eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Budowa PSZOK w Babicach wraz z rozbudową i adaptacją budynku na potrzeby zaplecza administracyjno-technicznego (z podziałem zamówienia na części)



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa PSZOK w Babicach wraz z rozbudową i adaptacją budynku na potrzeby zaplecza administracyjno-technicznego (z podziałem zamówienia na części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowość: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa PSZOK w Babicach wraz z rozbudową i adaptacją budynku na potrzeby zaplecza administracyjno-technicznego (z podziałem zamówienia na części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06cb74b8-665a-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025528/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa PSZOK w Babicach wraz z rozbudową i adaptacją budynku na potrzeby zaplecza administracyjno-technicznego (z podziałem zamówienia na części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444258/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7307373,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część I zamówienia – Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku na budynek użyteczności publicznej oraz rozbiórką istniejących obiektów.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na rozbudowie, przebudowie i nadbudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku na budynek użyteczności publicznej oraz rozbiórką istniejących obiektów na działkach nr 1110/19, 1110/40 obręb Babice, jedn. ewid. Babice zlokalizowanych w Babicach przy ul. Kard. Wyszyńskiego wraz z:
zagospodarowaniem terenu,
niezbędną infrastrukturą techniczną,
wyposażeniem obiektu w niezbędny sprzęt i meble (w tym między innymi: wyposażenie biur i szatni).
Zakres prac związanych z wykonaniem zadania obejmuje:
a) Rozbudowę, przebudowę, nadbudowę budynku oznaczonego w dokumentacji PFU (stanowiący Załącznik Nr 2a do SWZ) jako budynek A, tj.: adaptację istniejącego budynku A na potrzeby budynku użyteczności publicznej. Obiekt podzielony będzie na dwie części: SEGMENT 1 (trzykondygnacyjny) stanowić będzie biurową część budynku oraz SEGMENT 2 (jednokondygnacyjny) część biurowo-techniczną, w którym zlokalizowany będzie zespół szatniowo - socjalny dla pracowników fizycznych. W stanie istniejącym obiekt posiada pomieszczenia zarówno biurowe jak i techniczne dla wykonywanej wcześniej działalności.
Zakres rozbudowy budynku A obejmuje wykonanie nowej strefy wejściowej do obiektu zlokalizowanej na północnej elewacji powstałej przez miejscowe wysunięcie obiektu. W strefie wejściowej znajdować się będzie klatka schodowa ze schodami dwubiegowymi oraz szybem dźwigowym. Wysunięta część budynku zapewni powiększenie przestrzeni na potrzeby komunikacji wewnętrznej w obiekcie. Montaż dźwigu osobowego umożliwi dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom niepełnosprawnym. Przewiduje się, że szyb dźwigowy zostanie zaprojektowany przy ścianie zewnętrznej budynku, a część jego ścian zostanie przeszklona. Przebudowa istniejącego budynku „A” polegać będzie na zmianie układu konstrukcyjnego wewnątrz obiektu: częściową rozbiórką ścian wewnętrznych działowych, ścian wewnętrznych konstrukcyjnych, zmianie lokalizacji otworów wewnętrznych, częściową rozbiórką istniejących stropów i wykonaniem nowych jako płyty żelbetowej monolitycznej, całkowitą przebudową południowej części budynku (parterowej) ze zmianą konstrukcji dachu polegającą na zmianie układu konstrukcyjnego ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych, wykonaniem nowego dachu (stropodach ze ścianami attykowymi), rozmieszczeniem nowych pomieszczeń wraz z wykonaniem otworów drzwiowych i okiennych. Należy przewidzieć demontaż istniejącego pieca grzewczego zlokalizowanego w kotłowni. Nadbudowa obejmować będzie zmianę wysokości budynku „A” w części biurowej „SEGMENT 1”, przez wykonanie nowej konstrukcji dachu oraz zmianę wysokości drugiej części budynku (technicznej) „SEGMENT 2” przez wykonanie nowego stropodachu płaskiego ze ścianami attykowymi.
