eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa warzyw i owoców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ogrodzoologicznypoznan/postepowania/661

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd01ea73-86bb-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026450/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa warzyw i owoców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ/271/42/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177923,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA KORZENIOWE
Marchew
opis przedmiotu zamówienia
marchew obcinana, dodatkowo przez okres 1 miesiąca marchew z nacią
w pęczkach – do 1000 pęczków (w 1 pęczku 10 szt.), warzywa myte, marchew konsumpcyjna nieselekcjonowana. 20 000 kg
buraki czerwone
opis przedmiotu zamówienia
obcinane, myte, burak czerwony konsumpcyjny nieselekcjonowany. 10 000 kg
buraki pastewne (poł. X – poł. V)
opis przedmiotu zamówienia
od połowy października do połowy maja buraki pastewne 3 400 kg
pietruszka korzeń
2 500 szt.
seler obcinany
(dodatkowo przez okres 1 miesiąca - w okresie letnim seler z nacią do 150 sztuk, myte) 3 150 szt.
por w sztukach
przez okres 1,5 miesiąca szczypior z cebulą w pęczkach – do 200 pęczków (waga 1 pęczka – od 80 do 100 g), warzywa myte 3000 szt.
ziemniaki
ziemniaki konsumpcyjne nieselekcjonowane. 2 000 kg
natka pietruszki 450 szt.
cebula 90 kg
brukiew 35 kg
rzepa 35 kg

Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia:

– Warzywa i owoce dostarczane do Ogrodu Zoologicznego powinny być dobrej jakości, świeże, nieuszkodzone, pozbawione nawozów chemicznych,
– warzywa wskazane w zadaniu nr I – III zależnie od gatunku i rodzaju powinny być zapakowane w worki po 5-10 kg lub w skrzynki,
– dostawy owoców i warzyw wskazanych w zadaniach I-III będą dokonywane dwa razy w tygodniu, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - zgłoszonym za pośrednictwem poczty elektronicznej, na teren Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3.
– dostawy będące przedmiotem poszczególnych zadań będą odbywać się do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu w godz. 07:00 do 11:00,
– Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej,
– rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
– Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu. W trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.),
– produkty dostarczone do Ogrodu Zoologicznego nie spełniające ww. wymogów będą komisyjnie sprawdzane z Wykonawcą,
– koszty transportu ponosi Wykonawca,
– termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ¾ okresu jego przydatności do spożycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 61393,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II WARZYWA SEZONOWE KRAJOWE, SZKLARNIOWE LUB IMPORTOWE
pomidory 900 kg
ogórek 900 kg
papryka czerwona kg 370 kg
kabaczek (cukinia) 420 kg
kalafior w szt. 100 szt.
brokuł sztuka 420 szt.
cykoria 350 szt.
seler naciowy w szt. 320 szt.
rzodkiewka pęczek 150 pęczków
mix sałat opakowanie 150 g 650 opakowań
pieczarki 25 kg
bakłażan w szt. 90 szt.
endywia w szt. 220 szt.
kapusta pekińska w sztukach 920 szt.
kalarepa w szt. 700 szt.
kapusta biała sztuki 25 szt.
karczoch sztuki 25 szt.
natka koperku sztuka 120 szt.
roszpunka – opakowanie 350 opakowań
jarmuż (opakowanie 2 kg) 250 kg
kiełki opakowanie 250 g 250 opakowań
rukola opakowanie 125 g 550 opakowań
sałata rzymska sztuki 450 szt.
sałata lodowa - sztuki 400 szt.
sałata (waga od 100-250 g) sztuki 3500 szt.
słodki ziemniak, bataty 250 kg
koper włoski 100 szt.
fasolka szparagowa mrożona 40 kg
szparagi 10 kg
pasternak 40 kg
fasola mung 5 kg

Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia:

– Warzywa i owoce dostarczane do Ogrodu Zoologicznego powinny być dobrej jakości, świeże, nieuszkodzone, pozbawione nawozów chemicznych,
– warzywa wskazane w zadaniu nr I – III zależnie od gatunku i rodzaju powinny być zapakowane w worki po 5-10 kg lub w skrzynki,
– dostawy owoców i warzyw wskazanych w zadaniach I-III będą dokonywane dwa razy w tygodniu, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - zgłoszonym za pośrednictwem poczty elektronicznej, na teren Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3.
– dostawy będące przedmiotem poszczególnych zadań będą odbywać się do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu w godz. 07:00 do 11:00,
– Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej,
– rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
– Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu. W trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.),
– produkty dostarczone do Ogrodu Zoologicznego nie spełniające ww. wymogów będą komisyjnie sprawdzane z Wykonawcą,
– koszty transportu ponosi Wykonawca,
– termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ¾ okresu jego przydatności do spożycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 74523,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III OWOCE IMPORTOWANE
banany
pakowane w kartony po 18 kg 4500 kg
pomarańcze
w kilogramach 850 kg
kiwi
w sztukach 650 szt.
awokado
w sztukach 650 szt.
melon
w sztukach 2 000 szt.
winogrono w kg 1 000 kg
arbuzy
waga 1 szt. od 3 do 5 kg 3 500 kg
mango
w sztukach 250 szt.
mandarynka
w kilogramach 180 kg
borówka amerykańska
w kilogramach 45 kg
granat
w sztuka 300 szt.
ananas świeży
w sztukach 450 szt.
figa świeża
w sztukach 50 szt.

Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia:

– Warzywa i owoce dostarczane do Ogrodu Zoologicznego powinny być dobrej jakości, świeże, nieuszkodzone, pozbawione nawozów chemicznych,
– warzywa wskazane w zadaniu nr I – III zależnie od gatunku i rodzaju powinny być zapakowane w worki po 5-10 kg lub w skrzynki,
– dostawy owoców i warzyw wskazanych w zadaniach I-III będą dokonywane dwa razy w tygodniu, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - zgłoszonym za pośrednictwem poczty elektronicznej, na teren Nowego ZOO przy ul. Kaprala Wojtka 3.
– dostawy będące przedmiotem poszczególnych zadań będą odbywać się do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu w godz. 07:00 do 11:00,
– Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej,
– rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
– Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu. W trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.),
– produkty dostarczone do Ogrodu Zoologicznego nie spełniające ww. wymogów będą komisyjnie sprawdzane z Wykonawcą,
– koszty transportu ponosi Wykonawca,
– termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ¾ okresu jego przydatności do spożycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 42045,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61393,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61393,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGRODNICZA Jerzy Czerwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570048525

7.3.3) Ulica: Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61393,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74485,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101605,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74485,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGRODNICZA Jerzy Czerwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570048525

7.3.3) Ulica: Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74485,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42045,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57175,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42045,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGRODNICZA Jerzy Czerwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570048525

7.3.3) Ulica: Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42045,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.