eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055681 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-637d4bc6-b4b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001464/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa strzelnicy w powiecie siemiatyckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: - miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/; - oraz poczty elektronicznej, na adres: zp@siemiatycze.pl. 2. Adres skrzynki podawczej: SPSiemiatycze/skrytkaESP znajduje się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertęskłada się, pod rygorem nieważności, sporządzonej w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcjiużytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych rozdz.VI. w pkt B.) SWZ zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.4.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.6.Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, pod adresem e-mail: zp@siemiatycze.pl , przy czym nie jest możliwe złożenie na adres poczty e-mail oferty.Złożenie oferty następuje wyłącznie przez Mini Portal.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OG.272.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa strzelnicy cywilno-sportowej z możliwością wykonywania strzelań na odległość do 100 m wraz z infrastrukturą techniczną towarzyszącą obsłudze strzelnicy na dz. ew. nr 103, obręb Klukowo, realizowana w ramach zadania pod nazwą : „Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim”. W ramach inwestycji obejmuje się budowę: - strzelnicy cywilno-sportowej wraz z budowlami i urządzeniami zabezpieczającymi; -budowa kontenerowego zaplecza administracyjno- biurowego, - magazynu i wiaty szkoleniowej z wewnętrznymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, wentylacją, instalacją grzewczą i elektryczną, - układ komunikacyjny w postaci dojść, dojazdów, placu manewrowego, miejsc postojowych nawierzchni utwardzonych na działce nr ew. nr 103, obręb Klukowo, - studni iszczelnego zbiornika na nieczystości z instalacjami poza budynkiem: - infrastruktura techniczna obejmująca urządzenia z zakresu zaopatrzenia w wodę, odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej, odwodnienie terenu - budowy doziemnych instalacji przyłącza energii elektrycznej, -budowa urządzeń i budowli zabezpieczających: projektowane zabezpieczenia boczne, kulochwyt główny, zabezpieczenia-przesłony pionowe, zabezpieczenia stanowisk strzeleckich w celu zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń balistycznych przed wyjściem pocisków poza strzelnicę.2. Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa Dokumentacja Techniczna wszystkich branż, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ w skład, którejwchodzą: - Załącznik nr 1a – Dokumentacja Budowlana, - Załącznik nr 1b – Projekt wykonawczy zawierający Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiar robót, - Załącznik nr 1c – Projekt Technologiczny.3. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne dozrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:1) Kryterium Cena brutto (C), waga – 60 % Kryterium to dotyczy zaoferowanej w Formularzu ofertowym całkowitej ceny ryczałtowej za wykonanie zamówienia.2)Kryterium Okres gwarancji i rękojmi (O), waga – 40 %W kryterium okres gwarancji i rękojmi (R) na roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, liczony w miesiącach od daty ostatecznego odbioru robót.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów za obydwa kryteria łącznie, zgodnie ze wzorem: P = C + O gdzie: P – suma punktów przyznanych Wykonawcy za obydwa kryteria C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium Cena brutto O – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium Okresu rękojmi i gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Wykonawca spełni warunek, jeżeliwykaże że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – posiada środki finansowe bądź zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2.000.000 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej; OSOBY skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia,Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia kierownikiem robót budowlanych pełniącym jednocześnie funkcję kierownika budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanejbez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. -Wzór wykazu robótstanowi Załącznik nr 6 do SWZ2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wokresie nie wcześniejszym niż 3miesiące przed jej złożeniem,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania zamiast podmiotowych środków dowodowych zamawiający żąda – Oświadczenia o którym mowa w § 3 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz.2415), o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 , 2, 4 oraz pkt 5 ustawy. -

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ.2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Białystoku Nr 47 1240 5211 1111 0010 5809 0007 z adnotacją „wadium – postępowanie ZP.OG.272.2.2021”.4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.4) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu z wadium.7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadiumw formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą.3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, który wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy) – wzór załącznik nr 85) Wodniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden wspólny dokument. Oświadczenie , o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawyPzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (liderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - zał . Nr 5 - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców naminiPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jestpodać adres ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowaniai o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 3 SWZ.2) pełnomocnictwo albo dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji;Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentacji, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, oile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.3) (jeżeli dotyczy) -zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wzakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 3a SWZ.4) (jeżeli dotyczy) - oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy,Wzór oświadczeń stanowiZałącznik nr 8 SWZ)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie (art. 117 ust. 4 ustawy), z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 5) dowód wniesienia wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.9. Dokumenty należy złożyć w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.10. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - zgodnie z odpisem z właściwego rejestru albo przez osobę odpowiednio umocowaną na podstawie właściwego pełnomocnictwa.11. W przypadku, gdyby oferta zwierała informacje stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 i 1649), Wykonawca winien wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzec w sposób nie budzący wątpliwości, które z zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą „dokumenty zastrzeżone – tajemnica przedsiębiorstwa” oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowiątajemnicę przedsiębiorstwa. W celu zachowania poufności tych informacji, Wykonawca winien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym plikiem.
2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.