b)Rozbiórki – w zakres rozbiórek wchodzą budynek gospodarczy „C” w północnej części działki, budynek garażowy „E” w zachodniej części terenu objętego inwestycją oraz obiekt „D” znajdujący się w zachodniej części działki, istniejący zbiornik na nieczystości ciekłe „F”
c)Budynek „A” parametry :
1)Powierzchnia użytkowa – 1103,70 m2,
2)Ilość kondygnacji – SEGMENT 1 – 3 kondygnacje, SEGMENT 2 – 1 kondygnacja,
3)Wysokość budynku – 3-14 m,
4)Geometria dachu – W SEGMENCIE 1 dach dwuspadowy lub wielospadowy o kącie nachylenia dachu 0-45°, w SEGMENCIE 2 stropodach płaski ze ścianami attykowymi o kącie nachylenia 0-5°.
d)Wykonawca wykona kompletną dokumentację wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń na realizację inwestycji obejmujących w szczególności:
1) projekt koncepcyjny uzgodniony z Zamawiającym,
2) projekt architektoniczno-budowlany wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na roboty budowlane,
3) projekt techniczny wielobranżowy,
4) projekt wykonawczy wielobranżowy,
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) opracowania kosztowe (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie),
7) dokumentacja geologiczna (opinia geotechniczna oraz projekt robót geologicznych – jeśli jest wymagane),
e) Wykonawca wykona roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania w tym:
1) pełen zakres zaprojektowanych prac budowlanych,
2) przyłącza,
3) roboty instalacyjne,
4) roboty wykończeniowe,
5) roboty związane z zagospodarowaniem terenu w tym budowa wiaty śmietnikowej, wiaty rowerowej, nawierzchni drogowych, chodników, ogrodzeń, nasadzeń zieleni
i małej architektury (ławki, kosze),
6) wykonanie przebudowy i przekładek sieci jeśli wystąpi kolizja z projektowaną inwestycją,
7) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; zapewnienie nadzorów specjalistycznych, zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy, ubezpieczenie terenu robót,
8) dostawę i montaż wyposażenia zgodnie z załączonym do dokumentacji zestawieniem,
9)przygotowanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz.,
10)uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 6518727,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część II zamówienia – Budowa PSZOK wraz z rozbudową, przebudową i nadbudową istniejącego budynku, zmianą sposobu użytkowania budynku na budynek socjalny (zaplecze wagi) wraz z remontem i legalizacją wagi.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na budowie PSZOK wraz z rozbudową, przebudową i nadbudową istniejącego budynku gospodarczego, zmianą sposobu użytkowania budynku na budynek socjalny (zaplecze wagi) wraz z remontem i legalizacją wagi na działkach zlokalizowanych w Babicach przy ul. Kard. Wyszyńskiego nr 1110/19 i 1110/40, obręb 0001 Babice, jedn. ewid. Babice. wraz z:
zagospodarowaniem terenu,
niezbędną infrastrukturą techniczną.
Zakres prac związanych z wykonaniem zadania obejmuje:
a) Rozbudowę, przebudowę, nadbudowę budynku oznaczonego w dokumentacji PFU (stanowiący Załącznik Nr 2b do SWZ), jako budynek B .Zakres rozbudowy obejmować będzie zmianę wymiarów zewnętrznych budynku, wykonanie nowych ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem, nową stolarką okienną
i drzwiową. Wewnątrz obiektu zlokalizowane będzie pomieszczenie socjalne dla pracownika obsługującego wagę wraz z toaletą dostępną zarówno dla pracownika obsługującego wagę jak i pracowników PSZOK. Zakres przebudowy polegać będzie na wykonaniu nowego układu funkcjonalnego we wnętrzu budynku, budowie nowych ścian wewnętrznych.Nadbudowa polegać będzie na zmianie wysokości obiektu. Zmiana sposobu użytkowania polegać będzie na adaptacji istniejącego budynku gospodarczego „B” na potrzeby budynku socjalnego (zaplecze wagi). W stanie istniejącym w budynku znajduje się jedno pomieszczenie do obsługi wagi. Należy przewidzieć adaptację budynku na potrzeby zaplecza socjalnego wraz z toaletą dla pracownika obsługującego wagę oraz pracowników PSZOK.
b) Budynek „B” parametry:
1) Powierzchnia użytkowa – min. 20,0 m2
2) Ilość kondygnacji – 1 kondygnacja
