w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych
w opisie przedmiotu zamówienia.
40 pkt


UWAGA (dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3, 4):
1) Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).
2) Zaznaczenie więcej niż jednego „Przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw dla ilości minimalnych” w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z SWZ.
3) W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw dla ilości minimalnych”, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, i w związku z tym otrzyma 0 pkt.
4) Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego
z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.
5) Dostawy do magazynów Zamawiającego będą realizowane;
- od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do13:00,
- w piątek w godzinach od 8:00 do12:00.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych
w Rozdziale IV ust. 5 SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

J.W.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK NR 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4.
1. Wniesienie wadium.
1) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) dla części zamówienia nr 1 – 3 700,00 PLN;
b) dla części zamówienia nr 2 – 1 700,00 PLN;
c) dla części zamówienia nr 3 – 3 000,00 PLN;
d) dla części zamówienia nr 4 – 570,00 PLN.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,
o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez:
NBP o/okr. OLSZTYN 62 1010 1397 0020 4613 9120 2000.
z adnotacją
„WADIUM DO POSTĘPOWANIA NR 1/SZP/2025,
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR …….”
5. Za wadium wniesione w terminie uważa się:
a) dla wadium wnoszonego w dopuszczalnych formach niepieniężnych, o których mowa w ust. 2 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.
b) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, nieodwołalnie i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w terminie związania ofertą.
Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
7. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium wskazywał numer części, której dotyczy. W przypadku braku wskazania numeru części, której wadium dotyczy (przy jednoczesnym wniesieniu niższej od wymaganej łącznej wysokości wadium) oraz niemożności jednoznacznego przypisania wysokości wadium do poszczególnych części, oferta Wykonawcy odrzucona będzie we wszystkich częściach na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 14 b ustawy Pzp.
8. Zwrot wadium i zatrzymanie wadium będą się odbywać zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium tylko przez lidera lub jednego
z uczestników Konsorcjum, w imieniu wszystkich uczestników Konsorcjum.
10. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez jednego
z uczestników Konsorcjum w treści dokumentu wadialnego musi być wyszczególniony pełen skład Konsorcjum.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK NR 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem przez mocodawcę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w §10 umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-31 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050553

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-31 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.