Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00027359/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa plakietek do numerowania surowca drzewnego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W STARGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 119
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 577 18 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslpstargard.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zsstargard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa plakietek do numerowania surowca drzewnego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21ed114a-79c7-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.270.2.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa plakietek do numerowania surowca drzewnego,
w ilościach według wytycznych:
a) typu „standard” nadające się do zamocowania na każdym rodzaju drewna w dodatnich temperaturach, na drewnie nie zaliczanym do gatunków twardych w temperaturze do -200C oraz na drewnie zaliczanym do gatunków twardych w temperaturze do -100C w ilości 800.000 szt. (słownie: osiemset tysięcy sztuk),
b) typu „standard” z kodem kreskowym nadające się do zamocowania na każdym rodzaju drewna w dodatnich temperaturach, na drewnie nie zaliczanym do gatunków twardych
w temperaturze do -200C oraz na drewnie zaliczanym do gatunków twardych
w temperaturze do -100C w ilości 1.200.000 szt. (słownie: jeden milion dwieście tysięcy sztuk)
c) typu „twarde” nadające się do zamocowania na każdym rodzaju drewna, w tym na gatunkach twardych w temperaturze do -200C. – w ilości 700.000,00 szt. (słownie: siedemset tysięcy sztuk),
d) płytki winny posiadać wymiary 43,3 mm x 27,0 mm i spełniać warunki określone
w Rozporządzeniu Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa
z dnia 24 lutego 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz.U z 1998 r., Nr 36 poz. 201 ze zm.) dla płytek stosowanych w jednostkach organizacyjnych PGL Lasy Państwowe,
e) kolejny numer sztuki lub stosu drewna oraz zakodowany znak jednostki organizacyjnej powinny być wykonane techniką nadruku w głąb płytki (wgłębnie),
f) ułożone na szpilce (biegli) płytki do cechowania drewna (w ilości do 40 sztuk) muszą być kompatybilne ze stosowanymi w Lasach Państwowych urządzeniami i akcesoriami do cechowania i numerowania surowca drzewnego,
g) w ramach zamówienia z danego Nadleśnictwa zamawiane partie płytek winny być pakowane dla każdego leśnictwa oddzielnie, z wyraźnym oznaczeniem jakiego leśnictwa dana paczka dotyczy. Paczki zawierające płytki dla leśnictwa lub leśnictw zapakowane jw. winny stanowić część przesyłki zbiorczej adresowanej do Odbiorcy bądź do Nadleśnictwa (przedmiot Umowy zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy), w zależności od złożonego zamówienia. Płytki powinny być pakowane z zachowaniem kolejności numeracji,
4.5.3.) Główny kod CPV: 35123400-6 - Znaczki identyfikacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415998,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415998,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415998,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Signumat Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-21-93-224
7.3.3) Ulica: Poznańska 50
7.3.4) Miejscowość: Bolechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-005
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415998,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję na potrzeby Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Stargardzie
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w 2026 -2027 roku
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wielozadaniowego modułu kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi STARGARD »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





