eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej oraz obsługi systemów i urządzeń zaplecza technicznego w Muzeum Pamięci Sybiru



Ogłoszenie z dnia 2021-05-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053802 z dnia 2021-05-13

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej oraz obsługi systemów i urządzeń zaplecza technicznego w Muzeum Pamięci Sybiru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366215932

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Węglowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Białystok

1.4.3.) Kod pocztowy: 15-121

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sybir.bialystok.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sybir.um.bialystok.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053802

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00050380/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku ul. Węglowa 1, 15-121 Białystok. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Na podstawie art. 436 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:1) wprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), które to zmiany wejdą w życie po dniu zawarcia niniejszej umowy, nastąpi w umowie zmiana kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto,2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Ponadto, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy, jeżeli dotyczy ona:1) terminów realizacji usługi i czasu pracy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy - w zakresie okresie czasu w jakim realizacja usługi nie była możliwa,2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, w zakresie określonym nowo obowiązującymi przepisami,3) zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem należytej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków,4) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub innego przedsiębiorstwa o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia a zmiana nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy

Po zmianie:
1. Na podstawie art. 436 pkt 4) b ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:1) wprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), które to zmiany wejdą w życie po dniu zawarcia niniejszej umowy, nastąpi w umowie zmiana kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto o kwotę stanowiącą różnicę w podatku,2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o kwotę stanowiącą różnicę wzrostu wynagrodzenia,3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, o kwotę wynikającą ze zmiany wysokości wpłat, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2)-4), w sytuacji zaistnienia podstaw do zwiększenia wynagrodzenia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o podwyższenie wynagrodzenia w tym zakresie wraz z uzasadnieniem i przedstawić Zamawiającemu bez zbędnej zwłoki niezbędne dokumenty i stosowne wyliczenia wykazujące poniesienie wyższych kosztów, a zwłaszcza zasadności zawartych w nich wyliczeń. W terminie 10 dni od otrzymania wniosku Zamawiający przystąpi do sprawdzenia zasadności wniosku i udzieli Wykonawcy odpowiedzi.3. W przypadku konieczności uzupełnienia wniosku Wykonawcy, w tym zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń do poprawności przedłożonych dokumentów i/lub zasadności wyliczeń, o których mowa w ust. 2, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie uzupełnić wniosek i/lub ustosunkować się do zgłoszonych zastrzeżeń. 4. W przypadku złożenia kompletnego i zasadnego wniosku zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wprowadzana jest aneksem do umowy, zawartym w formie pisemnej.5. Zmiany umowy będą obowiązywać od dnia zawarcia aneksu ze skutkiem od dnia wejścia w życie zmian przepisów będących podstawą do zmiany wysokości wynagrodzenia albo od dnia zawnioskowania przez stronę, jeżeli będzie to termin późniejszy.6. Ponadto, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy, jeżeli dotyczy ona:1) terminów realizacji usługi i czasu pracy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy - w zakresie okresu czasu w jakim realizacja usługi nie była możliwa,2) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, w zakresie określonym nowo obowiązującymi przepisami,3) zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem należytej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków,4) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub innego przedsiębiorstwa o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia a zmiana nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy.7. Warunkiem wprowadzenia zmian wskazanych w ust. 6 jest sporządzenie oraz podpisanie przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie tych okoliczności. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą Umowę w zakresie wskazanym w ust. 6.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-05-17 12:00

Po zmianie:
2021-05-18 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-05-17 12:30

Po zmianie:
2021-05-18 12:30

2021-05-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.