eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Doposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół Budowlanych i Technikum Mechaniczno-Elektrycznego w Chorzowie - powtórzenie II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół Budowlanych i Technikum Mechaniczno-Elektrycznego w Chorzowie – powtórzenie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. K. K. Baczyńskiego w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000695628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 53

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 241 34 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb-chorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsb-chorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zefo.chorzow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272112550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: St. Batorego 37

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-506

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 246 56 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio3.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: teslachorzow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół Budowlanych i Technikum Mechaniczno-Elektrycznego w Chorzowie – powtórzenie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df582859-400a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016177/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Doposażenie pracowni zawodowych Zespołu Szkół Budowlanych i Technikum Mechaniczno-Elektrycznego w Chorzowie - powtórzenie II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

• Projekt RPSL.11.02.03-24-056F/19 „Zwiększamy kompetencje zawodowe dla współczesnego rynku pracy” • Projekt RPSL.11.02.03-24-055B/19 „Technikum Mechaniczno-Elektryczne im. Nikoli Tesli w Chorzowie kuźnią kompetencji zawodowych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4-2/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 92917,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Doposażenie warsztato-pracowni projektów budowlanych ZSB. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. plotera do wydruków projektów uczniowskich oraz 10 kompletów tuszy kompatybilnych z oferowanym ploterem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192113-6 - Wkłady drukujące

4.5.5.) Wartość części: 17269,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Doposażenie pracowni automatyki i programowania 3D ZSB. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 4 szt. drukarek 3D oraz 24 kg filamentów kompatybilnych z oferowanymi drukarkami 3D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19730000-2 - Włókna sztuczne

4.5.5.) Wartość części: 18245,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Doposażenie pracowni urbanistyki ZSB. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. plotera frezującego/frezarki stołowej CNC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki

4.5.5.) Wartość części: 7980,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Doposażenie pracowni projektowania i modelowania ZSB – 1 . Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 szt. noży termicznych do cięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 1025,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Doposażenie pracowni projektowania i modelowania ZSB – 2 . Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 kompletów dłut. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512100-3 - Dłuta

4.5.5.) Wartość części: 979,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Doposażenie pracowni projektowania i modelowania ZSB – 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 zestawów modelarskich (noży, nożyczków, skalpeli). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 349,82 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7. Doposażenie pracowni projektowania i modelowania ZSB – 4. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 kompletów nożyków do tapet z zapasowymi ostrzami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 534,03 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8. Doposażenie pracowni projektowania i modelowania ZSB – 5. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 szt. trymerów/ucinarek z nożem obrotowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42991100-0 - Maszyny introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 6412,29 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9. Doposażenie pracowni projektowania i modelowania ZSB – 6. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 szt. ręcznych maszyn do cięcia pianki/noży bezpiecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 711,56 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10. Doposażenie pracowni projektowania i modelowania ZSB – 7 . Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. wycinarek laserowych/ploterów laserowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42610000-5 - Obrabiarki sterowane laserem lub centra obróbkowe

4.5.5.) Wartość części: 12469,84 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. trymerów do papieru A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42991100-0 - Maszyny introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 1981,45 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

12. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. gilotyn do papieru A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42991100-0 - Maszyny introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 2756,51 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

13. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. bigówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42991220-7 - Maszyny do składu

4.5.5.) Wartość części: 4501,61 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

14. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 4. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. zszywaczy broszurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197320-5 - Zszywacze

4.5.5.) Wartość części: 7677,52 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

15. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 5. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szt. mat do cięcia samogojących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 604,88 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

16. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 6. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. drukarki etykiet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety

4.5.5.) Wartość części: 2355,90 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

17. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 7. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. zszywacza poligraficznego/ introligatorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197320-5 - Zszywacze

4.5.5.) Wartość części: 674,59 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

18. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 8. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. wycinarki wizytówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42991100-0 - Maszyny introligatorskie

4.5.5.) Wartość części: 772,08 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

19. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 9. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szt. noży introligatorskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 523,28 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

20. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 10. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szt. kostek introligatorskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 156,96 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

21. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 11. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szt. linijek introligatorskich 100 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39292500-0 - Linijki

4.5.5.) Wartość części: 894,24 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

22. Doposażenie pracowni introligatorskiej TME – 12. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. laminatora rolowego/foliarki A3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42994230-1 - Laminatory

4.5.5.) Wartość części: 4039,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 1 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w częściach nr 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20895,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26188,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20895,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20895,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 3 wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia . W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w częściach nr 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 4 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w częściach nr 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 5 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 5.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 6 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 6.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 7 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 7.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7675,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7675,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7675,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AKONDA S.C. Paweł Kołosowki, Dominik Szulim wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AKONDA S.C. Paweł Kołosowski, Dominik Szulim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231218484

7.3.3) Ulica: Geodetów 176

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7675,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 9 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 9.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 10 wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia lub na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 10.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2091,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2091,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2091,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AKONDA S.C. Paweł Kołosowski, Dominik Szulim wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AKONDA S.C. Paweł Kołosowki, Dominik Szulim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231218484

7.3.3) Ulica: Geodetów 176

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2091,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3370,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3370,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3370,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AKONDA S.C. Paweł Kołosowski, Dominik Szulim wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AKONDA S.C. Paweł Kołosowski, Dominik Szulim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231218484

7.3.3) Ulica: Geodetów 176

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3370,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 13 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 13.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8880,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8880,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8880,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AKONDA S.C. Paweł Kołosowski, Dominik Szulim wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AKONDA S.C. Paweł Kołosowski, Dominik Szulim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231218484

7.3.3) Ulica: Geodetów 176

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8880,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 15 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 15.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 16 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 16.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 17 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 17.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 18 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 18.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 19 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 19.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 20 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w częściach nr 20.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 21 złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, gdyż wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 21.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w dniu 22.11.2021 r., w trakcie czynności badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że w zakresie części nr 22 wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. W związku z brakiem innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 unieważnia postępowanie w części nr 22.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.