Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299303/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2021/BZP 00308226/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
- 2022/BZP 00103599/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00103925/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2021/BZP 00335093/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00043919/01 - Wynik z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
224. Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jolanta.szymanek@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.uj.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
224. Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f01d3010-51c3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00120341/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Prowadzenie szkoleń/kursów/zajęć dla studentów UJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Szkolenia realizowane w ramach projektu ZintegrUJ- Kompleksowy Program Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00- 00Z309/17-00, z dnia 14.12.2017 r., współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój III Oś priorytetowa „Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299303/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.224.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 282100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń certyfikowanych - ALS/ Advanced Life Support (Zaawansowane zabiegi resuscytacyjnych u dorosłych)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 99200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń certyfikowanych - EPALS/ European Paediatric Advanced Life Support (Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u dzieci)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 49600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń certyfikowanych - ITLS/ International Trauma Life Support (Zaawansowane zabiegi ratujące życie w obrażeniach ciała w opiece przedszpitalnej)4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 39600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń certyfikowanych - Fascial Distorsion Model – Moduł I – III4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń certyfikowanych - Terapia mięśniowo – powięziowych punktów spustowych4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń certyfikowanych - Kurs z zakresu towaroznawstwa zielarskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medycyna Praktyczna - Szkolenia s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-17-73-121
7.3.3) Ulica: Rejtana 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-510
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medycyna Praktyczna - Szkolenia s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-17-73-121
7.3.3) Ulica: ul. Rejtana 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-510
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medycyna Praktyczna - Szkolenia s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-17-73-121
7.3.3) Ulica: Rejtana 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-510
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANGITIA SP z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213680961
7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-24INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnej pulsacyjnej przez torowisko tramwajowe na skrzyżowaniu ul. Teligi i Ściegiennego
- Remont pokrycia dachu hali H-B6 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-301/25
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wirówki z dwoma kompatybilnymi rotorami dla potrzeb Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji pawilonu U-3 przy ul. Akademickiej 5 w Krakowie - DE-dzp.272-303/25
- VII-XII 2025 DOSTAWA ŻYWNOŚCI
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni bezpiecznej w Parku Kościuszki, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Szkolenia z zakresu zarządzania oprogramowaniem biurowym
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w ramach projektu "Mój start w życie zawodowe 2024-2025"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Certyfikowany instalator pomp ciepła
- Zorg. i przeprow. kursów zawodow: 1. Kurs florystyczny 1 st. dla uczniów/uczennic i nauczyciela praktycznej nauki zawodu 2. Kurs florystyczny 2 st. dla naucz. prakt. nauki zawod z ZSP w Ornontowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.