eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › PRZEBUDOWA PRZYSZKOLNYCH OBIEKTÓW SPORTOWYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PRZY UL. FABRYCZNEJ 16C W PONIATOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2021-05-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053898 z dnia 2021-05-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA PRZYSZKOLNYCH OBIEKTÓW SPORTOWYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PRZY UL. FABRYCZNEJ 16C W PONIATOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 818272260

1.5.8.) Numer faksu: +48 818272236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.opole-lublin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA PRZYSZKOLNYCH OBIEKTÓW SPORTOWYCH ZESPOŁU SZKÓŁ PRZY UL. FABRYCZNEJ 16C W PONIATOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf42f009-87d9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004288/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa przyszkolnych obiektów sportowych Zespołu Szkół przy ul. Fabrycznej 16C w Poniatowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020914/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1846529,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących zadań :a. Wykonanie robót rozbiórkowych;b. Wykonanie robót ziemnych;c. Budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 30x62m;d. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni polipropylenowej o wymiarach 15,1x28,1m;e. Budowa bieżni o szerokości 3m o nawierzchni poliuretanowej wokół kompleksu boisk o powierzchni 703,95 m2;f. Budowa rozbiegu skoczni w dal o nawierzchni poliuretanowej –35x 1,32 m; g. Budowa skoczni – 8,00x2,75 m;h. Wykonanie oświetlenia i monitoringu obiektów sportowych – 6 masztów oświetleniowych i 4 kamery;i. Budowa ogrodzenia o wysokości 4m wraz lokalnym montażem piłkochwytów; j. Montaż bram i furtek;k. Wykonanie drenażu odwadniającego z rur drenarskich karbowanych pod obiektami sportowymi;l. Wykonanie przyłącza do sieci kanalizacji deszczowej drenażu odwadniającego;m. Wykonanie chodników, dojść i opasek z płyt chodnikowych – 457 m2;n. Dostarczenie i montaż wyposażenia: bramki sportowe, kosze do koszykówki, słupki do siatki do siatkówki, trybuny mobilne, ławki dla zawodników rezerwowych, ławko wieszaki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, tablice – regulaminowa i informacyjna;o. Wykonanie ukształtowania terenu i schodów terenowych. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:a) Roboty będą prowadzone na działkach ewid. nr 429/21, 429/27 obr. 01 – Poniatowa, jedn. ewid. 061206_4 – Poniatowa Miasto;b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ;c) W terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu kosztorysu w oparciu o który zostało wyliczone wynagrodzenie Wykonawcy, kosztorys powinien być opracowany metodą kalkulacji szczegółowej (w szczególności z zestawieniem cen jednostkowych, podsumowaniem pozycji i działów tj. podsumowanie poszczególnych pozycji i działów łącznie z narzutami) oraz przedstawiony zarówno w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) jak i nieedytowalnej (*.pdf);d) Najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej edytowalnej (*.xls lub *.txt lub innej uzgodnionej z Inspektorem nadzoru inwestorskiego) i nieedytowalnej (*.pdf) Harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot Umowy;e) Harmonogram rzeczowo – finansowy musi spełniać następujące wymagania:• Roboty objęte pierwszą fakturą częściową obejmujące zaangażowanie co najmniej 70% wartości umowy brutto powinny być wykonane do dnia 31.08.2021 r.• Roboty objęte fakturą końcową obejmujące pozostały zakres robót do wykonania powinny być wykonane w okresie pozwalającym na zapłatę przez Zamawiającego faktury VAT nie wcześniej niż 3 stycznia 2022 r.f) Wykonawca jest zobowiązany naprawić na własny koszt szkody zaistniałe w bezpośredniej infrastrukturze drogowej i dojazdach do innych budynków, powstałych na skutek prowadzonych prac budowlanych;g) Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt naprawić szkody zaistniałe w bezpośredniej infrastrukturze technicznej i budynkach na skutek prowadzonych prac budowlanych;h) Wykonawca jest zobowiązany zorganizować media niezbędne do prowadzenia robót we własnym zakresie i na własny koszt;i) Wykonawca jest obowiązany do przedkładania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wniosków materiałowych, które winny zawierać dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów technicznych danego wyrobu / urządzenia zgodnie z projektem budowlanym/przepisami. Wnioski materiałowe muszą być podpisane przez kierownika budowy / kierownika robót. Bez podpisu kierownika budowy / robót wnioski nie będą rozpatrywane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wnioski materiałowe muszą być przedkładane na co najmniej 7 dni przed planowanym wbudowaniem / montażem. Po wbudowaniu materiału, wyrobu, urządzenia, załączone do wniosku materiałowego: atesty, deklaracje zgodności, karty techniczne, krajowe deklaracje właściwości użytkowych powinny zawierać zapis „Materiał wbudowano na inwestycji pn. ...............................................”;j) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu po zakończeniu robót geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wspomnianych pkt i) atestów, deklaracji zgodności, kart technicznych, krajowych deklaracji właściwości użytkowych;k) W przypadku rozbieżności parametrów technicznych w dokumentacji technicznej, do wyceny należy przyjąć produkt/urządzenie o parametrach lepszych;l) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie terenu robót i jego zabezpieczenie , w celu zapewnienia bezpieczeństwa dla przyległego terenu szkoły i innych użytkowników.Gwarancja i rękojmia:a) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy. b) Okres rękojmi za wady zostaje zrównany z zaproponowanym w ofercie okresem gwarancji, przy czym minimalny okres wynosi 60 miesięcy.c) Termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.d) Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienie z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

45262210-6 - Fundamentowanie

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1730169,33

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1913939,84

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1730169,33

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388331644

7.3.3) Ulica: Słoneczna 24a

7.3.4) Miejscowość: Radziejów

7.3.5) Kod pocztowy: 88-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1730169,33

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 225 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.