Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030752/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054500 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni Technikum w CKZiU w Poznaniu (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302773398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jawornicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-161
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziupoznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckziupoznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ckziupoznan.pl/p/tem/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka budżetowa - szkoła
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni Technikum w CKZiU w Poznaniu (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d193a121-9b64-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023524/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie pracowni Technikum w CKZiU w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwijamy się zawodowo - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w CKZiU w Poznaniu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030752/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 211489,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211489,02 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – RÓŻNY SPRZĘT DO PRACOWNI ZAWODOWYCH4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 146085,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – STANOWISKO RADIOSTACJI LOTNICZEJ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32344230-7 - Stacje radiowe
4.5.5.) Wartość części: 36601,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – STANOWISKO WIZUALIZACJI OPŁYWU PROFILI LOTNICZYCH4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 28801,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 21.04.2021 Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z w. wym. informacją na sfinansowanie zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 260 131,50 PLN brutto, w tym na część 1 zamówienia 179 685,64 PLN brutto, na część 2 zamówienia 45 020,00 PLN brutto i na część 3 zamówienia 35 425,86 PLN brutto.W tym samym dniu Zamawiający przeprowadził otwarcie ofert i stwierdził, że najkorzystniejsza oferta opiewa na kwotę 196 592,13 PLN brutto. Kwota ta przekracza budżet zaplanowany na sfinansowanie tej części zamówienia, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196592,13
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207207,03
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45018
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45018
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zakup sprzętu komputerowego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.