eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karlino

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karlino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karlino@karlino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.karlino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0689a378-94e1-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów 6 Pomorskiej Dywizji Piechoty w Karlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-154-59-97

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Traugutta 2

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 533027482

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@spkarlino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkarlino.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Daszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszewo 56

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 604629090

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.plichta@sp-daszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spdaszewo.edupage.org/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Karścinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karścino 18

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 535986083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.maciejewski@spkarscino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spkarscino.superszkolna.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Karwinie im. Macieja Rataja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karwin 23

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 535989675

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kruszyna@spkarwin.karlio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkarwin.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Karlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Brzóski 6

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 535986126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskarlino@zskarlino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zskarlino.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole im. Kubusia Puchatka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 8

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 606763330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.karlino@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole-karlino.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karliński Ośrodek Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-192-65-87

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 570770708

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolicka@kokkarlino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kokkarlino.pl/karlinski-osrodek-kultury

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warsztat Terapii Zajęciowej Iskierka w Karlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-18-31-705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 311 68 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pawlowska@karlino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.karlino.pl/index.php?id=36664

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0689a378-94e1-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031279/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541859

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.44.2023.NR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 557598,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru energii wyposażonych w instalację fotowoltaiczną, jak również przeprowadzenie procedury zmiany charakteru dostaw na umowy obejmujące zakup energii, jej przesył i magazynowanie w sieci nadmiaru wyprodukowanej energii dla punktów z instalacjami fotowoltaicznymi, dla których proces ten następuje po raz pierwszy a zamawiający wnioskuje o nadanie statusu prosumenta obejmuje ono dokonanie w imieniu zamawiającego (w razie potrzeby) wypowiedzenia dotychczasowych umów oraz nawiązanie nowych umów kompleksowych (prosumenckich) oraz przygotowanie i przedstawienie zamawiającemu do podpisu wszelkich dokumentów służących przeprowadzeniu tych zmian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620677,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620677,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620677,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 957-096-83-70

7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620677,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.