eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa leków - 9 zadań



Ogłoszenie z dnia 2025-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków – 9 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951217536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Peowiaków 1

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl/pn/zamojskiszpital/demand/187851/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków – 9 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-043434c1-fd9f-48b4-a54d-96a3225d1724

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Levetiracetamum 0,1 g/ 1 ml 300 ml op 10
Metoclopramidi h/chl. 0,5%r-r do wstrz.5mg/ml amp. x 5 szt op 250
Metoclopramidi h/chl. tabl.10mg x 50 szt op 10
Metoprololi succinas tabl. o przedł. uwal. 23,75mg x 30 szt. op 150
Metoprololi succinas tabl. o przedł. uwal. 47,5mg x 30szt. op 160
Metoprololi succinas tabl. o przedł. uwal. 95mg x 30 szt. op 100
Metoprololi tartas 1mg/ml r-r do wstrz a 5ml x 5 amp op 30
Metoprololi tartras tabl. 50mg x 30 tabl. op 70
Meropenemum 1000mg, pr. d/sp.r-r. d/wst, inf, 10 fiol.(możliwy do podania we wlewie trwającym 3 godz.) op 700
Meropenemum 500mg, pr. d/sp.r-r. d/wst, inf, 10 fiol.(możliwy do podania we wlewie trwającym 3 godz.) op 100
Kompres żelowy typu Cald Hot Pack Nexcare max 19,5 cm/30cm szt 50
Lacidipinum 4mg tabl. x28 szt op 50
Lactulosum syrop 7,5g/15ml a`fl.`150ml x 1szt szt. 350
Larcanidipini hydrochloridum10 mg x 28 tabl. op 250
Levetiracetamum 250 mg x 50 tabl. powl. op 2
Levetiracetamum 500 mg x 50 tabl powl op 60
Levodropropizidum 0,06g/10mla 120 ml x 1 flakon szt 60
Levofloxacinum 250mg x10 tabl.powl op 10
Levofloxacinum 250mg/50ml r-r d/inf.x 5 fiol a 50ml op 200
Levofloxacinum 500mg x10 tabl.powl op 200
Levofloxacinum 500mg/100 ml x10 flakonow op 200
Mupirocinum 2%,op 15 g x 1 tuba szt 2
Levopromazinum 25 mg x 50 tabl. powl. op. 10
Levothyroxinum natr. 100ug x 50tabl op 25
Levothyroxinum natr. 50ug x 50tabl op 50
Levothyroxinum natr. 75ug x 50tabl op 5
Levothyroxinum natr. 25ug x 50tabl op 70
Lidocaini hydrochloridum 2% +chlorhexidini digluconas 0,05% -sterylny lubrykant do znieczuleń miejscowych, o właściwościach odkażających a 11 ml x 25 szt op 2
Lidocaini hydrochloridum 2% +chlorhexidini digluconas 0,05% -sterylny lubrykant do znieczuleń miejscowych, o właściwościach odkażających a 6 ml x 25 szt op 6
Lidocainum 10 % flakon a' 38 g /aerosol,r-r/ x 1szt szt. 5
Lidocainum h/chl 2%r/do wstrz. 20mg/ml amp.2ml x 10szt op 200
Lidokainum+prylokainum krem a 30 g x 1 tuba szt 10
Lignocainum żel A 2 % a 30 g szt 90
Lignocainum żel U 2 % a 30 g szt 120
Linezolidum 2mg/ml a 300 ml inj. x 1 flakon/worek szt 700
Linezolidum 600mg x 10 tabl. op 10
Linomag maść 30g x 1szt. szt. 80
Linomag płyn a 70g x 1but. szt. 5
Lisinoprilum 10 mg x 28 tabl. op. 25
Loperamidi h/chl tabl. 2mg x 30 szt. op 60
Lorazepamum 1 mg x 25 tabl. op 25
Lorazepamum 2,5 mg x 25 tabl. op 5
Maść vit. ochronna z vit. A 25g szt 100
Lornoxicamum,8 mg x 20 tabl. powl. op 25
Losartanum 50 mg x 28 tabl. op 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 232946,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lorazepamum 4mg/1ml x 5 amp. op 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1080 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tiaprid 100 mg x 20 tabl. op 50
Tetrabenazinum 0,025 g x 112 tabl. op 5
Teicoplaninum 200 mg fiolki x 1 szt. szt 2
Teicoplaninum 400 mg fiolki x 1 szt. szt 2
Tramadoli h/chl.tabl.powl. o przedł. Uwalnianiu 50 mg x 50 szt. op 20
Thiethylperazinum 6,5 mg x 50 tabl. powl. op 2
Thiethylperazinum 6,5 mg x 6 czopków op 2
Tiomonacicum 0,1 g x 100 tabl. op 250
Tiotropinum 18mcg/daw.inh. x 30 kaps. op 25
Tizanidinum 4 mg x 10 tabl op 150
Torasemidum tabl. 10mg x 30 tabl. op 150
Torasemidum tabl. 20mg x 30 tabl. op 5
Torasemidum tabl. 5mg x 30 tabl. op 200
Tramadol h/chlor 100mg/ml a 96ml kr/doust. x 1szt. szt 25
Tramadoli h/chl.kaps. 50mg x 20 szt. op 45
Tramadoli h/chl.r-r do wstrz. 50mg/ml amp.1ml x 5 szt op 30
Tramadoli h/chl.r-r do wstrz. 50mg/ml amp. 2ml x 5 szt op 250
Tramadoli h/chl.tabl.powl.o przedł. uwalnianiu 100mg x 30 szt op 45
Tramadolum +Paracetamolum 37,5mg+325 mg x 60 tabl op 120
Trazodoni h/chl tabl.o przedł.uw.0,075 g op. 30 tabl op 50
Trimetazidini dihydrochloridum 35mg tabl. o zmodyfikowanym uwalnianiu x 90 szt op 20
Tramadoli h/chl.tabl.powl.o przedł. Uwlanianiu 50mg x 50 szt op 20
Tygecyclinum 50 mg/5ml x1fiolka szt. 150
Umeclidini bromidum proszek do inhalacji 55 mcg, 30 dawek op 10
Umeclidinium/Vilanterolum 55/22 mikrogr. x 30 dawek op 80
Valsartanum tabl.160mg x 28szt op 30
Valsartanum tabl.80mg x 28szt op 60
Vaselinum flavum podłoze 1 kg op 5
Vaxigrip tetra x 1 amp.strzyk. szt. 150
Venlafaxinum kaps.o przedł uwal.37,5mg x 28szt op 10
Venlafaxinum kaps.o przedł uwal.75mg x 28 szt. op 50
Verapamili h/chl 40mg x 20 tabl powl. op 5
Vinpocetinum 5 mg x 50 tabl. op 100
Vinpocetinum10mg/ 2 ml x 10 amp. op 50
Warfarinum natricum 3mg x 100 tabl. op 2
Warfarinum natricum 5 mg x 100 tabl. op 4
Witaminy rozpuszczalne w wodzie i tłuszczach a'750 mg proszek do przygotowania roztw. do wstrzyk. dozylnych i domięśniowych x 10 fiolek op 100
Saccharomyces boulardii 250 mg liof x 10 kaps,który jest lekiem op 300
Sacubitril + valsartan 24 mg/26 mg x 28 tabl. op 20
Sacubitril + valsartan 49 mg/51 mg x 56 tabl. op 10
Sacubitril + valsartan 97 mg/103 mg x 56 tabl. op 2
Tobramycyna 0,3 % krople 10 ml op 2
Tobramycyna 0,3% masc 3,5g op 10
Troxerutinum krople oczne 0,05g/ml 10 ml op 5
Zolpidemi tartras 10 mg x 20 tabl.powl. op 60
Urapidilum 25 mg konc d/sporz r-r do wstrz x 5 amp op 50
Stand. gąbka hemost. 80X50 x 10mm x 1 szt op 200
Spec. gąbka hemost.80x50 x 1mm - x 1 szt op 150
Valproinian sodu 288,2mg/5ml, 150ml op 90

