Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484210/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48775416409
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66d55fc-76da-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/70/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.38 DOSTAWA SUBSKRYPCJI OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276444,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12-miesięcznej subskrypcji dla oprogramowania Microsoft 365 (dalej zwane „Oprogramowaniem") lub dostawa subskrypcji dla oprogramowania równoważnego spełniającego wszystkie wymagania jakościowe wskazane w pkt II Załącznika nr 1 do SWZ.
2. Oprogramowanie dostarczone w ramach niniejszego zamówienia przeznaczone jest dla 587 użytkowników.
3. Oprogramowanie dostarczane w ramach niniejszego zamówienia musi być przeznaczone do użytkowania przez podmiot będący jednostką administracji publicznej. Warunki licencji muszą pozwalać na swobodne przenoszenie pomiędzy stacjami roboczymi lub serwerami (np. w przypadku wymiany lub uszkodzenia sprzętu).
4. Subskrypcja musi gwarantować dostępność najnowszej wersji Oprogramowania oraz bieżące jego poprawki i uaktualnienia w trakcie trwania subskrypcji (aktualizacja).
5. Zamawiający wymaga udostępnienia wszystkich licencji w ramach subskrypcji na jednym koncie administracyjnym Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
6. Potwierdzeniem odbioru dostawy subskrypcji będą podpisane przez Wykonawcę i Zamawiającego stosowne Protokoły Odbioru.
7. Jeżeli Zamawiający określił w OPZ wymagania z użyciem nazw własnych produktów lub marek producentów, w szczególności w obszarze specyfikacji przedmiotu zamówienia, to należy traktować wskazane produkty jako rozwiązania wzorcowe. W każdym takim przypadku Zamawiający oczekuje dostarczenia produktów wzorcowych lub równoważnych, spełniających wszystkie wymagania określone w ogólnych warunkach równoważności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 222 ust. 4 Pzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 350 000,00 zł.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert. Cena oferty z najniższą ceną wynosiła 461 037,21 zł., zatem przekroczyła kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461037,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741504,27 PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- 1.02.2026-31.01.2027: Postępowanie na wykonanie usługi dotyczącej ochrony osób i mienia w obiekcie będącym we władaniu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia dziewięciu przejść i przejazdów na ciągach pieszo - rowerowych wzdłuż ul. Pużaka i al. Witosa w Opolu.
- Roboty instalacyjne w zakresie wod-kan, CO, gaz - mające na celu konserwację, wymianę lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole.
- Roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole
- Usługa odbioru i profesjonalnego niszczenia dokumentacji.
- Zakup mebli oraz wyposażenia do Poradni i Pracowni w SP ZOZ MSWiA w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





