eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Przebudowa części parteru budynku administracyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34 w Warszawie dla potrzeb Poradni Leczenia Uzależnień"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054282 z dnia 2021-05-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa części parteru budynku administracyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34 w Warszawie dla potrzeb Poradni Leczenia Uzależnień”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 34

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 619 62 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpzlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.szpzlo.pl/zamowienia.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa części parteru budynku administracyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34 w Warszawie dla potrzeb Poradni Leczenia Uzależnień”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b937e3b2-800d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002770/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa części parteru budynku administracyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34 dla potrzeb Poradni Leczenia Uzależnień.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015237/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 504112 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części parteru budynku administracyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34 w Warszawie dla potrzeb Poradni Leczenia Uzależnień zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną w n/wym. zakresie:1) Zadanie 1 - przebudowa części parteru budynku administracyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34 w Warszawie (powierzchnia ok. 76 m2) dla potrzeb Poradni Leczenia Uzależnień – wykonanie robót budowlano-instalacyjnych,2) Zadanie 2 - dostawa i montaż mebli i pierwszego wyposażenia do przebudowanych w ramach zadania 1 pomieszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685280,07

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798453,61

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685280,07

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLASO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132990626

7.3.3) Ulica: Kamionkowska 45 lok. 217

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-812

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Część budowlana – podwykonawca: GIPS-OM Piotr Mularczyk, ul. Sucharskiego 7/42, 96-100 Skierniewice.2) Część elektryczna – podwykonawca: PIXECO Piotr Kamiński, ul Wyspiańskiego 13, 07-417 Ostrołęka.3) Część sanitarna – podwykonawca: Lew-went Rafał Lewicki, ul. Płk. E. Malewicza 281 lok. 4 , 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685280,07

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.