3) Wysokość budynku – 3-5 m
4) Geometria dachu – stropodach płaski o kącie nachylenia min. 2°
c) PSZOK – należy zaprojektować wyposażenie placu PSZOK w kontenery do segregacji śmieci o poj. 32 m3 (minimum 3 sztuki), kontenery o pojemności 18 m3 (minimum 4 sztuki), wiatę na odpady niebezpieczne (z wanną zlokalizowaną pod kontenerem –
z możliwością jej wypróżniania i wywożenia) oraz wiatę na odpady inne niż niebezpieczne.
d) Zagospodarowanie terenu:
1) ogrodzenie – teren wokół projektowanego miejsca składowania odpadów powinien być ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Ogrodzenie nie może stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i zwierząt. Materiały przewidziane do wykonania ogrodzenia powinny posiadać wysoką jakość, trwałość i być odporne na korozję oraz warunki atmosferyczne. Nie wolno na nim umieszczać na wysokości mniejszej niż 1,8 m, ostro zakończonych elementów. Szerokość bramy powinna wynosić w świetle co najmniej 6,0 m, a w przypadku zastosowania furtki jej szerokość powinna być nie mniejsza niż 0,9 m (na drodze pożarowej szerokości zgodne z przepisami dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej. Posadowienie konstrukcji pod ogrodzenie powinno być dostosowane do warunków gruntowych i przebiegu istniejącej sieci infrastruktury technicznej, jak również sieci nowoprojektowanych,
2) plac manewrowy – utwardzenie placu powinno być wykonane z materiałów wytrzymałych o grubości dostosowanej do korzystania z nawierzchni pojazdom ciężkim,
3) zieleń – izolacyjna zlokalizowana przy ogrodzeniu PSZOKu od strony północnej,
4) oświetlenie zewnętrzne LED.
e) Wykonawca wykona kompletną dokumentację wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń na realizację inwestycji obejmujących w szczególności:
1) projekt koncepcyjny uzgodniony z Zamawiającym,
2) projekt architektoniczno-budowlany wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na roboty budowlane,
3) projekt techniczny wielobranżowy,
4) projekt wykonawczy wielobranżowy,
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) opracowania kosztowe (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie),
7) dokumentacja geologiczna (opinia geotechniczna oraz projekt robót geologicznych),
f) Wykonawca wykona roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania w tym:
1) pełen zakres zaprojektowanych prac budowlanych,
2) przyłącza,
3) roboty instalacyjne,
4) roboty związane z zagospodarowaniem terenu w tym: wykonanie nawierzchni drogowych, ogrodzeń, nasadzeń zieleni,
5) wykonanie przebudowy i przekładek sieci jeśli wystąpi kolizja z projektowaną inwestycją,
6) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; zapewnienie nadzorów specjalistycznych, zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy, ubezpieczenie terenu robót,
7) przygotowanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz.
8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 788646,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8490250,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12620000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8490250,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEABUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 227 32 02

7.3.3) Ulica: Ul. Gen. Sikorskiego 71

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami na realizację inwestycji - 3W Studio Projektowe S.C. Piotr Wilk, Kamil Bądziusz ul. Łowiecka 4b, 32-500 Chrzanów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8490250,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1143900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1143900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Artur Berny Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Berny&Berny s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Berny ,,BER-AN" Wspólnik Spółki Cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 628 204 65 58

7.3.3) Ulica: ul. Piaskowa 14

7.3.4) Miejscowość: Jankowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1143900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.