eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potok Wielki › Modernizacja budynku na potrzeby utworzenia zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscowości Zarajec Potocki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku na potrzeby utworzenia zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscowości Zarajec Potocki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POTOK WIELKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 106

1.5.2.) Miejscowość: Potok Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@potokwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku na potrzeby utworzenia zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscowości Zarajec Potocki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b873e40-5c0c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002933/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynku na potrzeby utworzenia zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscowości Zarajec Potocki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312404/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1070321,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: "Modernizacja budynku na potrzeby utworzenia zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscowości Zarajec Potocki".
Planuje się modernizację i rozbudowę budynku po byłej szkole zlokalizowanego na działce o nr ewid 445 w miejscowości Zarajec Potocki gm. Potok Wielki, na zakład pielęgnacyjno-opiekuńczy dla osób starszych i niepełnosprawnych.
W ramach inwestycji zostanie wydłużona i poszerzona część parterowa budynku, od strony południowo-zachodniej planuje się dobudowę klatki schodowej ewakuacyjnej. Forma dachu budynku zostanie zachowana nie ulegną też zmianie kąty nachylenia połaci dachowych. Pokrycie dachowe na części parterowej zostanie wykonane takie samo jak na istniejącej części piętrowej (blacha trapezowa ocynkowana).
Zmianie ulegnie układ wewnętrzny budynku. Układ pomieszczeń w części istniejącej znacząco nie ulegnie zmianie a w części doprojektowywanej dostosowany będzie do układu funkcjonalnego w istniejącej części budynku z dostosowaniem do projektowanej funkcji budynku.
W ramach inwestycji planuje się rozbudowę budynku i adaptację pomieszczeń istniejącego budynku na pokoje i pomieszczenia niezbędne do funkcjonowania tego typu instytucji. Planuje się wykonanie dodatkowych ścianek działowych i otworów drzwiowych oraz wydzielenie łazienek w każdym pokoju. Ponadto planuje utworzenie pomieszczeń nie zbędnych dla projektowanej funkcji budynku takich jak: kuchnia, jadalna z aneksem kuchennym, pomieszczenie socjalne pomieszczenia gospodarcze, pokój dziennego pobyty, kaplica, umywalnia, pomieszczenia do prani i suszenia, gabinet medyczny, pomieszczenia rehabilitacji. Na piętrze planowane są pomieszczenia biurowe, a w piwnicy pomieszczenia magazynowe i gospodarcze.

W ramach niniejszego zadania konieczne jest wykonanie robót budowlanych niezbędnych do uzyskania stanu surowego zamkniętego wraz z instalacjami, bez montażu elementów końcowych takich jak gniazda i oprawy elektryczne, przybory sanitarne, baterie, wyposażenie kuchni, grzejniki..
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty rozbiórkowe i budowlane które pozwolą na modernizację i rozbudowę budynku tak aby można było go zamknąć i zabezpieczyć do czasu wykonania kolejnych robót, bez robót wykończeniowych.

Przewidziano następujące rodzaje robót:

I .Roboty budowlane
1. Rozebranie części istniejących ścian wewnętrznych,
2. Rozebranie posadzek z płytek parkietowych i lastrykowych,
3. Demontaż stolarki drzwiowej,
4. Rozebranie schodów zewnętrznych, demontaż balustrad,
5. Wykonanie podciągów nadproży stalowych wewnętrznych,
6. Rozebranie opaski odwadniającej,
7. Roboty ziemne związanie z wykonaniem fundamentów
8 Roboty fundamentowe,
9. Roboty betoniarskie
10. Roboty murarskie,
11. Wykonanie stropu,
12. Konstrukcje drewniane - wykonanie konstrukcji drewnianej dachu,
13. Roboty pokrywcze i orynnowanie- tylko wg. przedmiaru
14. Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych,
15. Zamurowanie kilku otworów drzwiowych i okiennych i wykonanie nowych otworów drzwiowych i okiennych,
16. Montaż stolarki drzwiowej i okiennej, tylko wg. przedmiaru
17. Wykonanie przepony metodą iniekcji grawitacyjnej

II. Roboty sanitarne.
- roboty demontażowe istniejących instalacji co i wod-kan.
- przyłącze kanalizacji sanitarnej
- przyłącze gazowe ze zbiornikiem podziemnym na gaz
- instalacji wodociągowej,
- instalacji hydrantowe,
- instalacji kanalizacji sanitarnej,
- instalacji centralnego ogrzewania, wraz z dostawą kotła i technologią kotłowni
- instalacji gazowej
- wentylacja grawitacyjna
Uwaga:
W zakres opracowania branży sanitarnej wchodzą roboty montażowe instalacji z rozprowadzeniem rur, montażem zaworów, otuliny itp.
W zakres opanowania NIE WCHODZĄ elementy: takie jak kabiny prysznicowe, umywalki, miski ustępowe, grzejniki, baterie. Wszelkie wypusty należy zaślepić do czasu wykonania dalszych robót.
W zakres robót nie wchodzi również wyposażenie kuchni.

III. Branża elektryczna:
- przebudowa złącza licznikowego,
- wewnętrzna linia zasilająca,
- rozdzielnice elektryczne bezpiecznikowe,
- instalacja oświetlenia wewnętrznego (bez montażu osprzętu tj. łączników, opraw oświetleniowych),
- instalacja oświetlenia zewnętrznego budynku (bez montażu osprzętu tj. łączników, opraw oświetleniowych),
- instalacja oświetlenia awaryjnego (bez montażu opraw oświetleniowych),
- zasilanie obwodów wymagających indywidualnego zabezpieczenia,
- instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia (bez montażu osprzętu tj. gniazd),
- instalacja gniazd wtyczkowych DATA (bez montażu osprzętu tj. gniazd),
- instalacje teletechniczne,
- instalacja przyzywowa,
- instalacja TV naziemnej,
- szafy teletechniczne,
- instalacja odgromowa i uziemiająca,
- prowadzenie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- zasilanie budynku gospodarczego,
- dokumentacja powykonawcza,

W ramach zdania Wykonawca zobowiązany będzie przy rozpoczęciu inwestycji do dostarczenia i posadowienia tablicy informacyjnej z LOGO dofinansowania zgodnie z załącznikiem nr 6 do Uchwały nr 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego (M.P. 2020 poz. 662).

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2370000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1377600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Budowlane Mariusz Stanicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621518341

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów Pierwszy 69

7.3.5) Kod pocztowy: 23-305

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1377600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.