Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038510/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
- 2021/BZP 00043529/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00046999/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-06
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053374 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa 38 szt. subskrypcji do oprogramowania Microsoft 365 Business Premium lub oprogramowania równoważnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabiszyńska 105
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-439
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kachnikiewicz@dcchp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dcchp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa 38 szt. subskrypcji do oprogramowania Microsoft 365 Business Premium lub oprogramowania równoważnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e46f493a-a358-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038510/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.3810.15.2021.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia dostępu do oprogramowania biurowego wpostaci 38 subskrypcji, na okres 12 miesięcy, do oprogramowania Microsoft 365 Business Premium lub oprogramowania równoważnego (zwanego również „Usługą”), na nośniku CD lub/iDVD lub/i udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do stronyinternetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo dokorzystania z programu na wymaganej liczbie stanowisk roboczych wraz z danymizawierającymi informację umożliwiającą instalacji, a także wsparciem oprogramowania przezokres subskrypcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.| 2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa drukowania i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
- Realizacja etapu nr 2, 3 i 4 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku w budynku przy pl. Solnym 14, 50 - 062 Wrocław.
- Sukcesywna dostawa odczynników (CE IVD) do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I locus A, B, C oraz klasy II locus DRB1, DQB1 i DPB1 metodą SBT
- Remont, konserwacja i zabezpieczenie zadaszeń grobowców oraz części (Etap 1 i Etap 4) muru Starego Cmentarza Żydowskiego przy ul. Ślężnej i ul. Sztabowej we Wrocławiu
- USŁUGĘ WYNAJMU I SERWISU ODZIEŻY ROBOCZEJ
- BZP.2710.67.2025.ECS "Dostawa oleju opalowego grzewczego do jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego: 1. Karpacz 2. Ruda Milicka 3. Kanonia 6/8 Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzeń Fortinet
- Dostawa i wdrożenie źródłowego systemu zarządzania tożsamością w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
- Subskrypcja aktualizacji i wsparcie Bazy Wiedzy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





