Og³oszenie z dnia 2021-05-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00113943/01 - Wynik z dnia 2021-07-14
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00054357 z dnia 2021-05-13 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MAGNUSZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Magnuszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76dea090-b3eb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00054357
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00006696/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://ugmagnuszew.bip.org.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ugmagnuszew.bip.org.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Krajowe Ramy Interoperacyjno¶ci (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Maksymalny rozmiar plików 20MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Magnuszew– zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiaj±cym”.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@magnuszew.pl lub pisemnie, kieruj±c korespondencjê pod adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn.: „¦wiadczenie us³ug pocztowych” na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.).,4. Pani/Pana danych osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.Z uwagi na ograniczona ilo¶æ znaków pe³ne informacje rozdzia³ II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug w zakresie ¶wiadczenia us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy w Magnuszewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych i paczek oraz zwrotu przesy³ek i paczek niedorêczonych po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.)2. Przesy³ki pocztowe przygotowane do dystrybucji bêd± dostarczane przez Zamawiaj±cego w dni robocze od poniedzia³ku do czwartku w godz. 13.00 – 14.00, w pi±tek w godz. 12:00-13:00. Nadanie przesy³ek objêtych przedmiotem zamówienia nastêpowaæ bêdzie w dniu ich przekazania przez Zamawiaj±cego.Przyjêcie przesy³ek do obrotu pocztowego przez Wykonawcê bêdzie ka¿dorazowo dokumentowane pieczêci±, podpisem i dat± w ksi±¿ce nadawczej (dla przesy³ek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilo¶ciowym przesy³ek nierejestrowanych. Wzór ksi±¿ki nadawczej oraz zestawienia ilo¶ciowego zostanie przedstawiony Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w formie pisemnej w dniu zawarcia umowy i stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy. Wykonawca zobowi±zuje siê do przekazania Zamawiaj±cemu wszelkich oznaczeñ przesy³ek rejestrowanych i priorytetowych.3. Okre¶lone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego na co Wykonawca wyra¿a zgodê i nie bêdzie dochodzi³ roszczeñ z tytu³u zmian ilo¶ciowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Przesy³ki nadawane przez Zamawiaj±cego dostarczane bêd± przez Wykonawcê do ka¿dego miejsca w kraju i zagranic± na podany adres z zachowaniem okre¶lonych stosownymi przepisami zasad i warunków skutecznego i terminowego dorêczania pism.4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zlecenia innych us³ug pocztowych w zakresie przesy³ek nie wymienionych w formularzu cenowym. Podstaw± rozliczeñ bêd± wtedy ceny zawarte w cenniku op³at obowi±zuj±cym u Wykonawcy w dacie przyjêcia przesy³ek.5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do niniejszego Og³oszenia.6. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Og³oszeniu i wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ. Zakres us³ug i wymagania okre¶lone w Za³±czniku nr 3 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia obowi±zuj± przez ca³y czas
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium ceny bêdzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ.2. Wykonawca poda cenê oferty w Formularzu Ofertowym sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ, jako cenê brutto. 3. Cena musi byæ wyra¿ona w z³otych polskich (PLN), z dok³adno¶ci± nie wiêksz± ni¿ dwa miejsca po przecinku.4. Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± bêd± prowadzone w z³otych polskich (PLN).5. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± cyfrowo a s³ownie, jako warto¶æ w³a¶ciwa zostanie przyjêta cena podana s³ownie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca powinien wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej 1 us³ugê pocztow± trwaj±c± nie przerwalnie przez okres minimum 12 miesiêcy, o warto¶ci tej us³ugi za okres 12 miesiêcy minimum 80 000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) i by³a lub jest ¶wiadczona dla jednego odbiorcy.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie o którym mowa w ust. 1 stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wykaz us³ug- Wykonawca powinien wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej 1 us³ugê pocztow± trwaj±c± nie przerwalnie przez okres minimum 12 miesiêcy, o warto¶ci tej us³ugi za okres 12 miesiêcy minimum 80 000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) i by³a lub jest ¶wiadczona dla jednego odbiorcy.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 5 do SWZ;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres prac/zadañ wykonaj± poszczególni wykonawcy. 4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 7 do SWZ - Wzór Umowy.2. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy.3. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.4. Umowa zostanie zawarta w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.6. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal /ewm4052jay/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.2. Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ w terminie do dnia: 21.05.2021r. do godz. 10:00.3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.4. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê z³o¿on± po terminie sk³adania ofert.5. Wykonawca po przes³aniu oferty za pomoc± Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty na „ekranie sukcesu” otrzyma numer oferty generowany przez ePUAP. Ten numer nale¿y zapisaæ i zachowaæ. Bêdzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania oferty.6. Wykonawca przed up³ywem terminu do sk³adania ofert mo¿e wycofaæ ofertê za po¶rednictwem Formularza do wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.7. Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e wycofaæ z³o¿onej oferty.8. Otwarcie ofert nast±pi w dniu: 21.05.2021r., o godzinie 12:00.9. Otwarcie ofert nie jest jawne.10. Zamawiaj±cy, najpó¼niej przed otwarciem ofert, udostêpnia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania informacje o kwocie, jaka zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.11. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie po otwarciu ofert, udostêpnia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania informacje o:1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zosta³y otwarte;2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.12. W przypadku wyst±pienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak mo¿liwo¶ci otwarcia ofert w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, otwarcie ofert nast±pi niezw³ocznie po usuniêciu awarii.13. Zamawiaj±cy poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.14. Zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych zamawiaj±cy nie ma obowi±zku przeprowadzania jawnej sesji otwarcia ofert w sposób jawny z udzia³em wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za po¶rednictwem elektronicznych narzêdzi do przekazu wideo on-line a ma jedynie takie uprawnienie.| 2021-05-13 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy Po¶wiêtne.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Miejskiego w Mor±gu w 2026 roku
- ¶wiadczenie us³ug pocztowych
- ¦wiadczenia us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Gminy K³odawa na rok 2026
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich na potrzeby S±du Najwy¿szego
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





