Og³oszenie z dnia 2021-05-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00086980/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00054986 z dnia 2021-05-14 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 110320 C w miejscowo¶ci P³onne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RADOMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118603
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Radomin 1a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-404
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566837522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.radomin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 110320 C w miejscowo¶ci P³onne
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca10f863-b482-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00054986
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000121/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 110320C w miejscowo¶ci P³onne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.radomin.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wnioskówo dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tkówokre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodkikomunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertê,o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa,zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólniedostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, atak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale 9 pkt. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:a) drog±elektroniczn±: https://epuap.gov.pl/wps/portal,b) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/.4. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej,wymaga za³o¿enia konta na ePUAP.5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzyZamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. a)Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:- w zakresie proceduryprzetargowej Pani Emilia Pr±dzyñska, tel. 730-012-916, email: e.pradzynska@radomin.pl - w zakresieopisu przedmiotu zamówienia Pan £ukasz Szyjkowski, tel. 531-129-521, email:l.szyjkowski@radomin.plb) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAPma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ orazinformacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemuOg³oszenie nr 2021/BZP 00052111/01 z dnia 2021-05-122021-05-12 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej(ePUAP). d) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB.e) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñlub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ichprzekazania na ePUAP. f) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jakoza³±cznik do niniejszej SWZ/OPiW. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkichpostêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adkiPostêpowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.271.2.2021.EP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 411647,41 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowana na dzia³ce nr 58 w obrêbie ewidencyjnym P³onne o d³ugo¶ci 999 mb finansowana z Rz±dowego Funduszu Dróg Lokalnych. Na przedmiotowym odcinku droga gminna nie posiada skrzy¿owañ z ¿adn± drog±. Istniej±ca droga posiada nawierzchniê utwardzon± kruszywem naturalnym. Istniej±ca droga gminna posiada nawierzchniê utwardzon± kruszywem naturalnym. Projektowany odcinek drogi posiada zjazdy w ilo¶ci 6 sztuk zgodnie z planem sytuacyjnym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:Kryterium oceny ofert jest:cena = 60%okres gwarancji =40%razem = 100% (100pkt)a) Kryterium cena - Qc bêdzie oceniana na podstawie ceny oferty brutto ailo¶æ punktów obliczona wg poni¿szego wzoru: Qc= Cmin – najni¿sza cena zaoferowana brutto Co –cena badanej ofertyQc – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercieb) Kryterium okresgwarancji - Qok bêdzie oceniana na podstawie d³ugo¶ci okresu gwarancji w miesi±cach. Minimalnyokres gwarancji wynosi 60 miesiêcy (5 lata) a maksymalny 84 miesi±ce (7 lat). Ocena zostanieOg³oszenie nr 2021/BZP 00052111/01 z dnia 2021-05-122021-05-12 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanedokonana na podstawie d³ugo¶ci terminu gwarancji zadeklarowanego przez wykonawcê w ofercieprzed³o¿onej zamawiaj±cemu a ilo¶æ punktów w tym kryterium obliczona zostanie wg poni¿szegowzoru:Qok= Go –okres gwarancji badanej oferty w miesi±cach Gmax – najd³u¿szy okres gwarancjispo¶ród z³o¿onych ofertQok – liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie c) Ocenie podlegaæbêdzie gwarancja ponad wymagane minimum1) w przypadku, gdy wykonawca zaoferuje okresgwarancji powy¿ej wymaganego maksimum zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie 84 miesi±ce,natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcê.Liczbapunktów mo¿liwych do uzyskania dla ka¿dej oferty, obliczana bêdzie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:Q =Qc+QokMaksymalna ilo¶æ punktów jaka mo¿e uzyskaæ wykonawca, wynosi - 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 ¶wiadczenia polegaj±ce na budowie, rozbudowie, przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci co najmniej 300 000,00 z³ brutto.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æodpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, którezamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ iaktualno¶æ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie.1)Zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy/ zmniejszenie jego zakresuspowodowan±uzasadnionymi przyczynami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego, które sprawiaj±, ¿e przedmiotumowy nale¿y wykonaæ w inny sposób ani¿eli pierwotnie to przewidzia³ Zamawiaj±cy w umowie,a ponadto zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy jest korzystna dla Zamawiaj±cego, wszczególno¶ci:a) stwierdzenie wad lub braków dokumentacji uniemo¿liwiaj±cych realizacjêumowy lub wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian,b) w wyniku rezygnacjiZamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy lub potrzeby zaniechania poszczególnychrobót z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy;c) konieczno¶ci zrealizowania umowy przyzastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych czy technologicznych ni¿ wskazane wDokumentacji Projektowej (w szczególno¶ci w przypadku wycofania z rynku starych rozwi±zañtechnologicznych/ technicznych lub materia³owych),– w zakresie dostosowania umowy do tychzmian, w tym m.in. odpowiednim, zmniejszeniu wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.2)Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowymo¿liwa bêdzie w przypadku konieczno¶ciwstrzymania wykonywania ca³o¶ci lub czê¶ci robót na skutek okoliczno¶ci niezale¿nych odWykonawcy, w szczególno¶ci takich, jak:a) niekorzystne warunki atmosferyczne,uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie z technologi± ich wykonania (np. intensywne opady¶niegu, deszczu, temperatury poni¿ej -5OC), b) przyczyny techniczne, (np. kolizje z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami czy niewypa³ami/niewybuchami, konieczno¶æ wykonania wykopalisk archeologicznych),c) przyczynyorganizacyjne, tj. brak pe³nego dostêpu do terenu budowy, inne przyczyny zawinione przezZamawiaj±cego,d) przyczyny losowe (np. huragan, powód¼, lub inne kataklizmy bêd±cenastêpstwem zaistnienia si³y wy¿szej),e) ujawnienie siê trakcie wykonywania przedmiotu umowywad w dokumentacji projektowej,f) konieczno¶æ wprowadzenia do przedmiotu umowy i dodokumentacji zmian sposobu realizacji umowy, przez co niemo¿liwe jest dotrzymanie terminurealizacji przedmiotu umowy,g) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub dodatkowych wzakresie niezbêdnym do prawid³owego wykonania oraz zakoñczenia przedmiotu umowy,h)Og³oszenie nr 2021/BZP 00052111/01 z dnia 2021-05-122021-05-12 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneodmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ,uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia przezw³a¶cicieli nieruchomo¶ci do celów realizacji inwestycji,i) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿neod Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót lubwykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinione iniemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie/ przeszkodê w prowadzeniu robót,j) wprzypadku zawarcia umowy z Wykonawc± po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert± (wszczególno¶ci: w wyniku przed³u¿aj±cego siê postêpowania przetargowego, czy mo¿liwych ikoniecznych dzia³añ zmierzaj±cych do zabezpieczenia dodatkowych ¶rodków finansowych nainwestycjê - o czas jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarciaumowy.Podstaw± dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 lit. a – i bêdzie potwierdzeniew dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru lub projektanta sprawuj±cego nadzórautorski wyst±pienia w/w okoliczno¶ci uzasadniaj±cych wstrzymanie robót, z okre¶leniem okresuwstrzymania robót wp³ywaj±cego na zmianê terminu i sporz±dzenie protoko³u konieczno¶ci –zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego, oraz podpisane aneksy do umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-31 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
| 2021-05-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI RADOMIN
wiêcej: przetargi RADOMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piêkne K±ty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obrêb Piêkne K±ty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. ¦w. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowo¶ci Kra¶nik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I T£UCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowo¶ci Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pa³ecznica"
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





