Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025625/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053317 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług: sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie plaży - Kąpieliska Uznam i Warszów w 2021 roku dla Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu z podziałem na zadanie nr 1 i 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI "WYSPIARZ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 22
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913213781
1.5.8.) Numer faksu: 913213781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osir.swinoujscie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/osir.swinoujscie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług: sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie plaży - Kąpieliska Uznam i Warszów w 2021 roku dla Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu z podziałem na zadanie nr 1 i 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19ebd8f4-91e4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000479/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie czystości na plaży - kąpielisko Uznam w roku 2021 - zadanie nr 1
1.3.3 Sprzątanie i utrzymanie czystości na plaży - kąpielisko Warszów w roku 2021 - zadanie nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSIR/ZP/03/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 322730 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 322730 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 obejmuje świadczenie usług: sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie plaży-Kąpieliska Uznam w Świnoujściu oraz odpiaszczanie ciągów komunikacyjnych i wejść plażowych wraz z transportem odpadów z terenu plaży do miejsca przeładunku w okresie od 26 kwietnia 2021r. do 31 grudnia 2021r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jego zakres i warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 269450 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 obejmuje świadczenie usług: sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie plaży -Kąpieliska Warszów w Świnoujściu oraz odpiaszczanie wejścia na plażę w okresie od 25 czerwca 2021 r. do 31 sierpnia 2021 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jego zakres i warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 53280 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269450
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269450
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269450
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Szczecin Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520014018
7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej Ps "Jachna" 35
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-005
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMONDIS SZCZECIN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"REMONDIS SZCZECIN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291006,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-04 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53280
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53280
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53280
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Szczecin Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520014018
7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej Ps "Jachna" 35
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-005
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMONDIS SZCZECIN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"REMONDIS SZCZECIN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57542,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-25 do 2021-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, DROBNEGO SPRZĘTU, WYROBÓW PAPIEROWYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa implantów i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS "Sasanka" w Świnoujściu
- Dostawa i montaż 3 sztuk urządzeń do suchego hydromasażu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 (po segregacji
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowany w gospodarstwach rolnych z terenu gminy Szydłów w 2024 r"
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego.
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nozdrzec w II półroczu 2024 roku
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.