Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028046/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054998 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28 A
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876194500
1.5.8.) Numer faksu: 876194501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://elk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2021 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3602c4a-96c2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001321/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup oraz dostawa kruszywa w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2021 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240593,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa kruszywa w ramach bieżącego utrzymania dróg oraz realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2021 r., tj:1) Zakup kruszywa bez dostawy:- mieszanka z kruszywa łamanego 0-31,5mm (70% kruszywa łamanego) w ilości ok. 850 ton,- kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu 4-40mm w ilości ok. 960 ton,- pospółka sortowana 0-20mm w ilości ok. 780 ton,- piasek płukany 0-2mm w ilości ok. 850 ton,- kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu 8-16 mm w ilości ok. 450 ton.2) Zakup kruszywa wraz z dostawą w miejsce wskazane przez zamawiającego:- mieszanka z kruszywa łamanego 0-31,5mm (70% kruszywa łamanego) w ilości ok. 850 ton,- kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu 4-40mm w ilości ok. 760 ton,- pospółka sortowana 0-20mm w ilości ok. 560 ton,- piasek płukany 0-2mm w ilości ok. 600 ton,- kruszywo łamane o ciągłym uziarnieniu 8-16 mm w ilości ok. 450 ton.Podane ilości kruszywa są ilościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości dostaw faktycznie zakupionych przez zamawiającego w toku realizacji umowy. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości dostarczanych frakcji poszczególnych kruszyw wraz z dostawą lub bez dostawy do wartości na jaką zostanie umowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:- dostarczane kruszywo winno być jednorodne bez zanieczyszczeń i bez domieszek gliny.- zakres zamówienia obejmuje: załadunek, ważenie oraz w przypadku zamówienia na zakup kruszywa wraz z dostawą jego transport i rozładunek przez wykonawcę w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie Gminy Ełk,- wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązany jest do rozładowania kruszywa na długości do 50 m drogi, w miejscu wskazanym przez zamawiającego,- dostawy kruszywa odbywać się będą od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 18:00, - zamawiający będzie zgłaszał drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany przez wykonawcę, zapotrzebowanie na dostawę kruszywa z 1-dniowym wyprzedzeniem,- minimalna ilość kruszywa każdej frakcji (nie dotyczy pospółki i piasku płukanego) jaką wykonawca winien posiadać do dyspozycji zamawiającego wynosi 400 ton na dobę,- dostarczone kruszywo winno posiadać deklarację właściwości użytkowej zgodną z obowiązującymi normami, tj.: PN-EN 13242+A1:2010, - zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej, w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego,- zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu dostawy w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie zamawiającego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309444,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309444,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309444,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA PRODUCENCKA "WIELOPOLANKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711635866
7.3.3) Ulica: Wielopole 62
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA PRODUCENCKA "WIELOPOLANKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA PRODUCENCKA "WIELOPOLANKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259840,93
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31| 2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Ełk w 2026 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Wsparcie nauczycieli ZS6 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Technik Handlowiec i Sprzedawca w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku cz. II
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2026
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Dowóz i rozwóz uczniów do szkół na terenie gminy Baranowo w 2026r.
- Zakup i dostawa kruszyw łamanych na potrzeby Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju
- Dowóz uczniów niedosłyszących zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Gdyni do Szkoły Podstawowej dla Niedosłyszących w Gdyni, ul. Gen.J Hallera 9 w roku kalend. 2026 ( od 05.01.2026 do 31.12.2026)
- Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Radoszyce w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





