eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Promenada Józefa Gielniaka w Kowarach - I etap



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Promenada Józefa Gielniaka w Kowarach – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Kowary

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439225

1.5.8.) Numer faksu: 757613173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.kowary.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promenada Józefa Gielniaka w Kowarach – I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbcbe693-1955-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033328/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa obiektu mostowego pomiędzy ul. Ogrodową a Placem Franciszkańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302146/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.66.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2965150,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Przebudowa obiektu mostowego pomiędzy ulicą Ogrodową, a pl. Franciszkańskim w Kowarach.

Obiekt zlokalizowany jest w ciągu drogi gminnej i Promenady Gielniaka nad rzeką Jedlicą na przeciwko Kościoła Parafialnego NMP w Kowarach.

Przebudowa obiektu mostowego obejmuje:
1) rozbiórkę części łukowej istniejącego mostu z pozostawieniem fundamentów/podpór,
2) wykonanie nowej żelbetowej konstrukcji nośnej mostu,
3) wykonanie ścian bocznych z żelbetonowych korpusów, obłożonych okładziną kamienną,
4) wykonanie warstw wypełniających przestrzeń między ścianami bocznymi,
5) wykonanie izolacji przeciwwodnej ustroju nośnego,
6) odtworzenie kamiennej nawierzchni na moście,
7) montaż w konstrukcji rur ochronnych instalacji obcych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 1689308,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Przebudowa placów i miejsc postojowych oraz łączników pomiędzy ul. Ogrodową, a 1 Maja przy Promenadzie Gielniaka wzdłuż rzeki Jedlicy w Kowarach.

Część II zamówienia obejmuje 2 (dwa) zadania:

Zadanie nr 1 obejmuje przebudowę istniejących nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych zlokalizowanych na działkach nr: 776/ 308/1, 309/13, 785, 312/2, 313/6, 298, 773, 299/4, 197/1, 197/2, obręb 0001 Kowary.
Zadanie nr 1 obejmuje 4 (cztery) elementy:

ELEMENT NR 1 obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach:
- szerokość jezdni 5,00 m,
- wymiary miejsca postojowego 2,50x5,00 (3,60x6,00),
- nawierzchnia jezdni –warstwa ścieralna z AC 11 S gr. 5,0 cm, 159,00 m2,
- miejsca postojowe wykonane z płyt ażurowych podwójnie zbrojonych gr. 12,5 cm,
- nawierzchnia z płyt ażurowych 185,00 m2,

ELEMENT NR 2 obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach:
- wymiary miejsca postojowego 2,50x5,00 (3,60x6,00),
- nawierzchnia z płyt ażurowych 140,00 m2,
- miejsca postojowe wykonane z płyt ażurowych podwójnie zbrojonych gr. 12,5 cm,
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm 151,00 m2,
- nawierzchnia z kostki granitowej 9/11 wraz ze ściekiem 235,00 m2,
- wymiana balustrad na nowe wraz z remontem istniejących słupków 34,00 m.

ELEMENT NR 3 obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach:
- wymiary miejsca postojowego 2,50x5,00 (3,60x6,00),
- nawierzchnia z płyt ażurowych 152,00 m2,
- miejsca postojowe wykonane z płyt ażurowych podwójnie zbrojonych gr. 12,5 cm,

- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm 97,00 m2,
- nawierzchnia z kostki granitowej 9/11 wraz ze ściekiem 17,00 m2,
- nawierzchnia z kostki granitowej do przełożenia w miejscach wskazanych przez Inspektora Nadzoru, 25,00 m2,
- wymiana balustrad na nowe wraz z remontem istniejących słupków 52,00 m,
- nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 gr. 15,00 cm 88,00 m2.

ELEMENT NR 4 (ul. Ogrodowa) obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach:
- długość odcinka 576,45 m,
- ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej bezfazowej 230,80 m2,
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm 1850,00 m2,
- czyszczenie istniejących wpustów deszczowych 18,0 szt.,
- przestawienie istniejących lamp ulicznych 2,00 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II – zadanie nr 1 zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.

Zadanie nr 2 obejmuje elementy układu drogowego i zagospodarowania terenu na działkach nr 342, 197/2, 777, 316, 331, 332, obręb 0001 Kowary w następującym zakresie:

1) Wymiana istniejącej galanterii betonowej na nową (krawężniki i obrzeża betonowe),
2) Wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8,0 cm,
3) Wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z płyt ażurowych,
4) Zagospodarowanie terenu zieleni, wskazanego przez Inwestora,
5) Wykonanie wymiany przęseł balustrad zlokalizowanych wzdłuż rzeki.

Niniejsze zadanie winno być wykonane w oparciu o Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) i obejmuje:

1) Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu Budowlanego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji Pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
2) Wykonanie dokumentacji projektowej projektów wykonawczych branżowych oraz specyfikacji technicznych oraz opracowań towarzyszących niezbędnych dla wykonania robót budowlanych.
3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację.

Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik do niniejszej SWZ., jest materiałem pomocniczym opisującym przedmiot zamówienia oraz zakres wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej, a dla wykonawcy pomocniczo w ustaleniu ceny ryczałtowej. Cena ryczałtowa musi obejmować cenę za wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Nawet jeżeli w programie funkcjonalno-użytkowym nie ujęto całego zakresu usług i robót budowlanych to muszą być wycenione i wykonane według: - przepisów prawa budowlanego, - wiedzy technicznej - zapisów w niniejszej SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II – Zadanie nr 2 zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1113240,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: Wykonanie wraz z dostawą i montażem elementów z metaloplastyki połączonej z elementami kowalstwa artystycznego dotyczących twórczości Józefa Gielniaka i obejmuje:

1) Wykonanie 4 szyldów na mostki „Promenady Gielniaka”:
• Szyldy ażurowe wykonane w metaloplastyce z elementami kowalstwa artystycznego.
• Szyldy wykonane z kutych metalowych prętów o grubości od ok. 6 mm do 12 mm.
• Wykonane na podstawie grafik Józefa Gielniaka przedstawiających motywy miasta Kowary.
• Wymiary szyldów:
Wysokość ok. 70 cm
Szerokość ok. 120 cm
- 1 szyld z napisem wykonanym z kutych liter „ Mostek Gielniaka” na Mostku Gielniaka usytuowanym pomiędzy działkami nr 785 obręb 0001 a działką drogową nr 266/3 obręb 0001 przy
ul. 1 Maja.
- 3 szyldy z napisem wykonanym z kutych liter „ Promenada Gielniaka”
Szyldy osadzone na profilach metalowych o wymiarach:
Wysokość ok. 3 m
Grubość profilu ok. 5 cm

2) Wykonanie 5 przęseł, które zostaną umieszczone na Mostku Gielniaka
Ażurowe elementy
• Profile przęseł wykonane z kutych prętów metalowych o grubości ok 20 mm
• Wymiary przęseł:
Wysokość ok. 100 cm
Szerokość ok. 190 cm
• Elementy roślinne w przęsłach wykonane na podstawie motywów roślinnych przedstawianych w twórczości Józefa Gielniaka. Ażurowe elementy spawane w jednolitą rzeźbę przestrzenną wykonane z kutych prętów metalowych o grubości od ok. 8 do 16 mm
3) Wykonanie Murala.
Mural przedstawiający Józefa Gielniaka wykonany z metaloplastyki połączonej z elementami kowalstwa artystycznego na podstawie autoportretu, który stworzył J. Gielniak.
• Wymiary murala:
Szerokość ok. 150 cm
Wysokość ok. 200 cm
• Mural wykonany z prętów kutych o grubości ok 16 mm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822400-6 - Usługi litografii

4.5.5.) Wartość części: 162601,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2084430,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2084430,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2084430,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DETAL KONSTRUKCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812086029

7.3.3) Ulica: Biertowice 26

7.3.4) Miejscowość: Sułkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-440

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2084430,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, określonym w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. do dnia 30.08.2022 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa „ALIEN” Aleksander Mrozek, ul. Mała 6/1, 58-580 Szklarska Poręba. Oferta w/w Wykonawcy została odrzucona z uwagi na brak kwalifikowalnego podpisu elektronicznego na złożonej ofercie.

Uzasadnienie faktyczne czynności odrzucenia oferty:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. Dodatkowo, zgodnie z art. 73 § 1 Kodeksu cywilnego „Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności” oraz zgodnie z art. 781 § 1 Kodeksu cywilnego: „Do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym”.
Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany lub osobisty posiada określony cel – pozwala na identyfikację osoby, która w imieniu własnym, bądź w imieniu reprezentowanego przez siebie podmiotu złożyła określone oświadczenie woli. Brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego uniemożliwia potwierdzenie, że oferta została złożona przez uprawione do tego osoby.
Oferta złożona z naruszeniem wskazanych wyżej wymogów jest sprzeczna z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i jednocześnie nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. przepisów Kodeksu cywilnego, określających skutki niezachowania wymogów formalnych dla czynności zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
Oferta nr 1: Firma Usługowo-Handlowa „ALIEN” Aleksander Mrozek, ul. Mała 6/1, 58-580 Szklarska Poręba została złożona w postaci elektronicznej, ale bez opatrzenia jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z tym, że oferta nie spełnia wymogów formalnych przewidzianych w elektronicznych postępowaniach o zamówienie publiczne, podlega odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 73 § 1 w zw. z art. 781 Kodeksu cywilnego - ze względu na niezgodność z ustawą Pzp oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.




Uzasadnienie prawne czynności odrzucenia oferty:

Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3) oraz pkt 4) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

W związku z odrzuceniem oferty nr 1 w tej części zamówienia w terminie składania ofert
tj. do dnia 30.08.2022 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna ważna podlegająca ocenie oferta.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.