Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045821/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055443 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340011279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 365 33 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bppt.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bppt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5490da9c-a9c6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045130/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Budowa inkubatora przedsiębiorczości na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego” nr RPKP.01.04.03-04-0003/20 dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 1.4 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, poddziałania 1.4.3. Rozwój infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego, Schemat: Infrastruktura biznesowa w regionie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045821/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ŁD/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem. Terminy dostawy wynosi 45 dni od dnia zawarcia umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie fabrycznie nowych, 20 mobilnych zestawów komputerowych z oprogramowaniem, a także certyfikatami oraz dokumentami wymienionymi w Formularzu Parametrów Wymaganych.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy i wniesie sprzęt, o którym mowa w pkt 4, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynku, przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz. Budynek ma 6 kondygnacji i jest wyposażony w windę.Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 oraz 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt. 6 w zw. z art. 266 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019.2019) (dalej jako: ,,uPzp”), niniejszym zawiadamiam o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, ponieważ jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wyżej wskazana wada postępowania polega na rozbieżności pomiędzy istotną treścią ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, a treścią dokumentacji oraz informacji widniejącej na stronie internetowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/transakcja/453321 (dalej jako: ,,Platforma Zakupowa”).Przywołana rozbieżność dotyczy terminu składania i otwarcia ofert. Otóż w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający jako termin składania ofert wskazał 14 maja 2021 roku godz. 9:00, a jako termin otwarcia ofert 14 maja 2021 roku, godz. 9:05. Natomiast na Platformie Zakupowej oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia jako termin składania ofert został wskazany 18 maja 2021 roku, godz. 9:00, a jako termin otwarcia ofert 18 maja 2021 roku, godz. 9:05. W związku z powyższym należy stwierdzić, że powyższa różnica dotycząca terminu składania i otwarcia ofert pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a informacjami widniejącymi na Platformie Zakupowej oraz treścią SWZ stanowi istotną kwestię, która może mieć wpływ na złożenie albo brak złożenia ofert przez poszczególnych wykonawców. Jednocześnie Zamawiający powziął informację o tejże wadzie w dniu dzisiejszym po godz. 10:00. W związku z tym, zgodnie z treścią ogłoszenia o zamówieniu termin składania o otwarcia ofert już upłynął. Tym samym Zamawiający nie był w stanie konwalidować przedmiotowego stanu rzeczy chociażby poprzez dokonanie zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.Powyższe działania Zamawiającego są konieczne z perspektywy realizacji norm wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Warto w tym kontekście przywołać uchwałę Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 2019-03-01, sygn. akt: KIO/KD 14/19, w której Izba podkreśliła, że niezależnie od powodów rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dla równego traktowania wykonawców konieczne jest jej usunięcie przed upływem terminu składania ofert, gdyż po upływie tego terminu rozbieżność taka jest nieusuwalna i przeradza się w wadę zamówienia. Dalej KIO wskazało, że:Zamawiający, jako gospodarz postępowania, musi stać na straży realizacji zasad Prawa zamówień publicznych (…). Zamawiający na każdym etapie postępowania musi dbać o zachowanie zasady równego traktowania wykonawców. Oznacza to, że powinien analizować publikowane dokumenty i usuwać występujące między nimi rozbieżności, aby nie doprowadzić do sytuacji, w której brak takiej zmiany mógł (choćby potencjalnie) wpłynąć na krąg kandydatów zainteresowanych ubieganiem się o przedmiotowe zamówienie. W związku z tym unieważnienie przedmiotowego jest w pełni uzasadnione. Jednocześnie Zamawiający informuję, że jeszcze dzisiaj (14.05.2021 r.) zostanie ogłoszone nowe postępowania w tożsamym przedmiocie. W związku z tym proszę śledzić stronę internetową Zamawiającego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa odzieży specjalnej strażaka
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- WZPiFP-111-25 Obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i olejowych w jednostkach Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- 78/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Wznowienie granic pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy z podziałem na 4 części
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.