Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484190/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii leśnictwa Wyry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kobiór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 141
1.5.2.) Miejscowość: Piasek
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-211
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32-2188181
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobior@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/josephine.proebiz.com/pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii leśnictwa Wyry2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-800be3f8-76e3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00176686/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa kancelarii leśnictwa Wyry
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 424381,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku administracyjnego – kancelarii leśnictwa Wyry.
Lokalizacja inwestycji: PGL LP Nadleśnictwo Kobiór, leśnictwo Wyry, Wyry ul. Leśniczówka; Gmina Wyry, obręb DLP 6, km1, działka nr 923/2
Opis ogólny :
Zadanie obejmuje wybudowanie kompletnego budynku administracyjnego wraz z jego wykończeniem i wyposażeniem, wykonaniem przyłączy, wykonaniem instalacji wewnętrznych oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku, jak również uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku.
Charakterystyka ogólna zadania :
a/ RODZAJ I KATEGORIA OBIEKTU BUDOWLANEGO: kategoria XII, budynek administracji publicznej – kancelaria leśnictwa.
Projektowany budynek zaprojektowano w technologii murowanej.
ZAMIERZONY SPOSÓB UŻYTKOWANIA ORAZ PROGRAM UŻYTKOWY: Budynek administracyjny, parterowy, wolnostojący, niepodpiwniczony. PARTER: komunikacja, poczekalnia, kuchnia, biuro, WC (niepełnosprawni), pom. pomocnicze.
UKŁAD PRZESTRZENNY ORAZ FORMA ARCHITEKTONICZNA W TYM WYGLĄD I KOLORYSTYKA: Budynek o prostej konstrukcji w technologii murowanej o zwartej bryle, parterowy. Budynek przekryty jest dachem dwuspadowym, blachodachówką. Kolorystyka: Elewacje – w kolorze piaskowym; Elementy drewniane – w kolorze brązowym; Cokół – w
kolorze brązowym; Dach – w kolorze brązowym.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OBIEKTU BUDOWLANEGO:
Powierzchnia całkowita budynku: 65,89m2
Powierzchnia zabudowy budynku: 57,76m2
Powierzchnia użytkowa: 40,27 m2
Kubatura razem - 286,00m3
Max. wysokość budynku: 6,18m
Szerokość i długość budynku ze słupami przed wejściem: 7,70mx10,25m
Kąt pochylenia połaci dachowych: 40 0
b/ opis wymaganych przyłączy:
– przyłącze wody – zgodnie z wydanymi warunkami wykonania przyłącza
- podłączenie energii elektrycznej – zgodnie z wydanymi warunkami wykonania przyłącza
Warunki wykonania przyłączy zawarte są w załącznik nr 7d.
c/ opis instalacji do wykonania :
- elektryczna + fotowoltaika
- wod-kan
- co + pompa ciepła
- odgromowa
- kanalizacyjna ( zbiornik bezodpływowy)
d/ ogólny opis zagospodarowanie terenu – w ramach zagospodarowania terenu należy wykonać parking przed budynkiem, chodniki i dojścia do budynku oraz ogrodzenie - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
Dla zadania uzyskano decyzję starosty mikołowskiego – pozwolenie na budowę nr RDPB-0814/2022 z 24.10.2022r stanowiący załącznik nr 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582299,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 636940,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582299,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plater Spółka Jawna Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380004845
7.3.3) Ulica: Jaworowa
7.3.4) Miejscowość: Łąka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582299,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.