Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128053/01 - Wynik z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA 8 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH
DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910336490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielna 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542330950
1.5.8.) Numer faksu: 542330960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.word.wloclawek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa wojewódzka osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Egzaminowanie i szkolenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA 8 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH
DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8e98fcd-0e5e-4ae0-ae4a-6f67c04e8bf1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8e98fcd-0e5e-4ae0-ae4a-6f67c04e8bf13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik"). Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwane „RODO", informuję, że:
a) administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Włocławku. Z Administratorem można skontaktować się w następującej formie:
- listownie: ul. Zielna 2/4 87-800 Włocławek z dopiskiem „Administrator”,
- przez elektroniczną skrzynkę: sekretariat@word.wloclawek.pl.
b) w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego we Włocławku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się w następującej formie:
- listownie: ul. Zielna 2/4 87-800 Włocławek z dopiskiem „IOD”,
- przez elektroniczną skrzynkę: iod@word.wloclawek.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane osobowe pozyskiwane są w związku przetargami publicznymi organizowanymi przez WORD. Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych i profilowaniu.
3. Podstawy przetwarzania
a) Upoważnieni pracownicy WORD będą przetwarzać dane osobowe w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. E RODO).
W celu wywiązania się z obowiązku prawnego administrator zobowiązany jest do przetwarzania danych osobowych, gdyż został na niego nałożony obowiązek prawny wynikający z następujących przepisów :
- Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r. poz. 1320 t.j. z dnia 2024.08.30).
- Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o Rachunkowości tekst jednolity (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.)
4. Komu mogą być udostępnione dane osobowe:
- podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, które w określonych przez prawo sytuacjach mogą żądać dostępu do danych
5. Okres przechowywania danych wynikający z przepisów prawa:
- dokumenty księgowe – 5 lat,
- protokół wraz z załącznikami od daty zakończenia postępowania przetargowego – 4 lata, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Prawa osób, których dane dotyczą :
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych ,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiK.2500.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 8 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych, jednej marki i jednego modelu, przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie prawa jazdy kat. B oraz wyposażonych w instalację elektryczną dostosowaną do podłączenia urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk z przebiegu egzaminu praktycznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SWZ i załącznikach.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SWZ, a wstępne wymagania dla instalacji elektrycznej umożliwiającej podłączenie systemu rejestracji obrazu i dźwięku określa Załącznik nr 1B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: średnie zużycie paliwa
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące :1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wówczas jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy w kwocie min. 200.000,00 zł potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, m.in. w zakresie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w związku z prowadzoną działalnością związaną z przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp, oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego aktualne na dzień złożenia oferty,
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, , albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
3) opłaconą polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 200.000,00 zł w zakresie szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, m.in. w zakresie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w związku z prowadzoną działalnością związaną z przedmiotem zamówienia,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ – Wzór umowy.2. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, iż wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Poza wypadkami określonymi w ust. 2 powyżej Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w przypadku rażącego naruszenia obowiązków wynikających z niniejszej umowy przez Wykonawcę.
4. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w szczególności w przypadku, gdy:
1) Wykonawca opóźnia się z wykonaniem przedmiotu umowy o więcej niż 7 dni,
2) Wykonawca bez uzasadnionego powodu nie rozpocznie, bądź zaniecha realizacji przedmiotu umowy,
3) Wykonawca nie usuwa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wad stwierdzonych przy odbiorze przedmiotu umowy,
4) Wykonawca złożył wniosek o ogłoszenie upadłości,
5) Zadecydowano o likwidacji działalności Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA UMUNDUROWANIA SPECJALNEGO I WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. "Termomodernizacja i przebudowa budynku dydaktycznego PANS we Włocławku przy ul. Mechaników 3"
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej we Włocławku - etap II - Schronisko dla zwierząt.
- MONTAŻYSTA RUSZTOWAŃ BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH, METALOWYCH
- Wykonanie prac remontowych, konserwacyjnych, modernizacyjnych i inwestycyjnych w Nadleśnictwie Włocławek
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2920C Kowal - Dobrzelewice - Baruchowo od km 0+015 do km 2+260 oraz od km 3+255 do km 4+460"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego
- ZAKUP 9-CIO MIEJSCOWEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa samochodu typu mikrobus.
- Zakup samochodu osobowego, który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.