Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012811/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00012811/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015218/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053405 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Góra Św. Anny PLH160002 oraz projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Góry Opawskie PLH160007
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160221317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774526230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.opole@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opole.rdos.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.opole.rdos.gov.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Góra Św. Anny PLH160002 oraz projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Góry Opawskie PLH1600072.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e83d103-7c15-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011984/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Opracowanie projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Natura 2000 Góra Świętej Anny PLH160002 oraz projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Góry Opawskie PLH160007
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012811/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF.261.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 112803,62 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Natura 2000 Góra Św. Anny PLH1600024.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 33841,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Góry Opawskie PLH160007.4.5.3.) Główny kod CPV: 90710000-7 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
4.5.5.) Wartość części: 78962,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19180
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29940
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19180
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kamil Kulpiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Tyc
7.3.3) Ulica: ul. Słomiana 11/31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-316
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19180,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62900
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68500
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62900
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Kowalcze-Magiera Komag Consulting
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931904379
7.3.3) Ulica: ul. Rycerska 7/6
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sylwia Kowalcze-Magiera KOMAG CONSULTING
jakie przetargi wygrała firma
Sylwia Kowalcze-Magiera KOMAG CONSULTING
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62900,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej, zabiegowej oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Bitdefender GravityZone Business Security lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób niesamodzielnych z obszaru miasta Opola".
- Zakup pojazdu o napędzie 100% elektrycznym
- D/18/2025/A2 Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów - II termin
- "Badanie kondycji i składu jakościowego i ilościowego ichtiofauny w wybranych rejonach Narwiańskiego Parku Narodowego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.