Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499480/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa liściarki na 2023 rok – postępowanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ogrodzoologicznypoznan/postepowania/6551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa liściarki na 2023 rok – postępowanie nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fbde9eb-7c70-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026450/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa liściarki suchej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ/271/38/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192465 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 9000 wiązek dębuWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 35100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 13600 wiązek wierzbyWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 53040 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 11700 wiązek klonuWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 45630 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 450 wiązek brzozyWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 1755 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 9800 wiązek akacjiWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 38220 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy dostarczenia 4800 wiązek bukuWiązka liściarki ma się składać z 10 szt. gałązek dł. ok. 1,20 m, wiązanych sznurkiem po 10 szt. Wiązka prawidłowo wysuszona, zielona, pozbawiona zapachów. Materiał pozyskiwany z krzewów oddalonych od tras komunikacyjnych. Transport płatny jako osobna faktura przy dostawie. (dotyczy każdego z Zadań)
Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy będą realizowane po uprzednim zamówieniu dokonanym przez Sekcję Zaopatrzenia lub upoważnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 10-14 dniowym.
Dostawy będą się odbywać do magazynu Zamawiającego przy ul. Kaprala Wojtka3 w Poznaniu, Nowe ZOO (Słoniarnia), Kaprala Wojtka 3 i Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka.
Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.
• Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.
• Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów rodzaj oraz sposób transportu.
• Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu.
• Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia.
• Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
• Koszty transportu ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 18720 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.