Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019610/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
- 2021/BZP 00019610/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00022262/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055171 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa niezbędnych pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK dla I Liceum Ogólnokształcącego im. W. Kętrzyńskiego w Giżycku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361222985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-730
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 515-576-658
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wielkiejeziora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkiejeziora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://swjm2020.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
A) REALIZACJA ZAŁOŻEŃ I DZIAŁAN WYNIKAJACYCH ZE STRATEGII WIELKIE JEZIORA MAZURSKIE 2020, B) WSPIERANIE IDEI SAMORZADNOSCI LOKALNEJ I REGIONALNEJ ORAZ ROZWOJU JEGO CZŁONKÓW, C) OCHRONA WSPÓLNYCH ...
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa niezbędnych pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK dla I Liceum Ogólnokształcącego im. W. Kętrzyńskiego w Giżycku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bc50d00-87d6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019442/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa niezbędnych pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK dla I Liceum Ogólnokształcącego im. W. Kętrzyńskiego w Giżycku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów z obszaru Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Powiat Giżycki - I LO”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019610/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WJM.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164868,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Giżycku (ul. Traugutta 1, 11-500 Giżycko). Zamówienie obejmuje transport sprzętu na miejsce przeznaczenia, montaż oraz konfigurację i uruchomienie zakupionego sprzętu w zakresie wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194961,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230317,47
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194961,78
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMAGE RECORDING SOLUTIONS POMORZE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212981844
7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 190
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-266
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMAGE RECORDING SOLUTIONS POMORZE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMAGE RECORDING SOLUTIONS POMORZE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194961,78
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI MIKOŁAJKI
więcej: przetargi MIKOŁAJKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.