eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa liściarki na 2023 rok - postępowanie nr 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa liściarki na 2023 rok – postępowanie nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ogrodzoologicznypoznan/postepowania/655

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa liściarki na 2023 rok – postępowanie nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fbde9eb-7c70-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026450/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa liściarki suchej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499480

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ/271/38/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192465 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 9000 wiązek dębu

Wiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)

Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.

Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.

Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.


• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych

4.5.5.) Wartość części: 35100 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 13600 wiązek wierzby

Wiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)

Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.

Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.

Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.


• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych

4.5.5.) Wartość części: 53040 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 11700 wiązek klonu

Wiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)

Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.

Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.

Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.


• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych

4.5.5.) Wartość części: 45630 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 450 wiązek brzozy

Wiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)

Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.

Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.

Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.


• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych

4.5.5.) Wartość części: 1755 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 9800 wiązek akacji

Wiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)

Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.

Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.

Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.


• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych

4.5.5.) Wartość części: 38220 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 4800 wiązek buku

Wiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)

Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.

Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.

Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.


• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych

4.5.5.) Wartość części: 18720 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.