Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00015230/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dowóz posiłków do Żłobka Gminnego w Drezdenku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drezdenko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.drezdenko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dowóz posiłków do Żłobka Gminnego w Drezdenku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4669e3fd-73a7-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012269/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Przygotowanie i dowóz posiłków do Żłobka Gminnego w Drezdenku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015230/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111518,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest catering – przygotowanie i dowóz całodziennych posiłków dla Żłobka Gminnego w Drezdenku.
Miejsce dostawy: Żłobek Gminny ul. Mickiewicza 4A, 66-530 Drezdenko.
2. Szacunkowa ilość posiłków: 8140 posiłków (śniadanie, zupa, drugie danie, podwieczorek).
(Szacunkowa ilość posiłków wynika z liczby dni funkcjonowania żłobka w okresie trwania umowy i średniej liczby dzieci uczęszczających do żłobka – 55 dzieci.
W żłobku zapisanych jest 70 dzieci. W dni, w które będzie 100% frekwencja dzieci Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć 70 posiłków).
Wskazana liczba posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Nie może ona jednak przekroczyć w/w wartości maksymalnych. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia.
3. Okres i sposób świadczenia usługi: dni powszednie od dnia 01.02.2022r. do 31.08.2022r.
4. Ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci – zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 15:00 dnia poprzedzającego wydanie posiłków. Informację odnośnie ilości żywionych w danym dniu dzieci Zamawiający zobowiązuję się przekazać drogą telefoniczną lub faksem.
Posiłki będą dostarczane 3 razy dziennie:
1) śniadanie o godz. 8:00
2) drugie danie o godz. 10:30
3) zupa i podwieczorek o godz. 13:00
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowiezienia / podania posiłków.
5. Wykonawca zobowiązuje się do układania jadłospisów i przygotowywania posiłków zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego zawartymi w Poradniku „Żywienie dzieci w żłobkach” Praktyczne wprowadzenie aktualnych norm i zaleceń. Według aktualnych norm żywienia dla populacji Polski z 2017r. Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do Zamawiającego jeden raz na dwa tygodnie opracowania dziennych jadłospisów zawierających kaloryczność poszczególnych posiłków.
Czas pomiędzy przygotowaniem obiadu, a jego dostarczeniem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny.
Obiady będą dostarczane w opakowaniach jednorazowych, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz odpowiedniej temperatury w zależności od rodzaju dostarczanego posiłku. Posiłki będą dostarczane wraz ze sztućcami i naczyniami wielokrotnego użytku, umożliwiającymi spożycie określonego posiłku, jak i ich nakładanie. Sztućce i naczynia wykorzystywane podczas transportu, jak i do nakładania i spożycia posiłków powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością i posiadających atest PZH.
Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego opakowania po dostarczonych posiłkach raz dziennie z zastrzeżeniem, że czas przechowywania odpadów u Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godzimy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego i ponosi tym samym pełną odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami oraz koszty z tym związane zgodnie z ustawą o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.).
Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi, tj. zmiany zarówno składu, jak i rodzaju posiłków przygotowywanych / dostarczanych w dany dzień o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni roboczych.
Koszty dowozu posiłków obciążają Wykonawcę.
Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków.
Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m. in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Z.I.S.K. Ziętek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 599 25 94 843
7.3.3) Ulica: Aleja Piastów 19
7.3.4) Miejscowość: Drezdenko
7.3.5) Kod pocztowy: 66-530
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Rewitalizacja wieży ciśnień w Drezdenku
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Karwin w 2024 roku
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia podczas półkolonii letnich w Rzeszowskim Domu Kultury
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów i wychowanków Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Świadczenie usługi kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych przez Szpital Miejski w Rabce - Zdroju sp. z o. o.
- Obsługa wizyt międzynarodowych oraz innych wydarzeń w zakresie usług gastronomicznych
- Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.