eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówModernizacja oświetlenia ulicznego na energooszczędne na terenie Miasta i Gminy Staszów



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego na energooszczędne na terenie Miasta i Gminy Staszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158648305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na energooszczędne na terenie Miasta i Gminy Staszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e24e3301-696d-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002218/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Staszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie objęte będzie dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.4. „Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” Osi III „Efektywna i zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339218/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.32.11.2021.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410382,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. modernizację oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Staszów polegającą na wymianie 208 szt. istniejących opraw na nowoczesne oprawy oświetlenia wykonane w technologii LED, a mianowicie:
- zakup i montaż opraw LED o mocy 27W w ilości 74 szt.,
- zakup i montaż opraw LED o mocy 26W w ilości 14 szt.,
- zakup i montaż opraw LED o mocy 19W w ilości 60 szt.,
- zakup i montaż opraw LED o mocy 43W w ilości 52 szt.,
- zakup i montaż opraw LED o mocy 78W w ilości 8 szt.,
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (dostępnymi na stronie internetowej: www.rpo-swietokrzyskie.pl).
Zamówienie objęte będzie dofinansowaniem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.4. „Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej” Osi III „Efektywna i zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 9 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
- specyfikacja techniczna – Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Staszowa na potrzeby podniesienia efektywności energetycznej,
- audyt efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie miasta Staszowa,
- mapa obrazująca obszar realizacji zadania,
- przedmiar robót.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 SWZ.
2. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 5 lat od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4. Zamawiający nie uzależnia złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Zamawiający przewiduje wizję lokalną przed terminem składania ofert. Wobec tego Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych wykonawców do dokonania wizji lokalnej terenu objętego zakresem zamówienia, która odbędzie się w dniu 05.01.2022 r. o godz. 11:00. Wykonawcy winni zgłosić się do pokoju nr 12 w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie. Osoba do kontaktów: Jolanta Klimek, tel.: 15 864 83 47. Zamawiający informuje, że do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania wizji lokalnej, a jedynie zaleca w niej udział. Zamawiający nie będzie udzielał w trakcie wizji lokalnej żadnych ustnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą Pzp trybu udzielenia wyjaśnień treści SWZ.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71355200-3 - Wykonywanie badań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486465,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700173,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486465,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Wieleba Czesław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830289564

7.3.3) Ulica: Targowa 83

7.3.4) Miejscowość: Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486465,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.