Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00659300/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
- 2024/BZP 00682115/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Stężyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stężyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-322
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 882-89-40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stezyca@gminastezyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminastezyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64587ddc-ab69-4800-9b0d-f58aef6bb4a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571738/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont i adaptacja sal na potrzeby prowadzenia integraci sensorycznej oraz sal relaksacji i wyciszenia w szkołach Gminy Stężyca - edukacja włączająca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca”, Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa, Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.12.2024/EFS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 223577,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Stężycy wchodzącej w skład Zespołu Kształcenia i Wychowania w Stężycy (ul. Abrahama 2, 83-322 Stężyca) – roboty budowlane obejmujące branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną, w podziale na zadania:Zadanie 1 Sala integracji sensorycznej (wymiary ok. 5,6 m (dł.) x 3.07 m (szer.) x 2.4 m (wys.)) – prace remontowe obejmują:
⎯roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
⎯wykonanie ścianki działowej z jednym otworem drzwiowym z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych wypełnionych wełną mineralną z pokryciem obustronnym dwuwarstwowo oraz obudowy belek i podciągów z płyt gipsowo – kartonowych;
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa podłogi oraz ułożenie paneli podłogowych;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯przebudowa istniejącej instalacji CO i montaż jednego dodatkowego grzejnika;
⎯montaż rozdzielnicy, osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych.
Zadanie 2 Sala wyciszenia (wymiary ok. 5,6 m (dł.) x 5,5 m (szer.) x 2,4 m (wys.)) –prace remontowe obejmują:
⎯roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
⎯wykonanie obudowy belek i podciągów z płyt gipsowo – kartonowych;
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa podłogi oraz ułożenie paneli podłogowych;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯montaż paneli akustycznych na całych ścianach;
⎯przebudowa istniejącej instalacji CO i montaż jednego dodatkowego grzejnika;
⎯montaż rozdzielnicy, osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 44715,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Juliusza Kraziewicza w Szymbarku wchodzącej w skład Zespołu Kształcenia i Wychowania w Szymbarku (ul. Szkolna 1, 83-315 Szymbark)– roboty budowlane, obejmujące branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną, w podziale na zadania:Zadanie 1 Sala integracji sensorycznej (wymiary ok. 10 m (dł.) x 5,5 m (szer.) x 2,4 m (wys.)) – prace remontowe obejmują:
⎯usunięcie starych warstw farby;
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯miejscowa renowacja wykładziny;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯montaż opraw oświetleniowych.
⎯wymiana grzejnika stalowego.
Zadanie 2 Sala wyciszenia (wymiary ok. 9 m (dł.) x 5,5 m (szer.) x 2,4 m (wys.))– prace remontowe obejmują:
⎯usunięcie starych warstw farby;
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯miejscowa renowacja wykładziny;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯montaż paneli akustycznych na całych ścianach;
⎯montaż opraw oświetleniowych.
⎯izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa podłogi oraz ułożenie paneli podłogowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 44715,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Aleksandra Majkowskiego w Klukowej Hucie wchodzącej w skład Zespołu Kształcenia i Wychowania w Klukowej Hucie (ul. Józefa Wybickiego 6, 83-322 Klukowa Huta) – roboty budowlane, obejmujące branże: konstrukcyjno-budowlaną i elektryczną, w podziale na zadania:Zadanie 1 Sala integracji sensorycznej (wymiary ok. 5,6 m (dł.) x 3,44 m (szer.) x 3,35 m (wys.)) – prace remontowe obejmują:
⎯usunięcie starych warstw farby;
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯montaż rozdzielnicy, osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych.