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 242123,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Paracetamol 10 mg/ml 50ml x 1szt szt 500
Paracetamol 10mg/ml 100 ml x 1szt szt 2300

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 7395 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fidaksomycinum 0,2 g x 20 tabl. op 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 104336 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Suchy spray do stosowania na rany, otarcia i oparzenia z jonami srebra 125 ml op 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 378 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fentanylum 0,5 mg/10 ml x 50 amp. op 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2745 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Denosumab r-r do wstrzyk. 120 mg/1,7 ml x 3 fiolki op 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 59716 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Amikacinum 5 mg/ml a 100 ml x 1 flakon szt 500
Amikacinum 10 mg/ml a 100 ml x 1 flakon szt 1500
Amikacinum 2,5 mg/ml a 100ml x 1 flakon szt 10
Emulsja tłuszczowa MCT/LCT omega 3 kwasy 20% zawierająca olej sojowy, olej kokosowy,olej rybi witaminę E, poj. 100 ml szt 10
Emulsja tłuszczowa MCT/LCT 20% zawierająca olej sojowy, olej kokosowy, witaminę E, poj. 500 ml szt 10
Gentamicinum 1mg/1ml,butelka z portami 80mg/80ml x 1szt szt 130
Gentamicinum 3mg/1ml, butelka z portami /240mg/80ml/ x 1 szt szt 450
Lignocainum h/chlor 2% 10ml x 20 amp. op 100
Lignocainum h/chlor 2% 20ml x 20 amp. op 45
Lignocainum h/chlor 2% 5ml x 20 amp. op 50
Preparat zawierający witaminy rozp. w wodzie i tłuszczach z wit.K x 10 fiolek op 35

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 53600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236546,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284382,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236546,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236546,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1039,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1039,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1039,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMACOL-LOGISTYKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1039,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103097,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141293,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103097,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103097,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27749,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27749,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27749,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27749,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIPRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762407022

7.3.4) Miejscowość: Targowisko

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2116,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4082,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2116,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2116,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amgen Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272420782

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61705,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61705,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61705,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61705,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.