Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00329530/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Toalety na terenie Parków i Zieleńców we Wrocławiu”, z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8960000256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Grobli 19
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-421
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Toalety na terenie Parków i Zieleńców we Wrocławiu”, z podziałem na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f2342e8-6307-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 "Toalety na terenie Parków i Zieleńców we Wrocławiu”, z podziałem na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329530/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/77/2021/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 654729,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zadanie 1 – „Toaleta w Parku Mamuta (ul. Bukowskiego)”:1. Realizowany szalet zlokalizowany jest po południowej stronie pasa parku Mamuta we Wrocławiu, w połowie jego szerokości, w pobliżu podestu z historyczną rzeźbą „Rodziny”).
Ponadto do wykonania jest ścieżka łącząca działkę drogową nr 85 AM-6 obręb Oporów z istniejącym ciągiem komunikacyjnym wewnątrz Parku (na wysokości rzeźby „Rodzina”), przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej oraz WLZ.
Teren jest urządzony i zagospodarowany (elementy posiadają gwarancję). Na obszarze zlokalizowane są młode nasadzenia drzew realizowane w ramach akcji Wrośnij we Wrocław, w których obszarze praca wymaga szczególnej ostrożności. Wszelkie prowadzone prace muszą być realizowane z dużym naciskiem na ochronę istniejącej roślinności i zagospodarowania.
Lokalizacja toalety : cz. działki 1/3, AM-6 obręb Oporów
Lokalizacja przyłączy : cz. działek 1/3, 85 AM-6 obręb Oporów
Powierzchnia zabudowy obiektu projektowanego - 9,00 m²
2. Zakres prac w ramach realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
- CZĘŚĆ I: budowa sieci i/lub przyłącza oraz instalacji zewnętrznych kanalizacji sanitarnej i wody :
a) w zakresie odprowadzania ścieków do kanalizacji sanitarnej,
b) w zakresie zasilania w wodę z sieci wodociągowej,
c) wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów, odbiorów i złączeń instalacji,
- CZĘŚĆ II: budowa instalacji elektrycznej:
a) budowa elektrycznej linii zasilającej wraz z niezbędnymi pomiarami i złączeniami,
- CZĘŚĆ III: budowa toalety systemowej:
a) budowa i montaż toalety systemowej wraz z podłączeniem do mediów, wykonanie wszelkich badań, pomiarów wymaganych przepisami prawa,
b) wykonanie dachu zielonego,
c) wyposażenie obiektu zgodnie z zamówieniem,
- CZĘŚĆ IV: zagospodarowanie terenu :
a) wykonanie robót przygotowawczych,
b) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
c) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych w ślad za uzgodnionym planem ochrony drzew, oraz umieszczenie kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w inwestycjach Wrocławia,
d) wykonanie nawierzchni, ścieżki, placów, wraz ze studnią rewizyjną,
e) odtworzenie trawnika.
3. Ponadto w zakres zamówienia wchodzi :
- wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz mapy powykonawczej,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego przez niego pełnomocnictwa pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy.
4. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia dla Zadań 1-2 zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym Wzór umowy wraz z OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 299195,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zadanie 2 – „Toaleta w Parku Leśnickim”:1. Projektowany szalet zlokalizowany ma być na terenie Parku Leśnickiego przy ogrodzeniu ulicy – działka drogowa nr 4 AM-9 Leśnica. Z uwagi na dogodną lokalizację od strony ulicy (dz. nr 4) Zamawiający nie dopuszcza poruszania się ciężkim sprzętem po terenie parku. Wszelki transport materiałów winien odbywać się od strony ulicy. Zamawiający dopuszcza fragmentaryczną rozbiórkę ogrodzenia w tym celu oraz jego późniejsze odtworzenie. Budowane przyłącza i sieci zlokalizowane są w obrębie pasa drogowego poza parkiem.
Na terenie Parku występuje roślinność o wysokiej wartości przyrodniczej oraz historycznej. Wszelkie prowadzone prace muszą być realizowane z dużym naciskiem na ochronę istniejącej roślinności i zagospodarowania oraz w minimalnym zakresie.
Teren wpisany do rejestru zabytków pod numerem 353/A/04 z dnia 07.09.2004 - Historyczny układ urbanistyczny miasta Leśnicy, obecnie dzielnicy Wrocławia wraz z archeologicznymi nawarstwieniami kulturowo – Osadniczymi.
Lokalizacja toalety : cz. dz. nr 13/6 AM-9 Leśnica
Lokalizacja sieci i przyłączy : cz. dz. nr 4 AM-9 Leśnica, cz. dz. nr 2/1 AM-8 Leśnica
Powierzchnia zabudowy : 9 m²
2. Zakres prac w ramach realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
- CZĘŚĆ I: budowa sieci i/lub przyłącza oraz instalacji zewnętrznych kanalizacji sanitarnej i wody :
a) w zakresie odprowadzania ścieków do kanalizacji sanitarnej,
b) w zakresie zasilania w wodę z sieci wodociągowej,
c) wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów, odbiorów i złączeń instalacji,
- CZĘŚĆ II: budowa instalacji elektrycznej:
a) budowa elektrycznej linii zasilającej wraz z niezbędnymi pomiarami i złączeniami,
- CZĘŚĆ III: budowa toalety systemowej:
a) budowa i montaż toalety systemowej wraz z podłączeniem do mediów, wykonanie wszelkich badań, pomiarów wymaganych przepisami prawa,
b) wykonanie dachu zielonego,
c) wyposażenie obiektu zgodnie z zamówieniem,
- CZĘŚĆ IV: zagospodarowanie terenu :
a) wykonanie robót przygotowawczych,
b) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
c) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych w ślad za uzgodnionym planem ochrony drzew, oraz umieszczenie kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w inwestycjach Wrocławia,
d) wykonanie nawierzchni, ścieżki, placów, wraz ze studnią rewizyjną,
e) odtworzenie trawnika.
3. Ponadto w zakres zamówienia wchodzi :
- wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz mapy powykonawczej,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego przez niego pełnomocnictwa pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy.
4. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia dla Zadań 1-2 zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym Wzór umowy wraz z OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 355534,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398704,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398704,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398704,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOGIGANT ŁUKASZ TRĘBACZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5992756932
7.3.3) Ulica: Stanowice 29
7.3.4) Miejscowość: Bogdaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 66-450
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
32% tj. w zakresie: roboty sanitarne, elektryczne, zagospodarowanie terenu
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398704,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOGIGANT ŁUKASZ TRĘBACZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5992756932
7.3.3) Ulica: Stanowice 29
7.3.4) Miejscowość: Bogdaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 66-450
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
32% w zakresie: roboty sanitarne, elektryczne, zagospodarowanie terenu
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 37 we Wrocławiu.
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- 194/2025 Dostawa sprzętu medycznego diagnostycznego dla Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I I II STOPNIA IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
- Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Długosiodło
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.