Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00038532/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00100819/01 - Wynik z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż mebli pod zabudowę na potrzeby Izby Przyjęć i Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala w Ostródzie S. A. .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511398725
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 1
1.4.2.) Miejscowość: Ostróda
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.7.) Numer telefonu: 89/646-06-71
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-ostroda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054255
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00038532
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedłożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
d) Atest higieniczny potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli do stosowania w palcówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych) – CZĘŚĆ 1, tab. I, II, III. CZĘŚĆ 2, tab. I, II, III. .
e) Deklaracja zgodności producenta potwierdzająca zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów z załączonym certyfikatem ISO 9001 dla producenta dotyczącym dystrybucji i serwisowania wyrobów medycznych wraz z certyfikatem ISO 13485 oraz certyfikatem ISO 14001- CZĘŚĆ 1, tab. I, II, III. CZĘŚĆ 2, tab. I, II, III. .
f) Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające parametry techniczne oferowanego wyrobu (broszury, prospekty, rysunki poglądowe, opisy) itp.- CZĘŚĆ 1, tab. I, II, III, IV, V , VI, VII. CZĘŚĆ 2, tab. I, II, III, IV, V, VI, VII.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedłożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
1) Atest higieniczny potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli do stosowania w palcówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych) – CZĘŚĆ 1, tab. I, II, III. CZĘŚĆ 2, tab. I, II, III. .
2) Deklaracja zgodności producenta potwierdzająca zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów z załączonym certyfikatem ISO 9001 dla producenta dotyczącym dystrybucji i serwisowania wyrobów medycznych wraz z certyfikatem ISO 13485 oraz certyfikatem ISO 14001- CZĘŚĆ 1, tab. I, II, III. CZĘŚĆ 2, tab. I, II, III. (lub dopuszcza się) Deklaracja zgodności producenta potwierdzająca zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów z załączonym certyfikatem ISO 13485 - CZĘŚĆ 2 - tabela I, II, III.
3) Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające parametry techniczne oferowanego wyrobu (broszury, prospekty, rysunki poglądowe, opisy) itp.- CZĘŚĆ 1, tab. I, II, III, IV, V , VI, VII, VIII. CZĘŚĆ 2, tab. I, II, III, IV, V, VI, VII.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ,
3) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załączniki nr 3,4 do SWZ,
4) przedmiotowe środki dowodowe w postaci dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
a) Atest higieniczny potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli do stosowania w palcówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych) – CZĘŚĆ 1 – tabela I, II, III, CZĘŚĆ 2 - tabela I, II, III.,
b) Deklaracja zgodności producenta potwierdzająca zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów z załączonym certyfikatem ISO 9001 dla producenta dotyczącym dystrybucji i serwisowania wyrobów medycznych wraz z certyfikatem ISO 13485 oraz certyfikatem ISO 14001- CZĘŚĆ 1- tabela I, II, III, CZĘŚĆ 2 - tabela I, II, III.,
c) Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające parametry techniczne oferowanego wyrobu (broszury, prospekty, rysunki poglądowe, opisy) itp.- CZĘŚĆ 1 - tabela I, II, III, IV, V ,VI, VII, VIII; CZĘŚĆ 2 -tabela I, II, III, IV, V, VI, VII.,
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy.
Po zmianie:
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ,
3) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załączniki nr 3,4 do SWZ,
4) przedmiotowe środki dowodowe w postaci dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia:
a) Atest higieniczny potwierdzający przeznaczenie oferowanych mebli do stosowania w palcówkach służby zdrowia (dotyczy wyrobów gotowych) – CZĘŚĆ 1 – tabela I, II, III, CZĘŚĆ 2 - tabela I, II, III.,
b) Deklaracja zgodności producenta potwierdzająca zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów z załączonym certyfikatem ISO 9001 dla producenta dotyczącym dystrybucji i serwisowania wyrobów medycznych wraz z certyfikatem ISO 13485 oraz certyfikatem ISO 14001- CZĘŚĆ 1- tabela I, II, III, CZĘŚĆ 2 - tabela I, II, III.(lub dopuszcza się) Deklaracja zgodności producenta potwierdzająca zgodność produktów z wymaganiami wybranych Polskich Norm w zakresie wytrzymałości konstrukcji i bezpieczeństwa użytkowania oraz zgodności z wymaganiami Dyrektywy 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów z załączonym certyfikatem ISO 13485 - CZĘŚĆ 2 - tabela I, II, III.
c) Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające parametry techniczne oferowanego wyrobu (broszury, prospekty, rysunki poglądowe, opisy) itp.- CZĘŚĆ 1 - tabela I, II, III, IV, V ,VI, VII, VIII; CZĘŚĆ 2 -tabela I, II, III, IV, V, VI, VII.,
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu – w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-01-23 10:00
Po zmianie:
2024-01-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-01-23 11:00
Po zmianie:
2024-01-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-02-21
Po zmianie:
2024-02-22
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Dostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania do pływalni miejskiej CSiR w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Kilińskiego 75A
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kościelisku wraz z montażem systemu fotowoltaicznego, Gmina Kościelisko .
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.