eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Wykonanie usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego dostępności w mieście Krośnie w związku z realizacją przedsięwzięcia pn. "Krosno - miasto dostępne dla każdego (...)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego dostępności
w mieście Krośnie w związku z realizacją przedsięwzięcia pn.
„Krosno – miasto dostępne dla każdego (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego dostępności
w mieście Krośnie w związku z realizacją przedsięwzięcia pn.
„Krosno – miasto dostępne dla każdego (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca9ef05f-6ca9-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Wykonanie usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego dostępności w mieście Krośnie w związku z realizacją przedsięwzięcia pn. „Krosno – miasto dostępne dla każdego (...)"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.122.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego dostępności w mieście Krośnie w związku z realizacją przedsięwzięcia pn. „Krosno – miasto dostępne dla każdego – wdrożenie standardów dostępności” w ramach projektu pn. „Kreujemy+Rozwijamy+
Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy=Krosno” realizowanego w ramach Programu Rozwój Lokalny.
2) Zakres zamówienia dotyczy przeprowadzenia oceny dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej budynków urzędu miasta i podległych jednostek (łącznie 25 obiektów użyteczności publicznej) oraz ocena dostępności przestrzeni miejskiej i usług publicznych w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnej, szkoleniowej, edukacyjnej i transportowej wraz z przygotowaniem raportu eksperckiego z rekomendacjami rozwiązań dla poprawy dostępności tych obiektów i zapewnianych usług.
3) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego

71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „T10 Prosta” S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paulina Bondarczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452568127

7.3.3) Ulica: ul. Tarninowa 10

7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-095

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Projekt pn. "Kreujemy+Rozwijamy+Ożywiamy+Stymulujemy+Nakreślamy+Odmieniamy=KROSNO” realizowany w ramach Programu Rozwój Lokalny, współfinansowany w 85 % ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz w 15 % z budżetu państwa.
„Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.