Zadanie 2 Sala wyciszenia (wymiary ok. 5,6 m (dł.) x 3,4 m (szer.) x 3,35 m (wys.)) – prace remontowe obejmują:
⎯usunięcie starych warstw farby;
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego;
⎯montaż paneli akustycznych na całych ścianach;
⎯montaż rozdzielnicy, osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 44715,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Antoniego Peplińskiego w Kamienicy Szlacheckiej wchodząca w skład Zespołu Kształcenia i Wychowania w Kamienicy Szlacheckiej (ul. Długa 13, 83-323 Kamienica Szlachecka) – roboty budowlane, obejmujące branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną i elektryczną, w podziale na zadania:
Zadanie 1 Sala integracji sensorycznej (wymiary ok. 6,2 m (dł.) x 4,5 m (szer.) x 2,4 m (wys.)) – prace remontowe obejmują:
⎯usunięcie starych warstw farby i rozbiórka posadzek;
⎯wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych wypełnionych wełną mineralną z pokryciem obustronnym dwuwarstwowo (nowa ściana) oraz obudowy belek i podciągów oraz istniejącej instalacji CO i wod-kan z płyt gipsowo – kartonowych;
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯wylewka samopoziomująca, izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa podłogi oraz ułożenie paneli podłogowych;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯przebudowa istniejącej instalacji CO;
⎯montaż rozdzielnicy, osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych.
Zadanie 2 Sala wyciszenia (wymiary ok. 3,9 m (dł.) x 4,5 m (szer.) x 2,4 m (wys.)) – prace remontowe obejmują:
⎯usunięcie starych warstw farby i rozbiórka posadzek;
⎯wykonanie obudowy belek i podciągów oraz istniejącej instalacji CO i wod-kan z płyt gipsowo – kartonowych;
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯wylewka samopoziomująca, izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa podłogi oraz ułożenie paneli podłogowych;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯montaż paneli akustycznych na całych ścianach;
⎯przebudowa istniejącej instalacji CO;
⎯montaż rozdzielnicy, osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 44715,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – prace remontowe w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Gołubiu wchodząca w skład Zespołu Kształcenia i Wychowania w Gołubiu (ul. Sambora II 17, 83-316 Gołubie) – roboty budowlane, obejmujące branże: konstrukcyjno-budowlaną i elektryczną,, w podziale na zadania:Zadanie 1 Sala integracji sensorycznej (wymiary ok. 6,7 m (dł.) x 4,6 m (szer.) x 3,13 m (wys.))– prace remontowe obejmują:
⎯wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych z jednym otworem drzwiowym na rusztach metalowych pojedynczych wypełnionych wełną mineralną z pokryciem obustronnym dwuwarstwowo (nowe ściany);
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯montaż rozdzielnicy, osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych.
Zadanie 2 Sala wyciszenia (wymiary ok. 4,62 m (dł.) x 2.5 m (szer.) x 3,23 m (wys.))– prace remontowe obejmują:
⎯wykonanie obudowy belek i podciągów z płyt gipsowo – kartonowych;
⎯zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego;
⎯gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;
⎯stolarka drzwiowa;
⎯montaż paneli akustycznych na całych ścianach;
⎯uzupełnienie brakujących elementów posadzki wykładziną podłogową;
⎯montaż rozdzielnicy, osprzętu elektrycznego oraz opraw oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 44715,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53284,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101294,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53284,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarbud Budownictwo Maciej Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921990709
7.3.3) Ulica: Wąska
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKARBUD Budownictwo Maciej Janusz
jakie przetargi wygrała firma
SKARBUD Budownictwo Maciej Janusz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53284,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46884,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67308,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46884,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarbud Budownictwo Maciej Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921990709
7.3.3) Ulica: Wąska 2
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKARBUD Budownictwo Maciej Janusz
jakie przetargi wygrała firma
SKARBUD Budownictwo Maciej Janusz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46884,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46082,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72481,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46082,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo- Budowlany KRASBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5890010229
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Smętowo Chmieleńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "KRASBUD" RYSZARD KRAUSE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "KRASBUD" RYSZARD KRAUSE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46082,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49349,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79412,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49349,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarbud Budownictwo Maciej Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921990709
7.3.3) Ulica: Wąska
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKARBUD Budownictwo Maciej Janusz
jakie przetargi wygrała firma
SKARBUD Budownictwo Maciej Janusz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49349,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45454,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79859,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45454,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarbud Budownictwo Maciej Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921990709
7.3.3) Ulica: Wąska
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKARBUD Budownictwo Maciej Janusz
jakie przetargi wygrała firma
SKARBUD Budownictwo Maciej Janusz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45454,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STĘŻYCA
- Dostawa strojów na zajęcia teatralne w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca
więcej: przetargi STĘŻYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grota Roweckiego 7 w Tomaszowie Mazowieckim
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Mazowieckim.
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Dostosowanie szkół na terenie Gminy Ochotnica Dolna do przepisów BHP i przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.