Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem lamp operacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016084355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sierakowskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-709
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@spkso.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spkso.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem lamp operacyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78a681e7-aef6-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem lamp operacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotem zamówienia była dostawa oraz montaż lamp operacyjnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala Okulistycznego.Zamawiający zgodnie z art. 267 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.), dalej zwaną „ustawą Pzp”, ma obowiązek zamieścić ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W dniu 09.01.2024 r. Zamawiający zamieszczając dokumentację postepowania, tj. Specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami, nie opublikował ww. ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co stanowi nieusuwalną wadę postępowania. Tak przedstawiony stan rzeczy nie daje Zamawiającemu możliwości prawidłowego prowadzenia postępowania a tym samy prawidłowego dokonania wybory najkorzystniejszej oferty, co z kolei uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówień publicznych.
Działając w oparciu o zapisy art. 255 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego polegającą na braku zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych w ramach realizowanego projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku A2 Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie w tym z dostarczeniem sprzętu medycznego
- dostawa wyrobów włókninowych oraz sterylnych zestawów operacyjnych
- Podniesienie jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Radiofarmacji i Obrazowania Laboratoryjnego Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.