Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225040/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa laptopów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-362
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa laptopów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc951789-277c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012198/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.6 cz 1 Zakup sprzetu komputerowego cz. 2 zakup zestawów laptopów cz. 3 Komputery, monitory i laptopy wraz z oprogramowaniem i urzadzenia wielofunkcyjne wraz z oprog.cz 4. Zakup komputerów do datloggerów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225040/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/220-51/21/PC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3514714,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Wszystkie laptopy muszą pochodzić od faktycznego ich producenta;
b) Laptopy muszą być fabrycznie nowe, nie mogą być odnawiane, poserwisowe lub powystawowe a także oferowane jako urządzenia innego producenta podczas gdy faktycznie zostały złożone z dostępnych w bezpośredniej sprzedaży elementów innych producentów. Komponenty programowe laptopów nie mogą być przedmiotem odsprzedaży poza oficjalnym ich kanałem dystrybucji;
c) Laptopy muszą być fabrycznie oznakowane w taki sposób, aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta;
d) Laptopy muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta;
e) Dostarczone laptopy powinny być zgodne z europejskimi dyrektywami RoHS
i WEEE stanowiącymi o unikaniu i ograniczaniu stosowania substancji szkodliwych dla zdrowia;
f) Laptopy muszą posiadać znak CE oraz pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego jego producenta (jeżeli w ich przypadku oznakowanie to ma zastosowanie);
g) Gwarancja i serwis na poszczególne laptopy musi być świadczona przez ich producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce;
h) Dla laptopów powinien być zapewniony dla Zamawiającego dostęp do aktualizacji ich producenta;
i) Wykonawca powinien zapewnić jeden, wspólny punkt kontaktowy w zakresie serwisu wszystkich dostarczonych laptopów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca CT ALFA Sp. z o. o., adres: ul. Sikorskiego 9 66-200 Świebodzin, którego oferta, zgodnie z informacją zawartą w piśmie z dnia 10 listopada br., znak: ZP/220-51-2/21/PC, została uznana za najkorzystniejszą, w dniu 19 listopada br., poinformował Zamawiającego o rezygnacji z podpisania umowy, tym samym uchylił się od jej zawarcia.Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż wszystkie pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu, przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273675,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273675,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





